Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: golliwog
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    CBR600f onderdelen

    Originele kuipruit, middenbok en uitlaat (met katalysator), altijd handig als je een keer legaal naar de eifel wil. Het spul is nagenoeg in nieuwstaat. Model Honda cbr600f, vanaf bouwjaar 2006. Kuipruit 25 euro, middenbok 25 euro, uitlaat 75 euro. Alles in 1 deal 100 euro.
  2. G

    scala rider Q2 multiset (bike to bike)

    Gebruikte maar in prima staat verkerende multiset, ongeveer 1 1/2 jaar gebruikt. Compleet in de doos met alle toebehoren. Bieden via ed.grimmeapestaartyahoopuntcom of bellen met 06 27047667. Richtprijs vanaf 175 euro. (VERKOCHT)
  3. G

    Origineel zadel cb400four

    Ik ben op zoek naar een goed origineel zadel voor een cb400four. Heb je er nog 1 liggen mail dan naar ed.grimmeapestaartyahoopuntcom. Kan eventueel ook ruilen voor andere 400 onderdelen.
  4. G

    Kroonplaat cb 750 four K2

    Aangeboden een bovenste kroonplaat voor een Honda CB 750 four, type K1-K2. Bijna niet aan te komen. De kroonplaat is niet gebarsten op de beruchte plaatsen. Wel is de voorzijde van de plaat ooit opnieuw gelast, waardoor de tellers vlakker liggen dan bij het origineel, dus voor de echte puristen...
  5. G

    Kilometerteller van een Van Veen wankel???

    Naar ik mij heb laten vertellen zou deze, overigens in zeer goede staat verkerende teller van een Van Veen Wankelmotor zijn. Aangezien ik deze motor niet heb is deze teller dus te koop. Wil je bieden pm mij dan maar.......
  6. G

    Toerenteller Honda CB 500/550 four ??

    Goede en mooie toerenteller voor een Honda cb four, waarschijnlijk type 500 of 550. Het metertje ziet er prima uit en functioneert goed. Bieden op ed.grimme slingeraap yahoo punt com
  7. G

    Tank en zijkappen Honda cb750 k2

    Mooie tank en goeie zijkappen voor een honda cb 750 four type K2. De onderdelen zijn origineel Honda en verkeren in prima staat. Monteren en wegrijden. Een van de zijkappen heeft een klein (gerepareerd scheurtje). Het spul is overgespoten dus geen originele maar wel een hele retro kleur. De tank...
  8. G

    Bovenste kroonplaat (triple tree) voor een CB750 k2

    Aangeboden een bovenste kroonplaat voor een Honda CB 750 four, type K1-K2. Bijna niet aan te komen. De kroonplaat is niet gebarsten op de beruchte plaatsen. Wel is de voorzijde van de plaat ooit opnieuw gelast, waardoor de tellers vlakker liggen dan bij het origineel, dus voor de echte puristen...
  9. G

    opknapper honda cb 500 four te koop

    golliwog in "CB 500 four 1974"
  10. G

    CB 500 four 1974

    Te koop een Honda cb 500 four uit 1974. In goede staat. Bijzonderheden: Er zit een 550 blok in. Nieuwe banden; nieuwe accu; frame recent gepoedercoated; goede ketting en tandwielen. Heeft een poosje stil gestaan dus een beurtje is wel nodig. Motor loopt en vorige week nog even een rondje...
  11. G

    Tank (compleet) en zijkappen CB 750 four K0-K6

    Mooie deukvrije en nieuw gespoten tank en zijdeksels voor een honda cb 750 types K0 t/m K6. Tank is niet helemaal origineel maar dat valt nauwelijks op. Het spul ziet er netjes uit maar het spuitwerk is gedaan met een spuitbus dus verwacht geen perfectie. De tank is hard en heel en geheel...
  12. G

    Vorkpoten voor een CB750 F1

    Mooi setje vorkpoten voor een CB750 f1. Past naar ik heb begrepen ook op sommige andere types Honda uit die periode. De bovenzijde zitten wat roestplekjes op maar niet schadelijk voor de keerringen. De poten zijn voor zover ik heb kunnen zien niet lek of krom dus je kunt ze er zo onder schroeven...
  13. G

    19 inch spaakwiel

    Zeer mooi 19 inch spaakwiel te koop inclusief complete set niet verroeste spaken. De spaakset is geschikt voor het inbouwen van een 24 cm naaf.
  14. G

    Lassen gietijzeren kroonplaat

    Weet iemand waar je in de omgeving van Hilversum een gietijzeren kroonplaat kunt laten lassen???
  15. G

    Bezinetank Honda CB750 K6

    In prima staat verkerende bezinetank voor een cb 750 four type K6. De tank is roestvrij en de striphouders zitten er allemaal nog roestvrij aan. Er zitten een paar makkelijk weg te plamuren deukjes in. De honda tanklabels en de zijstrips zitten er bij, evenals de benzinekraan en tankdop. Helaas...
  16. G

    Spaakwiel 19 inch. In nieuwstaat

    In sublieme staat verkerend 19 inch chromen wiel, 36 spaaks, geschikt voor een naaf van 24 cm. Het chroom is in nieuwstaat en het wiel is absoluut recht en schadevrij. De spaken zijn compleet en roestvrij. a.u.b. geen onzinbiedingen.
  17. G

    CB 750 k2 4-in-1

    Mooie roest en krasvrije 4-in-1 voor en honda cb750 four. Prachtige pijp voor een caferacer. Zie foto. Prijs zo rond de 150 euro. (alleen ophalen)
  18. G

    CB 750 K2 4 - in -1 uitlaat

    Werkelijk in topconditie verkerende 4 in 1 uitlaat voor en honda CB 750 four. Zit nu onder een K2 uit 1974. Geen roest, geen krassen op de bochten, gewoon een keiharde en mooie pijp. Doe eens een leuk bod.
  19. G

    Honda cb 750 k2 tellers

    Hallo, Ik zoek naar een toerenteller en km teller voor een CB750 k2. Er mag eventueel ook nog een sloop K2 omheen zitten. Met kroonplaat heeft voorkeur. Wie helpt mij aan deze onderdelen.
  20. G

    Honda cb750 tellers gevraagd

    Hi, Ik ben op zoek naar een toerenteller en km teller voor een CB750 k2. Er mag eventueel ook nog een sloop K2 omheen zitten. Kan iemand mij helpen.
  21. G

    ASpaakwiel 18 inch incl. spaken

    In sublime staat verkerend 19 inch chromen wiel, 36 spaaks, geschikt voor een naaf van 24 cm. Het chroom is in nieuwstaat en het wiel is absoluut recht en schadevrij. De spaken zijn compleet en roestvrij. Ideaal voor de caferacer. Doe eens een leuk bod. Of mail voor nadere info naar...
  22. G

    Voorspatbord voor CB750 caféracer of ander project

    Handmade voor deze CB750, uniek voorspatbord. (geen plastic troep maar gewoon van metaal) Prachtig voor op de caféracer of elk ander project. Wees er snel bij want weg = weg.
  23. G

    Wie weet wat voor naaf dit is

    Hallo, Ik ben bezig met het opknappen van een CB750. Nu zit er een andere naaf in het voorwiel en ik ben benieuw of iemand mij kan vertellen van welke motor deze origineel afkomt.
  24. G

    LeoVince SBK slip ons voor een Blackbird

    Twee mooie LeoVince slip-ons voor een Honda Blackbird. Geen db-killers en geen E-keur maar wel met een geluid waar je kippenvel van krijgt. Past op alle modellen. Bieden vanaf 350,- anders heeft het echt geen zin...
  25. G

    LeoVince SBK slip ons voor een Blackbird

    Twee prachtige Leo's voor een Blackbird. Prijs € 350,-. Geluid is ongeevenaard. Daar kan geen 2 bros tegenop.
Terug
Bovenaan Onderaan