Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RxPaulRx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Demperwol vervangen/plaatsen 'race' uitlaat

    Hallo lui, Ik heb een '95 zx6r, er zit een Laser uitlaat (pro dor? Weet ik niet zeker) op. Deze maakt echt een behoorlijk sportief geluid en zelfs zo erg dat dit onprettig is. Ik heb een universele db killer geplaatst maar dit helpt alleen tot zo een 6000 rpm. Na een beetje googlen kwam ik...
  2. R

    Flow knipperlicht en een normale kan dat?

    Hallo lui, Ik heb op me spiegels normale (led) knippers. Achter wil ik graag 'flow' of anders gezegd sequential knippers monteren. Nu heb ik ze geinstalleerd maar het werkt allemaal niet proper. Volgens mij moet er op het achterste knipperlicht contant 12v op staan terwijl de spiegel voor...
  3. R

    Gezocht carbtune pro

    Hallo, Ik zoek een carbtune pro, ter overname of te leen. Kom zelf uit regio 036 (almere) en werk in 020 (schiphol/amsterdam). Ik kan gewoon verzendkosten betalen als iemand hem wilt lenen. Mvg Paul
  4. R

    Zx6r rijd niet

    EDIT: OPGELOST, ZIE PAG 2 Hoi lui, Ik had een zx6r '95 gekocht. Deze had wat achterstallig onderhoud. Maar tijdens de testrit reed ie wel goed. Er was geen historie bekend. Edoch heb ik het volgende gedaan: Motorolie+filter Bougies Luchtfilter Nieuwe 8mm brandstofslang Nieuw brandstoffilter...
  5. R

    Motor 'huisje' op wielen / motorschuur

    Aangeboden een verrijdbare schuur op grote wieltjes. Rijd met gemak over bakstenen. Pasgemaakt op een Honda nc750x De schuur is open aan één kant en is gemaakt van gewolmaniseerd vurenhout. Dak van shingles maar gemakkelijk maak je hier een (lichter qua gewicht) golfplaat dak van...
  6. R

    Mistlamp flikkert

    Hallo lui, Ik heb nu minder dan een jaar de Sw motech hawk kit (halogeen). Deze is door een motoport aangesloten en gemonteerd. Echter nu merk ik dat het linker lampje flikkert zodra ik een bepaald aantal toeren ga rijden. Het is zelfs zo erg dan de lamp compleet dooft en weer aan schiet...
  7. R

    Nieuwe motor gekocht, band op na 6k km?

    Hallo lui, In januari een nieuwe motor gekocht, nu na 5000km is mijn achterband op ong 20%. Ik ben bang dat hij gewoon op is bij 6000km. Ik ben benieuwd naar jullie mening of dit normaal is, of dat ik toch even mijn dealer een belletje kan geven? p.s. Ik rijd voornamelijk snelweg
  8. R

    Gestolen scooter (gelukkig niet me brommer!)

    Geen motor dit keer, maar wil het toch ff delen hier. Baat het niet schaad het niet! "Gisteren gestolen in almere-haven bij de Brink parkeergarage! Tussen 16:30-20:30 Als iedereen een oogje openhoud krijg ik hem misschien wel terug! TB - Barcello kenteken F-544-JG km stand +/- 1300km...
  9. R

    Orig demper Honda CBR 600f (pc25)

    Kocht mij motor toen zat er een sportdemper op, kreeg de orig erbij. Orig ligt nu al lang genoeg te stoffen, daarom bied ik em aan. Vaste prijs 30,- ophalen in Almere alleen in het weekend ivm werk.
  10. R

    Remhendel gaat niet traploos

    Hallo, Me remhendel gaat zoals gezegd niet traploos. Hiermee bedoel ik dat hij ergens halverwege erg stroef gaat, zodoende dat als ik ergens zacht rem en denk "Shit! ik moet bijremmen" dan moet ik zo hard knijpen voordat de hendel meer ingaat dat, de hele motor voorover duikt. Dit laatste...
  11. R

    Gevallen motor Almere?

    Hallo, Ik kwam vanmorgen rond 8:20 op de rotonde van de dreef richting Almere-Muziekwijk station. Op deze rotonde was zojuist een motorrijder onderuit gegaan. Ik kon helaas niet stoppen omdat de baas anders zwaar zou gaan zeiken. De motorrijder leek niets te hebben en de motor stond al in...
  12. R

    Gezocht: Bagagerek CBR 600F2 '91

    Gezocht een bagage rekje voor een Honda cbr 600F2 '91. Of in ieder geval iets waardoor een ik topkoffer kan monteren.
  13. R

    Vuil van jas afhalen

    Hey, Ik zit met 'n probleem, ik heb zwarte vegen op mijn grijs/rode jas, het lijkt wel een beetje op die zooi die op me ketting zit, nou wil ik dat er graag afhebben maar met wasbenzine wil het niet en ik ben bang de waterdichte laag te beschadigen(heb er namelijk nog 2 jaar garantie op)...
Terug
Bovenaan Onderaan