Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: #Lennard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. #Lennard

    Brembo RCS 19 rempomp + reservoir & licht schakelaar

    Zeer nette en complete Brembo RCS 19 rempomp Inclusief Brembo reservoir + beugel, remlichtschakelaar en banjobout + ringen €230 inclusief verzendkosten lennard_hartman@hotmail.com
  2. #Lennard

    Brembo RCS 19 rempomp + reservoir & licht schakelaar

    Zeer nette en complete Brembo RCS 19 rempomp Inclusief Brembo reservoir + beugel, remlichtschakelaar en banjobout + ringen €230 inclusief verzendkosten lennard_hartman@hotmail.com
  3. #Lennard

    Nieuwe rempomp, maar welke?

    Nieuwe rempomp voor circuitmotor, maar welke? Ik ben op zoek naar een nieuwe rempomp voor mijn R6 circuit racer, maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus ik kan wel wat hulp bij mijn keuze gebruiken. Allereerst, IRC of Brembo? Of misschien iets anders? En dan nog de maat. 19x18...
  4. #Lennard

    TK: Circuit kuipset + tank R6 99-02

    Hierbij bied ik mijn vers gespoten circuit kuipset voor een R6 99-02 aan. De kuipset is net professioneel gespoten in de kleuren van het 2008 Suzuki Rockstar/Makita team dat uitkomt in het amerikaans AMA SBK kampioenschap. Het team waar Ben Spies voor reed in dat jaar. De set is compleet met...
  5. #Lennard

    TK: Circuit kuipset + tank R6 99-02

    Hierbij bied ik mijn vers gespoten circuit kuipset voor een R6 99-02 aan. De kuipset is net professioneel gespoten in de kleuren van het 2008 Suzuki Rockstar/Makita team dat uitkomt in het amerikaans AMA SBK kampioenschap. Het team waar Ben Spies voor reed in dat jaar. De set is compleet met...
  6. #Lennard

    Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt

    Motorrijder rijdt huis binnen en overlijdt | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Moet wel hard zijn gegaan als hij eerst zo'n 100 meter over een stuk grasland is gereden :/
  7. #Lennard

    Nieuw BMC filter inspuiten met olie?

    FF een snel vraagje. Ik heb net een nieuw BMC filter binnen gekregen, maar er zitten geen instructies bij. Moet ik het filter zelf nog inspuiten met filterolie, of hebben ze dat al gedaan bij de fabriek?
  8. #Lennard

    Wielen balanceren > schijven/tandwiel erop laten zitten?

    Moet je de schijven en het tandwiel erop laten zitten als je de wielen gaat balanceren? Alvast bedankt, n00b :)
  9. #Lennard

    Ook maar ff voorstellen

    Hallo, Ik ben Lennard, 22 jaartjes jong en kom uit Zeewolde Ben vandaag geslaagd voor mijn AVB en vond dat het wel is tijd werd om me voor te stellen. Een motor koop ik pas als ik mijn rijbewijs heb :) Groeten :W
  10. #Lennard

    CNN Art Of Life: Ducati

    CNN reportage in de Ducati fabriek en interview met Casey Stoner in Maleisië Video: Motorbikes and musicians - CNN.com Foto's: Motorbikes and musicians - CNN.com
Terug
Bovenaan Onderaan