Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tommy D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tommy D

    Donateur badge (ander topic)

    even geleden ook al weer gedonateurt maar geen badge, duurt het verwerken even ofzo ?
  2. Tommy D

    Leovince uitlaat CB500F/X/R 2021

    Bij deze aangeboden, mijn Leovince LV One demper voor de CB500 serie van 2021. Hij is enkele maanden gemonteerd geweest, maar is in goede staat. Betreft een euro5 goedgekeurde demper, met dbkiller (uitneembaar). originele verpakking aanwezig, evenals pasje waarop staat dat hij voor de CB500...
  3. Tommy D

    Nieuwe berichten vanaf frontpage stuk

    Morning, ik bekijk vaak de nieuwe berichten via de betrffende knop op de frontpage, maar die werkt nu niet.. Vanaf andere pagina’s werkt de link wel. dit is de foutmelding die ik krijg:
  4. Tommy D

    Glazen huis en motor.

    Zoals inmiddels iedereen weet is het Glazen huis dit jaar in Haarlem. En uiteraard kan je er met de auto amper komen, en ik heb vanavond een etentje in die buurt en dacht kom ik kan natuurlijk ook op de motor gaan. Wat nou parkeerproblemen.. Nu zie ik wel een aantal kaarten waarop staat waar...
  5. Tommy D

    X-Max 250 YP250R 2008

    Vanaf vandaag te koop: mijn Yamaha X-Max 250 uit 2008. Heb er met veel plezier mee gereden, het is echt een ideaal ding om bv even snel boodschappen te halen of woon/werk verkeer te doen, zelf heb ik hem ook voor veel fun-ritjes gebruikt. Velen zullen nu zeggen dat kan niet met een scooter...
  6. Tommy D

    Tekstformaat iPhone/iPod Touch

    Hallo, even een kort vraagje. Tegenwoordig bekijk ik het forum vaak vanaf een IPod Touch, wat allemaal prima werkt. Op 1 ding na: het Tekstformaat in de subforums, waar je alle onderwerpen ziet. De ene heel klein, de ander staat er met enorme letters. Enig idee hoe dit kan ?
  7. Tommy D

    Kawasaki ZR-7 2001

    Bij deze staat m'n ZR-7 weer te koop. Het is gewoon een leuke fiets, waar ik toch wel een hele tijd met veel plezier op heb gereden. Vooral voor beginnende rijders een goede fiets, hij zal je niet zomaar verassen. Althans dat heeft ie bij mij niet gedaan. :) De KMstand in inmiddels opgelopen...
  8. Tommy D

    Tommy D: ZR 7

    Nou bij deze stel ik me dan ook ff voor, na al een eeuwigheid meelezen. :) Sinds een maandje ongeveer in bezit van een blauwe ZR 7 uit 2001. En regelmatig zinloos aan het rondrijden, het is mn eerste motor dus alles is nog ff wennen. Mijn huis woont dus in Assendelft, volgens mij net 100 meter...
Terug
Bovenaan Onderaan