Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: exhi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. exhi

    Remklauw Diversion XJ 600

    Hallo, Ik ben op zoek naar een remklauw achter voor de Diversion XJ600 uit '93 Ik hoop dat iemand zo'n ding nog heeft liggen. (kan mijn vrouw ook weer rijden) gr.ron.
  2. exhi

    gaat na een tijdje op een cilinder mijn kawa gpz500s

    mede motormuizen. al een tijdje zijn we bezig met klussen aan een gpz500s elke keer loopt die in het begin heel mooi.[op twee cylinders]. Daarna gaat de rechter minder doen en komt later alleen af en toe wat bij. we hebben kleppen gesteld, gesynchroniseerd, de bobine vervangen, bobine...
  3. exhi

    kawa gpz500s loopt na een tijdje op 1 cilinder

    mede motormuizen. al een tijdje zijn we bezig met klussen aan mijn gpz500s elke keer loopt die in het begin heel mooi.[op twee cylinders]. Daarna gaat de rechter minder doen en komt later alleen af en toe wat bij. we hebben kleppen gesteld, gesynchroniseerd, de bobine vervangen, bobine...
  4. exhi

    Bolletje heeft auw

    Mijn bolletje is op dit moment niet zo vrolijk,en zijn baasje ook niet :( Al weer 10 dagen geleden werd ik terwijl ik op een rotonde aan het rijden was aangereden door een auto. Deze bestuurster was meer bezig met haar kind die op de achterbank zat,dan met het rijden |( De auto raakte mij...
  5. exhi

    Taxatie Bolletje

    Ik ben eigenlijk best wel een beetje trots,dat mijn bol vandaag getaxeert gaat worden. Als het een beetje gunstig is,komt ie in de oldtimer allrisk :9
  6. exhi

    Pro-oiler in bolletje

    Ik heb de laatste paar weekenden wat gefreubeld,nl een pro-oiler op mijn bol geplaatst :) onderstaand wat fotootjes van het bouwsel,misschien kan iemand er zijn voordeel mee doen :)
  7. exhi

    plaatsen pro-oliër bol dor

    Ik zit hier met twee probleempjes wat betreft het bevestigen van de nozzle en met het plaatsen van het magneetje van de pro-oliër. De pro-oliër is eigenlijk ontworpen voor de wat nieuwere motoren,maar ik weet dat ze ook wel op de oudjes gezet kunnen worden. De achterbrug van de...
  8. exhi

    2 plastic dopjes of 4 in de bol???

    Hoi beste mede brikkers,ik heb toch besloten om mijn bol goed te reviseren houd in dat er overmaatse zuigers in komen enz enz. Nu viel mij op dat bij het loshalen van het kleppendeksel er twee! plastic dopjes zitten op de bouten van de cylinder. Ik heb twee werkplaatshandboeken,en het...
  9. exhi

    bolletje revisieschock

    Hoi medebrikkers,met goede moed was ik begonnen met de revisie van mijn bolleke. Het uit elkaar halen ging allemaal voorspoedig. Een revisiebedrijf was ook snel gevonden. Eerst kwam het goede nieuws,de kop was in prima staat. Maar toen...mijn cylinders waren boven de toegestane tollerantie...
  10. exhi

    Help.. Problemen met nieuwe koppeling

    Wat kan ik verkeerd gedaan hebben,bij het plaatsen van nieuwe koppelingsplaten+nieuwe veren. De koppeling ontkoppelt nauwelijks er is wel mee te rijden,maar dan moet ik de kabel zo strak zetten dat mijn vingers het niet zo fijn vinden. Het is mijn bol waar ik het over heb. De tussenplaten [de...
  11. exhi

    verlagen Yamaha XJ600???

    Wij[mijn vrouw en ik]zijn op zoek naar een xj600,maar nu is mijn vraag,is deze te verlagen [achterveer?],want ik heb niet zo'n lang vrouwtje :) Het hoeft volgens mij niet veel te zijn. vrgr ron.
  12. exhi

    xj 600 yamaha een goede motor of ???

    Ik ben aan het kijken voor een niet al te dure 2e motor,voor mijn wederhelfd [mistiqgirl]. Nu ken ik de cb's iets beter qua betrouwbaarheid :) Dus....gaan voor een xj of toch een cb???? vrgr.exhi
  13. exhi

    Voorvorkveren van WP voor mijn brikkie!

    Eindelijk mijn veren van WhitePower binnen,direct aan het sleutelen gegaan en......veel beter dan mijn oude veren. Nu nog wat tweaken, en dan :]
  14. exhi

    White Power veren voor de Bol

    Ik ben van plan WP voorvorkveren te plaatsen omdat ik de standaardvering veel te slap vindt [slaat door] heb dit eerst nog geprobeert op te lossen door de olie te veranderen,werd wel iets beter maar niet genoeg. Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met WP,liefst ook met een bol dór 900 want ik heb...
  15. exhi

    kleppendeksel verfraaien ???

    Ik heb een oude bol dór 900 die er best nog wel fraai uitziet ,alleen ben ik nu de kleppendeksel aan het opknappen. Ik ben al zover dat ik alle oude lagen eraf heb. Maar ben best wel geschrokken wat er onder vandaan kwam,de kap is nl.niet zo gladjes en strak afgewerkt als bv. de dynamokap Met...
  16. exhi

    klepstellen dubbel nokkenas

    Ik ben bezig om de kleppen van mijn honda bol dór te stellen. Nu is dat misschien voor een doorgewinterde motorfreak geen punt,maar voor mij is het toch wel even achter mijn oor krabben. Vroeger heb ik vaak de kleppen gesteld van een enkele nokkenas,dit vindt ik geen enkel probleem. Ben wel al...
  17. exhi

    inlogprobleem

    Wij hebben een probleempje nl. het inloggen gaat bij mij [exhi]goed,maar mijn vrouw wil op dezelfde computer met haar eigen inlognaam op het forum dit lukt ons dus niet we krijgen steeds de melding dat het wachtwoord niet goed is. '(
  18. exhi

    Nieuwe Banden

    Ik heb eindelijk mijn twee nieuwe BT45 onder mijn bol gekregen WAT EEN VERSCHIL ik dacht eerst dat ik het bochten nemen verleerd had,maar het lag dus aan de oude banden vooral aan de voorband [macadam] De motor gedraagd zich nu voorspelbaar,en ik hoef hem niet de bochten door te wurgen. Dus...
  19. exhi

    bougie's

    Dag waarde collega's, ik heb een vraagje over de warmtegraad, en het merk bougie van mijn motor. Mijn fiets is een honda bol do'r 900 uit 82 Wat voorgeschreven wordt is de NGK DR8ES of de NDX27ESR-U dit voor boven de 5 graden. Nu zit er in mijn motor de ND24ESR-U dit is eigenlijk een warmere...
  20. exhi

    foto

    Bijlage: Honda cb900 bol'dor F ..jpg
  21. exhi

    foto

    edit sigma []
Terug
Bovenaan Onderaan