Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bladblazer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    doorwaai broek bering maat m

    Bering motorbroek voor de zomer, maat M. Te koop omdat hij mij te klein is. Breedte 41cm, lengte 108 cm. Je kunt beter normaal spijkerbroeken dragen die net iets smaller zijn, ten eerste omdat deze toch smaller valt dan mijn andere broeken die even breed zijn, ten tweede omdat je hem met...
  2. B

    te koop: draggin kevlar jeans, size 32

    Kevlar jeans van Draggin. Size 32. Bijna niet gedragen, ziet er uit als nieuw. Breedte is 40/41 cm, lengte 113 cm. 70 euro lijkt me een mooie prijs.
  3. B

    Loop of sloop: fj 1100. E50,-

    Verkocht
  4. B

    hulp gevraagd bij schakelprobleem K1100

    Om met de deur in huis te vallen: wil iemand tegen vergoeding een versnellingsbak van een K1100LT vervangen? In de noordelijke helft van Nederland zou helemaal geweldig zijn. Hieronder volgt de beschrijving van het probleem, zoals ik die ook op het bmwk-forum heb geplaatst. De conclusie daar...
  5. B

    Hoe kan ik aan een simpele motor komen?

    Omdat ik van plan ben een serieus eind over de wereld te rijden wil ik een geschikte motor kopen. Goedkoop, betrouwbaar, zuinig en overal te repareren zijn de belangrijkste eisen. Na wat zoekwerk ben ik bij een cg 125 uitgekomen: nieuw: of oud: Ze zijn alleen moeilijk te krijgen...
  6. B

    Motorzaak voor grote beurt, Groningen of omgeving

    Mijn BMW K1100 LT mag wel eens een grote beurt hebben (20.000 km). Weet iemand een goede motorzaak waar dit ze dit tegen een schappelijke prijs doen? Liefst Groningen. Omgeving mag ook, als er de mogelijkheid is om tegen schappelijke betaling vervangend vervoer te krijgen. Motorplaza...
  7. B

    Wij blijven ons goed gedragen, ondanks de nieuwe flitsers..

    "De nieuwe digitale flitspalen zullen alle oude, analoge flitspalen gaandeweg vervangen. De nieuwe flitspalen werken met lussen op de weg die reageren op metaal. Maar omdat de nieuwste motoren nauwelijks nog metaal bevatten, merken de lussen deze voertuigen niet op. Woordvoerder Ernst Koelman...
  8. B

    FJ 1100, prijs: 600 Euro

    Vraagprijs 600 euro Te koop aangeboden: Yamaha FJ 1100. Gegevens: 1100cc motor uit 1984. Kilometerstand:50.671 Belastingvrij Tot afgelopen zaterdag was dit mijn woon-werk motor voor mijn bijbaan, en natuurlijk om in de zomer af en toe een dagje mee te rijden. Vorig jaar heb ik hem...
  9. B

    Honda CX 500 te koop; 500 Euro

    Te koop: Honda CX 500. Cardan aandrijving, klassieker. Bouwjaar 1979, km stand 68.000. In 1997 uit Italie hier naartoe gekomen, roest-technisch gezien wel positief. Incl. valbeugels, topkoffer, veel extra onderdelen (zoals CDI unit), nederlandstalig wp handboek en redelijk complete...
  10. B

    gez:verstand van motors. Hengelo, vrijdag @ 4 p.m

    *O* ----is al opgelost!---- *O* Situatie: morgen koop ik mijn eerste motor, een Honda cx 500. :] Ik kan mijn geluk natuurlijk niet op! Helaas heb ik(nog) weinig verstand van motoren. Daarom wil ik graag dat er iemand meegaat die weet waar hij op moet letten bij zo'n aankoop. Nu heb ik...
  11. B

    motor wel <25kw, maar staat niet op kenteken - mag dat?

    Mijn situatie: 20 jaar, student, en nu genoeg geld voor lessen (ook al begonnen) en een goedkope motor. Vanwege de prijs/kwaliteit verhouding heb ik mijn oog laten vallen op een MZ ETZ 150. Deze zit ver onder de 25 kw (zegt iedereen), maar dit schijnt niet op het kenteken te staan. Mag ik hier...
Terug
Bovenaan Onderaan