Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BraboFrits
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BraboFrits

    Bezwaar maken: "Geslotenverklaring" - herkansing

    Ik weet niet of dit mag......een nieuw topic aanmaken met hetzelfde onderwerp. Mag het niet dan hoor (nee, zie :+ ) ik het wel. Terecht dat het eerste topic is gesloten omdat het van een kloon kwam, maar omdat ik oprecht belangstelling heb of er nog iets aan die onzinnige...
  2. BraboFrits

    Maximale leeftijd 50 jaar???

    Volgens een Belgische advocaat moeten motorrijders boven de 50 er maar mee stoppen: ‘Vijftig is te oud om met de motor te rijden’ Volgens de Vlaamse advocaat Paul Thomas kunnen vijftigplussers beter niet meer met de motor op de weg komen. Meester Thomas deed die uitspraak...
  3. BraboFrits

    Bonnenquota, ze bestaan nog steeds?

    Bron: nu.nl ------------------------------------------------------------------------------------------- Politiechef krijgt standje om bonnenquotum Uitgegeven: 18 mei 2011 10:56 Laatst gewijzigd: 18 mei 2011 10:56 HILVERSUM - Een wijkteamchef in de Gooi- en Vechtstreek die volgende...
  4. BraboFrits

    in kaart brengen onveilige binnenwegen

    bron: nu.nl [hr] ANWB meet met speciale auto onveilige wegen Uitgegeven: 11 mei 2011 14:12 Laatst gewijzigd: 11 mei 2011 14:14 DEN HAAG - De ANWB gaat met een speciale auto over de provinciale wegen rijden om de verkeersveiligheid te meten. Het is een van de punten uit een woensdag...
  5. BraboFrits

    overnachting Bourg-Saint-Maurice

    Iemand een suggestie voor een leuk hotelletje of B&B in Bourg-Saint-Maurice (Franse Alpen) of in de directe omgeving? Moppie en ikzelf willen er over ruim een week 1 a 2 nachten blijven om in de omgeving rond te knorren. Slaapplaats voor de motor is ook wenselijk..... Bij voorbaat dank......
  6. BraboFrits

    Motordief rijdt zich het ziekenhuis in

    Bron: Brabants Dagblad[hr] Motorrijder ramt twee auto's in Tilburg TILBURG - Een 27-jarige motorrijder uit Tilburg heeft zaterdagmiddag op de kruising tussen de Wandelboslaan en de Melsbroekstraat twee auto's geramd. De man reed op een gestolen motor met hoge snelheid over de...
  7. BraboFrits

    Blinden achter het stuur

    Blinden achter het stuur Uitgegeven: 3 november 2007 10:10 ASSEN - Een groep van 36 blinden en slechtzienden kruipt 16 november achter het stuur van een auto. Dit gebeurt op het TT-circuit in Assen. Dat heeft Piet Strijker van de Nederlandse Vereniging van Blinden en Slechtzienden...
  8. BraboFrits

    Snelheid auto + motor op trailer

    Binnenkort lekker op vakantie naar Toscane *O* *O* Met het koekblik, maar het beest mag mee op de trailer. Door Duitsland heen, maximum snelheid is daar 80 km/u volgens mij. Is natuurlijk wel erg laag voor zo'n lange rit, daarom zou ik graag iets harder willen rijden (90-100). Maar ja...
  9. BraboFrits

    Te koop Garmin SPIII deluxe

    Na aanschaf van een nieuwe Beemer is het ook tijd voor een nieuwe "Truus". Daarom te koop mijn in zeer goede staat verkerende SPIII met alle toebehoren: dashboardmontagesteun voor in de auto; beanbagsteun; PC Interface kabel; voertuigvoedingkabel met externe luidspreker; 256 MB...
  10. BraboFrits

    Diverse accesoire te koop voor BMW R1100RT of R1150RT

    Wegens aanschaf van een ander Beemerbeest heb ik te koop: Topkoffer €175 Tanktas €75 Windscherm €75 Alles originele BMW accessoires en in prima staat. Heb je interesse, mail me (adres staat in mijn profiel)
  11. BraboFrits

    Verkeersdoden in Nederland fors gedaald

    bron: nu.nl Verkeersdoden in Nederland fors gedaald Uitgegeven: 26 september 2006 10:41 Laatst gewijzigd: 26 september 2006 11:06 BRUSSEL - Nederland behoort tot de Europese top van landen waar het verkeer snel veiliger wordt. Het aantal verkeersdoden is hier met 25 procent gedaald tussen...
  12. BraboFrits

    Minder flitspalen :)

    Minder flitspalen langs de weg Uitgegeven: 1 september 2006 06:06 Laatst gewijzigd: 1 september 2006 06:51 DEN HAAG/EINDHOVEN - Justitie gaat het aantal flitspalen langs de Nederlandse wegen terugbrengen. Flitspalen op plaatsen waar ze geen bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid worden...
  13. BraboFrits

    Variabele snelheden

    Bron: nu.nl DEN HAAG - Minister Karla Peijs (Verkeer) wil dit jaar een plan presenteren voor variabele snelheden op de snelwegen. Dat zei de bewindsvrouw woensdag tijdens een overleg met de Tweede Kamer. Het plan moet zorgen voor meer 'dynamiek' op de snelwegen. Op rustige momenten...
  14. BraboFrits

    10e Brabantse Landschapsrit

    Het duurt dit jaar knap lang voordat het weer echt lekker mooi motorweer wordt.... Maar op zondag 9 april moet dat toch lukken, dan is er de open, dus voor alle motorrijders, (10e!!) Brabantse Landschapsrit. Deze fraaie rit wordt georganiseerd door de BMWMTC, BMW Motor Tour Club...
  15. BraboFrits

    Het gaat weer goed met motoragent Hans !!

    Als "vervanging" van een ander topic..... O-) Positief nieuws, het gaat weer goed met agent Hans die een tijdje geleden bewust van zijn motor is gereden. Zo te lezen is hij optimistisch en pakt hij zijn leven weer op na deze traumatische ervaring :} :} Hans, heel veel sterkte voor jou en je...
  16. BraboFrits

    Onbegrijpelijke rijstijl....

    Tja, iets dergelijks zal best al wel eerder gepost zijn, maarreh.....ik wil het toch ff kwijt. Gisteren zag ik op de snelweg een motor rijden, soort chopper waar van alles afgevallen was :+ Knaap reed zonder licht zo'n 5 meter achter een vrachtwagen op de rechterbaan :? :? Oke, als je geen...
  17. BraboFrits

    hehe, drempels deugen niet, ze snappen ut

    Verkeersdrempels onder de loep Uitgegeven: 21 november 2005 10:12 DEN HAAG - Op menig Nederlandse weg zijn de verkeersdrempels te hoog, is het fietspad er langs te smal of voldoet de markering op het wegdek niet aan de voorschriften. De ANWB gaat deze foutieve verkeerssituaties in kaart...
  18. BraboFrits

    Ergernis over 30 en 60 km zones

    Ergeren jullie je ook zo aan die willekeurige zones van max 30 en 60 km/u? Het valt me op dat er in rap tempo nieuwe zones komen op plaatsen waarvan ik het nut er echt niet kan zien. Hele mooie binnenwegen en dijken die voorheen gewoon 80 km als max hadden zijn nu ineens 60, zonder dat er echt...
  19. BraboFrits

    Veilige kleding - het blijft toch je kind

    Onder het mom van Ma Flodders leus "Het blijft toch je kind hè"..... Tsja, reeds op middelbare leeftijd 8-) , komt moeders met een krantknipsel over hit-air motorkleding, kleding met een airbag. zie www.protaxion.nl/, werkt alleen niet met Firefox |( Ik maak absoluut géén reclame, maar ik...
  20. BraboFrits

    Zondag 31 oktober - 1e Brabantse Zultrit

    Door het succes van de Brabantse Landschapsritten die ieder voorjaar wordt gereden wordt er met ingang van 2004 ook in het najaar een open toertocht georganiseerd door de BMW MTC 's-Hertogenbosch. Zondag 31 oktober 2004 organiseert de BMW MTC 's-Hertogenbosch de 1e...
  21. BraboFrits

    Goede aktie politie

    Vanmorgen zat ik op de A27 in het koekblik in de file :Z . Komt er een motoragent als "gewone" motorrijder tussen de file door :? Even verderop staat/rijdt een blik op de rechterbaan te veel naar links, agent gaat er naast rijden, klopt op het raampje en wijst opzij....koekblik vlóóg naar...
  22. BraboFrits

    25 april 2004 - 8e Brabantse Landschapsrit

    Beste motorvrienden, Op zondag 25 april aanstaande organiseert de BMW Motor Tour Club 's-Hertogenbosch (mijn cluppie) de (alweer) achtste Brabantse Landschapsrit, een open toertocht voor motorrijders op alle merken en types door het schone Brabantse land. Startplaats: Motoport Den Bosch...
  23. BraboFrits

    Motorfreaks - Te hard rijden niet altijd strafbaar

    Net dit artikel gelezen... Het valt mij ook op dat het aantal 60 km wegen (voorheen gewoon 80) schrikbarend toeneemt. Mooie, doorgaande wegen met hier en daar een boerderij. Ronduit belachelijk. Op zich heb ik er geen moeite mee om me - redelijk 8-) - aan de 80 te houden, maar 60 vind ik...
  24. BraboFrits

    (centraal) ik ben geslaagd!!!

    Het is bijna niet bij te houden, al die geslaagde motormuizen. Goed idee om dit ook maar centraal te melden? Kunnen het feliciteren ook makkelijker bijbenen :+
  25. BraboFrits

    Golf agressie

    Ja hoor, ik had er vanavond ook eentje. Een 1-hersencellig-petje-scheefgezakt-agri-aso-Golf-mislukt-ongedierte. Rij ik met het koekblik op de rondweg bij Den Bosch op de meest linkse baan om in te halen, iets O-) harder dan toegestaan, zie ik 'm al in mijn spiegel aankomen. komt ongeveer in...
Terug
Bovenaan Onderaan