Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: doow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. doow

    Terug van weggeweest dus opnieuw voorstellen 🤗

    Aangenaam allemaal! Mijn naam is Dorith, 30 jaar, woonachtig in Klein-Zundert met man en dierenbende. Bijna 12 jaar in het bezit van een motorrijbewijs en sinds vandaag in het bezit van een nieuwe motor: een Kawasaki Versys 650 uit 2015. Ik ben in 2007/2008/2009 erg actief geweest op het...
  2. doow

    rood racemonster, geen motor, wel een leuk koekblik :)

    te koop aangeboden: Mazda 121 1.3i GLX bouwjaar: 1992 kilometerstand: 210.000 km APK: tot februari 2012 vraagprijs: 650 euro nieuwe onderdelen: - radiator - rondom nieuwe banden - nieuwe remschijven plus blokken voor - nieuwe uitlaat - nieuwe ontsteking - nieuwe bougies -...
  3. doow

    gezocht: slotenset voor honda cbr 600f '92

    hallo mensen, aangezien afgelopen nacht het contactslot uit mijn motor gejat is ben ik nu op zoek naar een nieuwe sloten set. wie heeft er nog een setje liggen?
  4. doow

    te koop, alles van een honda XL 600 r

    vorig jaar heb ik een goed lopende honda xl 600 r gekocht. deze is iets te enthousiast uit elkaar gehaald door een vriend van mij en sinds dien ligt alles uit elkaar. aangezien dit gezien mijn vrije tijd die ik niet heb een onbegonnen project is geworden, is alles te koop. dus, als je iets...
  5. doow

    zadels met gloednieuwe bekleding te koop

    ik heb 10 verschillende zadels te koop de bekleding zet ik er nieuw op als je er een koopt, dus kleur kan gekozen worden in de aanbieding zadels van: Kawasaki ZZR 600 e 1993 - 2002 Kawasaki GPZ 550 1984 - 1986 Kawasaki Z 750 1983 Honda CB 125 T...
  6. doow

    honda cbr 600 die het NIET doet

    allowa mensen ik heb een groot probleem: mijn honda cbr 600 f2 uit 1992 is nu al 5 keer terug geweest naar de garage, meerdere malen open getrokken door ons, en hij kapt er elke keer toch weer mee spanningsregelaar is vervangen vacuum slang is vervangen carbs zijn schoon etc. etc...
  7. doow

    het midden Brabant topic

    welkom mensen dit is het topic voor mensen van omgeving tilburg/breda/den bosch/ eindhoven die gezellig zijn het is dus ook de bedoeling dat iedereen hier lief is voor elkaar have fun *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  8. doow

    te koop suzuki gs500 met kuip, 25 kw op uitdraai

    te koop aangeboden: mijn suusje, jammergenoeg is ze toch echt te klein voor mijn lange benen en heb ik in de planning staan om iets groters te kopen -bouwjaar: 1991 -km-stand: 67000 -gloed nieuwe accu -gloednieuwe tank -verstelbare achterschokdemper uit een gsx -keerringen van...
  9. doow

    motorzadel bekleden

    Raar oud (12 jaar bijna!) bericht dus verwijderd 🤣👍
  10. doow

    doow

    alowa mensen mijn naam is dorith, ik ben 18 jaar en woon in boxtel ik heb momenteel pas 2 motorrijlessen gehad mijn vader en broer hebben bijde een motor en ik hoop binnenkort een 3de motor in de voortuin te zetten naast die van hen momenteel heb ik nog brommers (vespa pk50xl en tomos...
Terug
Bovenaan Onderaan