Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rene_k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rene_k

    Te Koop: Aluminium oprijplaat

    Een aluminium (traanplaat) oprijplaat. Lengte: 100cm Breede: 100cm De hoogte loopt op tot 7,5 cm. Handig voor je motor of je oma. Prijs: € 45,-
  2. Rene_k

    Goede klinkstift om D.I.D. ketting te klinken?

    Ik wil een D.I.D. ketting klinken, op de website van D.I.D. staat dat niet alle types kettingen met een ouder type klinkstift geklonken kunnen worden. De klinkstift moet een groefje hebben. Ik heb zelf zo'n imitatiepons, werkt prima alleen er zit geen groefje in de stift. Ik vraag mij af of dit...
  3. Rene_k

    Jouw motor-bangalijst!

    Deponeer hier jouw motor-bangalijst. Iets in de trant van motoren die je graag een keer wilt....euhh berijden O-)
  4. Rene_k

    Schakelaar verlichting

    Mijn xenon-verlichting valt weleens uit als ik mijn motor start. Om dit te voorkomen wil ik er een schakelaar tussen zetten. Ik ben voornemens de schakelaar bij het dimlicht te onderbreken. Op de foto van het WPH staan twee draden die naar de lo-headlight gaan. Mijn vraag is welke draad kan...
  5. Rene_k

    Canister eraf? Z1000 uit 2006

    Ik heb een Canister op mijn motor zitten. Zo'n ding wat zorgt voor schonere uitlaatgassen volgens mij. Kan ik deze er gewoon afhalen? Zo krijg ik weer meer ruimte onder mijn zadel. :) Gaat de motor er anders op lopen? En hoe kan ik deze het beste afdoppen? (welk materiaal?) Het zijn twee...
  6. Rene_k

    XJR 1200/1300 onderdelen

    Ik ben op zoek naar wat onderdelen voor een XJR1200 of 1300. Mijn schoonvader is gevallen met zijn XJR 1200 (1995), zodoende zijn er wat onderdelen beschadigd. Het gaat om de volgende onderdelen: -Tellers (liefst een complete tellerset) -Tank
  7. Rene_k

    Dames Motoline All Weather Jack

    Mooi! All Weather Jack •Merk: Motoline •CE protectie; schouders en ellebogen en rug •Maat S •Uitritsbare thermovoering •Waterdicht •Areotex membraam •Waterdichte zakken •Weinig gebruikt €45,-
  8. Rene_k

    Led kentekenplaatverlichting met weerstand?

    Moet er tussen Led kentekenplaatverlichting (eentje met 3 ledjes naast elkaar) nog een weerstand of ik kan die direct op de huidige bedrading aansluiten?
  9. Rene_k

    Haynes werkplaatshandboek! Honda CBR 600 F2 & F3 '91-'98

    Te koop aangeboden: Haynes werkplaatshandboek! Honda CBR 600 F2 & F3 -Het beste werkplaatshandboek -Service en reparatiehandboek (incl. uitgebreide foto's) -Engelstalig -Voor de modellen van: '91 tot '98 -In nieuwstaat! -€20,- (dan verzend ik het boek ook nog voor je)
  10. Rene_k

    Originele uitlaat CBR600F

    Te koop aangeboden: Originele uitlaat! Honda CBR 600 F2, F3 -Nette uitlaat -Handig, als je een weekendje gaat knallen in de Eifel -Geschikt voor de F2 en F3 -Er zitten een paar gebruikerskrasjes op -€65,-
  11. Rene_k

    Waterafstotende middelen voor textiel pak?

    De mouwen van mijn textiele jas zijn niet meer zo waterdicht. Nu zijn er aardig wat middeltjes verkrijgbaar om textiel weer waterafstotend te maken. Ik vroeg mij af wat zijn nou goede producten/merken en welke werken wel en welke niet? Wie heeft er ervaring mee? Ik heb overigins al zo'n...
  12. Rene_k

    TK: Honda CBR600F '95

    Te koop aangeboden: Honda CBR600 F2 Informatie: - Kilometerstand: 34.XXX (wordt nog mee gereden) - Bouwjaar: 1995 - Heeft altijd in een verwarmde garage gestaan. Details: • Origineel gereedschapset • Origineel instructieboekje • Haynes werkplaatshandboek • Banden: Bridgestone BT-021...
  13. Rene_k

    Ervaringen internetreizen

    Ik wil binnenkort met mijn vriendin een motortripje maken richting Duitsland of Luxemburg.(waarschijnlijk een individuele tocht). Ik wil een mooie uitgestippelde route hebben met aansluitend een hotel. Op internet kwam ik al vele sites tegen, maarja wat is goed? Graag hoor ik de ervaringen...
  14. Rene_k

    Motorkleding na crash

    In het forum lees ik vaak over crashes, echter staat hier bijna nooit bij of de kleding zijn werk goed gedaan heeft. Plaats daarom hier jouw foto en/of beschrijving van hoe jouw (motor)kleding eruit ziet na een crash. Helmen, schoeisel elk kledingstuk mag geplaatst worden. Zo kan iedereen...
  15. Rene_k

    Rene_k

    Even voorstellen! Ik ben René uit Leidschendam, ik rijd een Honda CBR600F Ik sta al een tijdje geregistreerd, maar was alleen een lezende gebruiker, maar vanaf nu ga ook gezellig mee posten. Ciao! :W
Terug
Bovenaan Onderaan