Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: imi_tatie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. imi_tatie

    Schakelpedaal Ducati 848

    Na een kleine schuiver op Zandvoort heb ik bijna alle onderdelen gevonden. Ik ben alleen nog op zoek naar een schakelpedaal die direct op de uitgaande as wordt gemonteerd (omgekeerd schakelen) Wie heeft er een te koop of weet waar ik deze kan vinden? Groeten, Imre
  2. imi_tatie

    Advies racepak

    Afgelopen maandag op Zandvoort helaas onderuit gegaan in de Mastersbocht. Na uitkomen van de bocht een highsider. Zelf ben ik er gelukkig goed vanaf gekomen met een beurse linker onderrug, linker pols en rechter hiel. Mijn Alpinestars pak heeft behoorlijke schade opgelopen, dus denk niet dat...
  3. imi_tatie

    Wat is de betere keuze?

    Voor komend seizoen heb ik nu 6 circuitdagen gepland staan. In plaats van mijn Multistrada 1200 hiervoor te gebruiken ben ik op zoek naar een circuitmotor van Italiaanse makelij en natuurlijk een lekkere 2-cilinder. Ik heb nu 2 opties op het oog die binnen mijn budget passen, maar twijfel...
  4. imi_tatie

    Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

    Ducati Multistrada [hr] Toen acht jaar geleden - tijdens Milaan Motorshow in 2001 - de Multistrada voor het eerst aan het wereldpubliek werd voorgesteld waren de meningen meer dan verdeeld. Hoe Terblache, de geestelijke vader van dit ontwerp, het in zijn hoofd had gehaald om zoiets...
  5. imi_tatie

    Origineel achterspatbord Kawa ZRX 1100

    Hoi, Ik ben voor mijn ZRX 1100 uit '00 op zoek naar een origineel achterspatbord. Ik wil de kont veranderen en mijn huidige spatbord daarvoor niet verzagen. Er mogen dus gebruiks sporen op zitten of al (gedeeltelijk) ingekort zijn. Dat gaat toch gebeuren. Groeten, Imre
Terug
Bovenaan Onderaan