Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sounddragon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sounddragon

    Handa CB1300 deeltje #18 Brute SleurpowerZ

    Fail. Slotje please :X
  2. Sounddragon

    Geachte BMW K rijder op de A50 nabij knooppunt Valburg..

    Als je nou die anderhalve keer dat je dat opgepoetste overpriced midlife crisis mobiel uit de schuur hebt, eens in de file verzeild raakt, en je hébt de moed om er lekker tussendoor te gaan rijden maar je bent een beetje bangig omdat je van lompe kutkoffers aan je aars hebt hangen en je kunt...
  3. Sounddragon

    Hoeveelheid voorvorkolie Honda NTV650 Revere

    As TT says; binnenkort keerringen en dus ook olie vervangen van een NTV, iemand die per ongeluk weet hoeveel Ml vorkolie er in moet per poot? en ja ik heb de zoekfunktie gebruikt, en ook gegoogled, maar ik ga het zo rap niet vinden :+ Alvast zeer feestelijk bedankt. *O* Een...
  4. Sounddragon

    Givi Monokey (top)koffer grijs

    Hooi, In onze collectie nog over, en dus te koop; één stuks Givi Monokey in de kleur grijs. Heeft gemonteerd gezeten op een Transalp, dus daar past hij sowieso op. Koffer is incluis montageplaat, de 6 originele boutjes en 2 sleutels. pics om het geheel te completeren: As said...
  5. Sounddragon

    Boem = HO ! ! !

    kan een modje de TT FF wijzigen in : "Boem = HO ! ! !" ?? Voudtje Weinig woorden, omdat plaatjes nou eenmaal meer zeggen... :/ 7 meter rubber... In het kort: File, aan het eind van de weg ligt een brug, die stond open met 300 meter file ervoor, en die...
  6. Sounddragon

    Motolife.

    Tussen alle janktopics over leveranciers en webshops is het ook wel eens fijn om iets positiefs te lezen; Begin januari kocht ik voor mijn koekblik een Optimate IV survivalkit, omdat de accu er niet beter van werd na een jaar stilstaan. Ding werkte naar volle tevredenheid, accu bleef mooi...
  7. Sounddragon

    Allroaders @ all roads ??

    De zogenaamde Allroad motoren zijn erg populair bij mensen die woon-werk rijden. Ik vraag mij wel eens af hoeveel mensen die op een zgn allroad fiets rijden voor woon-werk, er u ook daadwerkelijk hun brommert wel eens het zand in sturen, en dan bedoel ik eigenlijk niet een bospaadje op de...
  8. Sounddragon

    Off the Road N00b vragen.

    Hallo Off the road rijders, Ik ben al een tijdje op zoek naar een motorfiets (oriënterend), ik weet nog niet precies wat ik wil, ik zoek een redelijk low budget startfiets (<2500€) en ben redelijk dwalende momenteel, ik wilde eigenlijk een wat oudere Toerfiets als een BMW K100 ofzo, maar hoe...
  9. Sounddragon

    VoorZteltopique nieuwe gebruiker : Sounddragon

    Heeej MF'ers, Ik ben Sounddragon, 36 jaartjes jong, en bestuurslid van een heel gezellig autocluppie. (fout, ik weet het O-) ), maar je moet wát he :+ Ik heb al sinds een jaartje of 12 mijn A-stempeltje en er eigenlijk nooit serieus gebruik van gemaakt. Ik heb rond de tijd dat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan