Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: outbackjack
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    middenbok voor een africa twin RD07 gevraagd

    Wie heeft er voor mij een middenbok voor een AT uit 1994 liggen?
  2. O

    bye bye

    De Jazz is eindelijk verkocht, ik wens jullie nog veel scooterplezier. Gr Outbackjack
  3. O

    Honda Jazz Nss 250 Motorscooter

    vanwege de komst van kinderen moet de motorscooter wijken voor een kleine auto. De motorscooter is dus een automaat, en is perfect voor woon werk vanwege de grote bagageruimte, het lage verbruik 1:30 en de enorme windbescherming. Ook heeft de motor handvatverwarming. De honda heeft 13000...
  4. O

    Honda E4-01 900cc scooter

    Ik zag dat er nog geen topic gestart was voor deze fantastische scooter. Is er al meer bekend over de leverdatum?
  5. O

    tomtom one europe 22 bevestigen op remvloeistofreservoir???

    Ik ben sinds kort in het bezit van een tomtom europe 22. Deze wil ik bevestigen op het remvloeistofreservoir van mijn honda jazz. Kan iemand mij vertellen waar ik deze bevestiging kan vinden?
  6. O

    windscherm schoonmaken zonder krassen te veroorzaken???

    Iedere donderdag ga ik met mijn jazz naar mijn werk. Inmiddels is het zowel s'ochtends als 's avonds donker ;( (emigreren *D ) en mijn scherm is erg vies door het zout en de modder. Vooral met regen en tegenliggers is dit minder! Nu heb ik al verscheidene malen, heeeel voorzichtig, geprobeerd...
  7. O

    Nieuwe honda Silverwing 2009

    A new maxi scooter is due to be unveiled by Honda Motor Europe in Milan very soon. It is based on a 400 Silverwing, ( pictured below). Honda's goal is going to go head to head with the Yamaha T Max The new 2009 model will be around €6000 ($US 7,640) with ABS. While the Yamaha T Max retail price...
  8. O

    Nieuw: Kymco Xciting 300i

    Een nieuwe scoot in de populaire 300cc categorie. Heeft iemand er al op proefgereden?
  9. O

    Honda Jazz te koop

    Per 1 oktober ben ik een nieuwe baan begonnen waarbij ik dagelijks met de auto moet. Twee auto's en een scooter kan bruin niet trekken. Ik moet dus afscheid gaan nemen van mijn Jazz met 13000 km, handvatverwarming (mats :} ) en alarm. Hij is van 2002 en de kleur is zilver Vraagprijs 2300
  10. O

    Daytona handvatverwarming in de aanbieding bij Louis

    Net zelf 59 euro betaald :( Nu in de aanbieding bij Louis voor slechts 39 euro. Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit Mij bevallen ze zeer goed!
  11. O

    druppellader te koop

    Niet in de juiste rubriek ik weet het, maar ik wil toch even de interesse peilen bij de motorscooter-afdeling. Bij de aanschaf van mijn honda Jazz kreeg ik er een druppellader bij van het volgende type: http://www.blackanddecker.nl/automotive/productdetails/catno/BDV080/ Aangezien ik al...
  12. O

    Weekendje ardennen???

    Tot op heden gebruik ik de scooter voornamelijk voor mijn woon-werk ritjes. Nu lijkt het me best wel eens leuk om een weekendje ardennen te gaan doen dit najaar. Zaterdagmorgen weg, zondagmiddag weer terug. Niet teveel kilometers zodat er ook voldoende tijd overblijft voor een pilske en...
  13. O

    slippende nieuwe originele aandrijfriem

    Afgelopen week heb ik mijn aandrijfriem vervangen. Alles leek goed te zijn gegaan maar.... Vandaag was ik even aan het toeren en bij een snelheid van ongeveer 50 km gaf ik vol gas. Op dat moment begon de riem door te slippen. Komend weekend moet ik hem maar weer even openhalen en ik denk...
  14. O

    remblokken vervangen?

    Vandaag heb ik mijn remblokken vervangen omdat ik mijn Jazz niet meer goed vond remmen. Het bleek dat de oude remblokken nog ruim voldoende "voering" hadden maar erg hard waren. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt. En wat kan ik doen om dit te voorkomen?
  15. O

    gps monteren op rem-reservoir?

    Goedemorgen, Binnenkort wil ik een gps aanschaffen voor mijn honda Jazz. Op dit moment ben ik mij aan het verdiepen in de verschillende mogelijkheden om de navi te monteren op mijn scooter. De montage op het remreservoir lijkt mij niet verkeerd. Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien...
  16. O

    geel hesje

    Ik zie de laatste tijd steeds meer motorrijders met een geel hesje rijden. Ik heb dit laatst ook geprobeerd met zo'n noodvestje voor in de auto. Dit was geen succes want het wapperde teveel. Zijn er ook strakke versie's te koop en zo ja waar?
  17. O

    ingehaald door een foresight, iemand van hier

    Vanochtend werd ik ingehaald door een foresight ter hoogte van afrit capelle aan den ijssel! Iemand van hier???
  18. O

    honda onderdelen uit de USA

    Een tip voor degenen die het onderhoud zelf uitvoeren. Bij dit bedrijf heb ik reeds tweemaal een bestelling gedaan, 2x perfect: http://www.hdlparts.com/ Echt heel goedkoop, zeker wanneer het gewicht van het pakje beperkt blijft en je er niet uit gepikt wordt bij de Douane
  19. O

    plastic kappen spuiten

    Door een ongelukje is een van mijn plastic kappen beschadigd. Nu zit ik eraan te denken om dat zelf te gaan spuiten. Is dat te doen?
  20. O

    Gekozen voor de ......

    Honda nss250 Jazz, ook bekend als de Honda reflex. Vandaag proefgereden op een honda Jazz uit 2002 met 8000 kilometer op de teller, daadwerkelijk van een oud vrouwtje. Gelijk meegenomen. Ziet er uit als nieuw en wat rijdt dat lekker. Met deze scooter heb ik weer dat gooi en smijt-gevoel wat...
  21. O

    Welke burgman 400??

    Tijdens mijn internet speurtocht zag ik dat er toch wel de nodige verschillen zijn tussen de burgmannen 400 van verschillende bouwjaren. Wie kan mij helpen met een overzicht van de geproduceerde typen burgman 400 met de eventuele voor-en nadelen erbij? Alvast bedankt
  22. O

    Silverwing verkocht, wat nu?

    Na bijna 5 maanden op mijn Silverwing te hebben gereden toch besloten om hem te verkopen. Het hoge verbruik van 1 op 15/16, zelfs met rustig rijden, vind ik niet normaal voor een scooter. Ook het gewicht bij stilstand is toch wel erg hoog. Ondanks deze punten blijft de Silverwing een zeer fijn...
  23. O

    Honda NES 250 Jazz

    Wie kan me wat vertellen over deze scoot. Is hier volgens mij nog niet aan de orde geweest!
  24. O

    goede scootertest

    Vandaag op een leuke en uitgebreidde scootertest gevonden: http://www.motorfreaks.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=10345&Itemid=56
  25. O

    zwaardere rollers ipv lichtere

    Vaak lees ik dat er lichtere rollers geplaatst worden in een scooter. Als ik het goed heb trekt de scooter dan vooral sneller op. Het toerental wordt hoger en het brandstofverbruik ook. Omgekeerd geredeneerd zou je dan met zwaardere rollers langzamer optrekken en minder brandstof verbruiken...
Terug
Bovenaan Onderaan