Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Hagasan de eerste

    OZ wielen voor Aprilia Te KOOP

    Ik heb een paar OZ wielen te koop met schijven en banden. 25% lichtere, gesmede aluminium OZ wielen in het blauw ZEER weinig gebruikt en in goede staat linkje fotos; fotos wielen NIET GOED KOOP vrpr; €1500,- Nieuw kosten ze €3600,- zonder garnituur Heb ook gelezen dat je straks bij...
  2. Hagasan de eerste

    Motor Trailer Te Koop

    De motortrailer is [Bold]Verkocht[/Bold) Heren ik wou dat ik er nog tien had helaas de eerste heeft hem meteen mee genomen voor de vraag prijs. Topic mag op slot ! Tot het volgende item ;-))
  3. Hagasan de eerste

    Te koop Aprilia RSV MILLE

    Te Koop; RSV MILLE 2002 Racer ! Motor opgebouwd als racer twee seizoenen door mij zelf gebruikt in de ZAC. Race kuip en zit (www.motor-sport-service.de)MMS Ohlins voor en achter veerring OZ wielen Kevlar frame beschermers Valblokken (nooit gebruikt) Extra open uitlaat Extra...
  4. Hagasan de eerste

    Lijmen foam race zit HELP!

    Er heeft hier ergens een topic gestaan over het verlijmen van foam op een race zit, ik kan het niet terug vinden. De vraag is; waar kun dit het beste mee verlijmen? Kit, bison tix .................... Ik heb nog een dag voor dat ik onder weg ga HELP
  5. Hagasan de eerste

    WP gaat niet goed?

    Home - Motor.nl Huisleverancier KTM in zwaar weer door Amerikaanse kredietcrisis en dollarkoers De Maldense schokdemperfabriek WP Suspensions dreigt volgens de vakbonden CNV en FNV de helft van haar omzet te verliezen doordat het Oostenrijkse moederbedrijf, de...
  6. Hagasan de eerste

    Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

    Oke hier is deel 6 In dit topic kun je alles kwijt over de Aprilia modellen gebaseerd op het welbekende Rotax V60 motorblok: Aprilia RSV Mille '99-2003 Aprilia RSV Mille R '99-2003 Aprilia RSV1000R 2004-2007 Aprilia RSV1000R Factory 2004-2007 Aprilia Tuono 1000R...
  7. Hagasan de eerste

    Het kleuren van Velgen

    Wie weet er een goed adres om je wielen te laten coaten/spuiten? Wat is het slimst spuiten of coaten? Liefst omgeving NH Grtjs Hagasan
  8. Hagasan de eerste

    Oschersleben voorjaar training

    Wie weet ,of is er iemand die het al eens gedaan heeft ? Een voorjaars training op Oschersleben 1,2 of drie dagen. Bij wie regel je dit ? Grtjs Hagasan
  9. Hagasan de eerste

    Race academy 2008 Alès Zuid Frankrijk

    IK ga !! :+ NIET
  10. Hagasan de eerste

    aanspraaklijheid op het circuit

    De volgende vraag kwam bij mij op na een geval aanrijding op het circuit tijdens vrijrijden met ondertekening van afstand van verhaal. Je gaat vrij rijden op het circuit, en nu wordt je van achter aangereden, motor zwaar beschadigd en jij breekt en kneust wat botten dit alles buiten jouw...
  11. Hagasan de eerste

    Fot's ZAC Endu Zandvoort

    http://www.mijnalbum.nl/Album-KTEHNHW8-Foto's-van-Sport.html
  12. Hagasan de eerste

    Te koop RaceKuip Rsv Mille '99t/m'03

    Hoi, Na een winter werken heb ik nog wat over. Twee boven delen één onder deel, de twee carbon vleugels zijn terziele daar heb ik nog wel twee nieuwe polyester voor liggen. belangstellining mail; nori_832@hotmail .com Ga geen prijzen noemen in het openbaar. grtjs Hagasan
  13. Hagasan de eerste

    Te koop Licntgewicht TENT

    Traditionele lichtgewicht tunneltent met veel details. De Clipper is een 3 persoons uitvoering. De ruime binnentent biedt voldoende slaapplaats en ruimte voor de bagage. De voortent is voorzien van 2 zijdeuren en een opening aan de voorzijde welke als luifeltjes afgespannen kan worden. De...
  14. Hagasan de eerste

    Te koop Racekuip Rsv Mille '99t/m'03

    Hoi, Ik heb niets meer over na een winter werken. alles is verkocht Grtjs hagasan topic mag opslot
  15. Hagasan de eerste

    Race-Academy Circuit Ales Fr 2007

    Even geleend van Pietje 41 van MotorMaf Pietje41 ZAC/ CUP#45 Door Pietje41 op 15-12-2006 10:30 Race-Academy gaat volgendjaar naar Ales i.pl.v Mas du Clos! Data's zijn 25 t/m 27juli en 31 juli t/m 2 augustus 2007!! Dus mocht je je willen vermaken volgendjaar op een...
  16. Hagasan de eerste

    Race-Academy Circuit Alés Fr. 2007

    Even geleend van Pietje 41 van MotorMaf Pietje41 ZAC/ CUP#45 Door Pietje41 op 15-12-2006 10:30 Race-Academy gaat volgendjaar naar Ales i.pl.v Mas du Clos! Data's zijn 25 t/m 27juli en 31 juli t/m 2 augustus 2007!! Dus mocht je je willen vermaken...
  17. Hagasan de eerste

    Mas Du Clos The race Academy 18/20 & 23/25 Jul

    Zo ik dacht laat ik eens de moeite nemen om een nieuw topic te starten over Mas Du Clos en de R/A, we gaan niet meer naar Pau Arnos dus dat is een afgesloten hoofdstuk. TRAININGEN 2007 Mas du Clos ligt in de buurt van Aubusson, 4 uur rijden ten zuiden van Parijs. 18, 19 en 20 juli 2007 - Mas...
  18. Hagasan de eerste

    Tanktas TE KOOP!

    TAS IS VERKOCHT!!!! mag een slotje op Te koop; Oxford Touringtanktas met magneten. Tevens als rugzak te gebruiken waar een helm in past (40 liter)MAX Is ook op te delen in onder en boventas (klein/groot) VASTE Prijs 50 Euro !
  19. Hagasan de eerste

    Te Koop Banden!!

  20. Hagasan de eerste

    Circuit Assen

    Helaas zal het circuit van Assen niet optijd klaar zijn voor de eerste onk en zal dezenaar het zich laat lezen een week later plaats vinden ;( Hagasan
Terug
Bovenaan Onderaan