Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CJ Kawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CJ Kawa

    Scorpion exo tech

    Te koop Scorpion exo tech Mooie en nog goede helm niet beschadigd of gevallen. Altijd met helmmuts gedragen. Met zonnevizier en pinlock. Wil er graag 150euro voor hebben. Maat XXL Groetjes CJ
  2. CJ Kawa

    Dane motortassen

    Nog mooie Dane motortassen weinig gebruik geen slijtage te zien. Er zitten ook nog regenhoezen bij en draagriemen. Inhoud is ongeveer 20 ltr en kunnen nog vergroot worden d.m.v. een rits. Ik heb er eventueel ook nog spin elastieken bij. Vraagprijs is 40 euro
  3. CJ Kawa

    Dainese dyno lage motorschoen maat 47

    Te koop Dainese lage motorschoen, weinig gedragen omdat ze voor mij niet lekker zitten Maat 47 Bij interesse wel ,ophalen a.u.b Ik vraag er 30 euro voor
  4. CJ Kawa

    HJC Marvel Ghost rider

    Te koop HJC Ghost rider Is nog in zeer goede staat weinig gedragen is te klein gekocht ( of een dikkere kop gekregen '( ) Is altijd gedragen met helm muts. Geïntegreerde zonnevizier. Maat XL 60/62 150 euro. Wel bij interesse ophalen a.u.b
  5. CJ Kawa

    HandleidingSuzuki Gsx 1100G

    Heb nog een handleiding van een Suzuki Gsx1100G. Boekje is nog zo goed als nieuw, voor 2,50 mag je het hebben ( Komen nog verzendkosten bij of ophalen ook geen probleem. ) Groetjes Corjan
  6. CJ Kawa

    Suzuki gsx750f

    Ik heb een Suzuki GSX750F te koop in onderdelen . Ik heb hem ooit gekocht om er een streefighter van te maken maar heb er nu geen tijd meer voor. Motor is compleet er zit een motorblok bij met slechts 27000 km. Liefst alles ein een partij vraag er 350 euro voor. Bouwjaar is 1992, motor in nu...
  7. CJ Kawa

    Macna jack

    Te koop Macna jack is te klein gekocht maat xxxl met uitneembare voering. Jas is nog in zeer goede staat Prijs 75 euro ( nieuwprijs 249 )
  8. CJ Kawa

    Te koop paddockstand

    Te koop paddockstand . Heb nu een motor met middenbok dus deze mag weg voor 15 euro. Hij ziet er nog goed uit en er zitten gewone steunen bij en haken.
  9. CJ Kawa

    Zomaar een foto,tje

    Zomaar een foto
  10. CJ Kawa

    kapje

    Een vraagje heeft iemand wel eens geprobeerd of dat dit kapje op een gsx1400 past Het komt van een Bandit af van 2006/2007
  11. CJ Kawa

    Te koop fly screen blauw ( gsx1400)

    Ik heb een fly screen te koop ( blauw) komt van een Suzuki GSX1400 af maar past ook op andere motoren met een ronde koplamp Ik vraag er 35 euro voor hij is zo goed als nieuw geen krassen erop
Terug
Bovenaan Onderaan