Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MaxBiaggi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MaxBiaggi

    MotoGP Brno 2019 bezoeken

    Het is nog wat vroeg, maar beter te vroeg dan te laat. Ik ben van plan om dit jaar ook nog een andere GP te bezoeken buiten de TT van vorige week. Nu komt Brno er binnenkort weer aan en was ik wat aan het rondneuzen voor tickets. Ik zou graag gewoon een staanplaats willen voor alleen de...
  2. MaxBiaggi

    Alpinestars GP pro overall maat 50 nieuwstaat

    Vanwege verkoop van mijn supersport te koop 3 x aangehad. Nieuwprijs 949 euro doe een goed bod. Alpinestars GP Pro overall 1 piece in de maat 50. Geschikt voor rond de 1.70 - 1.80 met een gewicht van 75 - 85 kg. Met uitneembare binnenvoering en voorbereiding voor backprotector. Komt...
  3. MaxBiaggi

    Shark Race R Pro maat m lorenzo

    Te koop mijn in zeer goede staat zijnde Shark race r pro lorenzo helm in de maat m. Helm is 2 seizoenen oud maar slechts enkele keren gedragen. Na elke rit schoongemaakt en in helmzak en originele doos opgeborgen. Helm komt met helder en donker vizier met opbergzak en originele doos plus...
  4. MaxBiaggi

    *** HJC R PHA 10 plus Carbon Lorenzo replica maat m ***

    Te koop mijn bijna 3 jaar oude HJC R PHA 10 plus carbon lorenzo replica. 3 jaar oud maar maximaal 30 keer gedragen. Mag weg voor een goede prijs. Richtprijs is 300 euro Na elke rit netjes de vliegen eraf gepoetst en in stofhoes en doos opgeborgen. Helm is voorzien van pinlock 2...
  5. MaxBiaggi

    *** Yoshimura tri oval bolt on * * *

    Te koop wegens aanschaf andere demper. Yoshimura tri oval bolt on. Komt van een GSX-R 600 anniversary k5. Past dus ook 100% op de 750 k4 en k5. Zal vast ook nog wel op andere modellen passen. In prima staat, op klein krasje na Incl db killer, beugel en bouten. Vraagprijs...
  6. MaxBiaggi

    *** Alpinestars GP Pro overall maat 50 ***

    Te koop: Een zo goed als nieuwe Alpinestars GP Pro overall in de kleur rood wit zwart De maat van het pak is 50, en is geschikt voor iemand van rond de 175cm en 75-80kg. Het pak is slechts enkele keren gedragen, en na iedere rit netjes schoongemaakt, hierdoor is het wit nog steeds wit...
  7. MaxBiaggi

    *** Revit Replica Overall maat 52 Wit/Zwart ***

    Te koop: Aan alle hobbies komt een einde, dus ook aan eten......... Ben de afgelopen tijd zoveel afgevallen, dat het pak me helaas te groot is geworden. Zo goed als nieuwe lederen race overall, 1 seizoen oud, slechts 5 x gedragen. Revit Replica in de kleur zwart wit. Diverse...
  8. MaxBiaggi

    *** Te koop: 1 kaartje TT Assen 30 juni Strubbentribune ***

    Wegens omstandigheden, kan één van ons niet mee, daarom te koop: 1 Kaartje voor de Strubbentribune voor de zaterdag (wedstrijddag). Vak CS, rij 14 plaats 3. Op deze tribune heb je zicht op een groot deel van de baan. Tevens groot videoscherm. Kwam op YouTube dit filmpje tegen...
  9. MaxBiaggi

    *** Alpinestars SP2 zwart maat L ***

    Te koop: Alpinestars SP2 zwart maat L. ± 3 jaar oud. Heeft 1 klein puntje van aandacht, zie tweede foto. Verder in prima staat. Prijs: Geen idee, zou zeggen doe een bod. Verzendkosten voor koper.
  10. MaxBiaggi

    ** Carbon Laser Oval ** 54mm slip-on **

    Te koop: Carbon Laser Oval met: - uitlaatbeugel - 2 veertjes - universele dB killer (dB killer staat niet op de foto) Prijs: €125,- of een goed bod. Verzendkosten zijn voor de koper. Zonder e-keur. En dan nu de foto's
  11. MaxBiaggi

    ** Danmoto Titanium GP ** RSV mille '98-'03 60mm **

    Te koop: Titanium Danmoto demper met: - linkpijp (RSV mille '98 - '03) - beugel - rubber voor tussen beugel en uitlaat - 2 veertjes - dB killer (dB killer staat niet op de foto) Prijs: €100,- of een goed bod. Verzendkosten zijn voor de koper. Zonder e-keur. Demper past...
  12. MaxBiaggi

    Revit Overall maat 50

    Te koop: Revit Liteon Overall in de maat 50, met hump. Drie jaar oud. Met stretch stukken op armen, benen en rug, protectie op schouders, ellebogen en knieen. De voorzijde is grotendeels geperforeerd, wat in de hete zomerdagen voor lekkere verkoeling zorgt. In de binnenvoering...
  13. MaxBiaggi

    Sidi Vertigo maat 42

    Te koop: Sidi Vertigo in de kleur zwart wit. Maat 42 Met originele doos + boekjes. €125,- incl. verzenden.
  14. MaxBiaggi

    Onderdelen Honda Fireblade 929RR Sc44 Bj. 2000

    Diverse onderdelen voor een Honda CBR 900RR Sc44 Fireblade. Komen van een '00 Fireblade 929RR, maar zullen ook op een 2001 passen. En vast ook op andere bouwjaren of types. Omdat ik mijn motor heb laten omvallen |( zijn de onderdelen die beschadigd zijn vervangen door nieuwe. Wellicht...
  15. MaxBiaggi

    Danmoto Carbon GP uitlaat VTR 1000 F

    Te koop: Danmoto carbon GP uitlaat voor Honda VTR 1000 F Met 2 dB killers. Had deze gekocht om één demper ervan op mijn fireblade te monteren.......waarschijnlijk heeft de verkoper de buitendiameter doorgegeven terwijl ik de binnendiameter heb gemeten van mijn huidige slip-on demper...
  16. MaxBiaggi

    1 x Tribunekaart strubbentribune 81ste TT 25 juni 2011

    Te koop: 1 tribunekaart voor de strubbentribune, voor de 81ste TT op zaterdag 25 juni 2011 Zou dit jaar gezellig alleen naar de TT gaan, op het laatste moment wil er misschien toch nog iemand mee...... *O* Dus wil ik alvast kijken of ik voor dit kaartje alvast een koper kan vinden...
  17. MaxBiaggi

    Te Koop: Aprilia RS 250 bouwjaar 2001

    VERKOCHT Wegens terugkeer naar 4 takt, te koop deze goed onderhouden Aprilia RS 250. Bouwjaar 2001 Kilometerstand: 23500 Nieuwe zuigers (3000km geleden) PS cilinderkoppen met losse inserts (3000km geleden) Nieuwe uit 1 stuk gefreesde powervalves (3000km geleden) Arrows uitlaten...
  18. MaxBiaggi

    Te koop: theorie boeken

    Te koop: Theorie boeken. ISBN linker boek: 90-6799-088-4, zesde druk. ISBN rechter boek: 90-6799-088-4, derde druk. Rechter boek heeft een kleine scheur in de kaft. Zijn van 2007............. Prijs: Bieden
  19. MaxBiaggi

    Suzuki GSX-R600 k5

    Te koop: Suzuki GSX-R 600 k5. Na ruim twee jaar in mijn bezit te zijn geweest is het tijd om afscheid van elkaar te nemen. En op zoek te gaan naar wat anders. Kilometerstand: 27436 and counting (wordt nog mee gereden bij mooi weer). Extra's: Mivv GP Titanium incl. dB killer...
  20. MaxBiaggi

    Blauw spiegelvizier voor Shark S800

    Te koop: Blauw spiegelvisier voor Shark S800 Slechts enkele keren gebruikt........... Prijs: Bieden
  21. MaxBiaggi

    Te Koop: Shark RSF2i Saga Black maat L

    Wegens aanschaf andere helm te koop: Shark RSF2i Saga in de kleur zwart. De maat van de helm is L Helm is anderhalf seizoen gebruikt. Heeft een compleet uitneembaar interieur. Inclusief spiegelvisier (=verkocht), standaardvisier, bewaarhoes en originele doos. Nog garantie tot...
  22. MaxBiaggi

    Alpinestars Ridge Waterproof motorlaars maat 41

    Te koop: Alpinestars Ridge Waterproof motorlaars maat 41. Slechts enkele keren gedragen (laatste 4 rijlessen inclusief het examen). Doe een leuk bod................ en :]
Terug
Bovenaan Onderaan