Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jpvdheijn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    passagierzadel en duo stepjes VTR SP1

    Ik ben opzoek naar duo stepjes en een passagierzadel voor een honda VTR sp1 omdat ik eens iemand mee wil kunnen nemen. MVG JP
  2. J

    Puch SG 250 restauratie project

    Hier aangeboden een Puch SG 250 als restauratie project. Het gaat hier om een Puch 250cc dubbel zuiger. De motor is van 1959 en er zijn Belgische papieren bij. De motor is compleet alleen het achter-onderspatbord is er niet bij. Er is nog een origineel achterlicht bij...
  3. J

    Tank honda VTR SP-2

    Hallo, Ik ben opzoek naar een goede tank van een honda vtr sp-2. Zoals in het plaatje, wit met grijs. Het liefst geen deuken of andere beschadigingen. MVG Jean-Paul
  4. J

    Helm voering reparatie ADRESJE GEZOCHT

    Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een bedrijf die de binnen voering kan repareren van oude crosshelm van mn vader. Het is niet primair de bedoeling dat hij hem nog gaat dragen, maar het gaat om nostalgie en emotie. De stof zit nog wel in de helm alleen de voering is gewoon verweerd. Ik wil...
  5. J

    Laser highmount SV650s (99-02)(voor een prikkie)

    Hallo mensen, ik heb hier nog een onderdeel liggen voor een SV Betreft: - Laser Highmount "race only" uitlaat ( dit is een echte open pijp }) ) - Afgezaagde uitlaat, zodat je zelf je standaard pijpje niet hoeft te verkrachten O-) ik zou zeggen neem contact op via een PBtje, het is...
  6. J

    Suzuki SV650S 1999 25kw

    Beste mensen, mijn geliefde Suzuki SV650S gaat in de verkoop. Dit omdat mijn 25 kw periode is beëindigd. De motor heeft altijd in een verwarmd tuinhuisje gestaan en is met liefde behandeld. De voorpoten hebben bijna geen aanslag. Omdat ik er niet mee in de winter heb gereden. Ik ben de 3e...
  7. J

    SV650S 1999 Ferodo platinum remblokken

    Ik heb hier nog een set Ferodo platinum remblokken liggen voor alle twee de voorschijven van een Suzuki SV650S '99 tm 01 model, niet uit de verpakking geweest nieuw prijs per schijf is 33.50euro dus in totaal 67 euro voor 40 euro kun je ze overnemen. MVG JPvdheijn
  8. J

    Diverse Onderdelen SV650S 99

    Ik ben opzoek naar: - Een kuipruit van MRA dubble bouble - Seatcover Als iemand wat heeft liggen zou ik daar graag iets over horen. JP
  9. J

    haha

    g
  10. J

    Zeer nette kx 250!

    Bij deze bied ik mijn Kawasaki KX 250 aan. De motor is recent gereviseerd. een nieuwe: - Zuiger (Pro-X), - Cilinder, - Big-end (Pro-X), - nieuwe Big-end lagers. De motor heeft altijd binnen gestaan in een verwarmde schuur. Als extra zitten er 2 achterbanden, extra luchtfilter...
  11. J

    Yamaha Thundercat yzf 600

    Hallo iedereen, Ik ben bijna klaar met rijlessen (hoop ik ;) ). Nu wil ik na het halen van m'n rijbewijs natuurlijk ook gelijk een motorfiets kopen. Ik heb natuurlijk al veel mooi spul op het internet gezien van Kawa's tot Suzuki's noem maar op. Laatst was ik bij een verjaardag van een neef...
  12. J

    ZX7R 25kw vrraagjes

    Heej gasten, ik ben van plan om een zx7r met 25 kw te kopen. Deze motor staat alleen in duitsland en ik had hier een paar vragen over. Als ik deze motor naar NL laat kome wordt neem ik aan het kenteken uit Duitsland zo overgenomen, maar hoe zit het als ik later van plan ben om de motor het...
  13. J

    Waar op te letten bij aanschaf ZX7r

    Wie Kan mij helpen ik ben van plan om een kawasaki zx7R aan te schaffen. nou is mijn vraag of ik ergens op moet letten als ik naar deze motor ga kijken. Zijn er soms speciale dingen waar ik op moet letten. ook vraag ik me af of een motor als een ZX7R last kan krijgen van het rijden op 25kw...
Terug
Bovenaan Onderaan