Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s Bj2000 motorblok 50.000 km

    Kaal motorblok te koop. Redelijk netjes en weinig corosie. Heeft 50.000 gelopen. Dus zonder: Dynamo Startmotor Carbs Opnemer Prijs 60 euro (ophalen Steenwijk) Er zijn nog meer onderdelen beschikbaar.
  2. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha Xj900s frame + kenteken 2000

    Heb hier nog een frame van bj 2000 staan. Mag voor weinig worden opgehaald.. Frame is niets mis mee, rijdende motor gedemonteerd. Geen schade, krom of wok. Geldig bj2000 kenteken. Prijs 35 euro (ophalen Steenwijk) Tevens nog veel onderdelen beschikbaar
  3. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s bj2000 benzinetank

    Kale tank met deukje en kras. Prijs 10 euro
  4. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s motorblok (veel onderdelen)

    Kaal motorblok 50.000 km 75 euro Zie ook: Klik
  5. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s rvs uitlaatcollector

    Uitlaatcollector Ballanspot Etc 150 Zie ook:Klik
  6. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha Xj900s uitlaatdempers

    Set dempers 60 euro Zie ook MP:Klik
  7. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s diversion bagagerek bagagadrager

    Bagagerek Prijs 60 Zie ook MP 2067020 ook voor alle overige onderdelen van de diversion.
  8. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s xj 900 s Diversion bj:2000 onderdelen

    XJ 900 S Diversion bj. 2000 Zie ook Klik nog niet alles staat erop
  9. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha xj900s diversion bagagerek

    Bagagerek xj900s diversion bj.2000 Zeldzaam. Prijs 100 euro Nieuw nog rond de 200 euro Zonder adapterplaat, die verkoop ik los. Zie ook Marktplaats
  10. Groetjes uit Steenwijk

    Gevraagd een goed elektrisch schema van xj900s diversion 1998 in kleur

    Hallo, Ik zoek een goed elektrisch schema van een xj900s diversion van 1998 liefst in kleur. Schemas uit de div. repairmanuals heb ik al maar die zijn voor mijn ogen te onduidelijk. Alvast bedankt.
  11. Groetjes uit Steenwijk

    Yamaha XJ900s Diversion loop of sloop

    Ik wil peilen of er belangstelling is in deze xj900s diversion van bj. 2000 voor onderdelen of in zijn geheel. Staat inmiddels in het te koop topic
  12. Groetjes uit Steenwijk

    Xj900s diversion ruit, bagagerek, topkoffer, tellerframe etc.

    Hallo, Ik ben op zoek naar een wat hoger ruitje dan wat er standaard op zit. Tellerframe Zie de bijlage. Topkoffer en/of montageplaat Bagagerek 2 achter knipperlichten Alvast bedankt. Gr. Marcel
  13. Groetjes uit Steenwijk

    Welke motor kiezen?

    Hallo, Ik 1.80 mtr. 100kg. zoek een toermotor waarbij mijn vrouw achterop kan zitten. De eisen zijn dat ik vrij rechtop moet zitten met niet geheel gestrekte armen ivm met beperking. Mijn vrouw 1.60 mtr. 60 kg. met enigzins rechte benen op de stepjes kan staan. Zoek iets tot 3000/4000 euro max...
  14. Groetjes uit Steenwijk

    TKG Remschijf achter Triumph Sprint 900

    Hallo, Ben op zoek naar een remschijf achter voor mijn Triumph Sprint 900 Groeten uit Steenwijk
  15. Groetjes uit Steenwijk

    Cdi Honda vf750 (f)

    Set van 2 cdi's
  16. Groetjes uit Steenwijk

    Triumph sprint 900 1997 diverse onderdelen

    Ik zoek onderstaande nog voor het opknappen. 1. Koppelingshendel 2. Links voor knipperlicht glaasje 3. Schroefjes kuip 4. Dopje van het koelwatertankje 5. Schroefjes kuip 6. Remschijf achter 7. Rubber handvat achterkant
  17. Groetjes uit Steenwijk

    Zoek een repairmanual voor Triumpf sprint 900 (T300) van 1997

    Hallo allemaal, Ik start met een nieuw project en ben op zoek naar een repairmanual voor deze Triumph motor. Mede ook voor de afstelgegevens. Kon zelf niets vinden alleen dode links helaas. Zou er mee geholpen zijn... Met de vriendelijke groet, Steenwijk (Ben inmiddels voorzien)
  18. Groetjes uit Steenwijk

    Zelf een windscherm maken

    https://nl.howtodogood.com/39983-Motorcycle-Windshield-Curved-46 Veel plezier ermee.
  19. Groetjes uit Steenwijk

    Veel schemas voor Yamaha

    https://www.carlsalter.com/yamaha-service-manuals.asp Veel plezier ermee
  20. Groetjes uit Steenwijk

    Vf750f interceptor Ontstekingsmodules

    Heb nog setje liggen voor deze motor.
  21. Groetjes uit Steenwijk

    Hogere ruit voor Yamaha Diversion xj900s

    Hallo, Ik zoek een iets hogere ruit dan wat er origineel op zit. Ik heb een nekprobleem en vang te veel wind nu. Woon in Steenwijk. Groeten
  22. Groetjes uit Steenwijk

    U-buis voor 4 cilinders synchroniseren?

    Hallo Allemaal, Ik heb o.a op dit forum gelezen dat mensen zeer tevreden zijn over het synchroniseren met het u-buis principe met rode olie bvb versnellingsbak olie of 2 takt olie. Ik gebruik zelf al erg lang de Carbtune wat redelijk werkt maar heb wel mijn bedenkingen. Danst al een gek en met...
  23. Groetjes uit Steenwijk

    vs1400 intruder achter remblokken

    Wegens verkoop motor heb ik nog een nieuw setje voor achter liggen. Reacties via pm.
  24. Groetjes uit Steenwijk

    xj900s diversion gereedschap setje

    Hallo Ik ben op zoek naar een gereedschap setje van een 900 diversion. Motor die ik gekocht heb is het setje weg helaas. Graag reacties via pm
  25. Groetjes uit Steenwijk

    TKG hogere ruit Yamaha xj900 diversion

    graag even berichten hoe en wat
Terug
Bovenaan Onderaan