Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PVerspeek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PVerspeek

    Te Huur:

    Het te huur aanbieden van goederen valt onder commerciële topics en commerciële topics zijn niet toegestaan op M-F
  2. PVerspeek

    BMW K1300GT

    Ik ben op zoek naar een nieuwe motor. Wil eens iets totaal anders dan wat ik nu heb (Honda FireBlade) en aangezien ik tegenwoordig al eens vaker wat langer weg wil gaan; en die FireBlade dan echt wel vermoeiend is; dat ik aan een toermotor. Na een hoop gelezen te hebben; lijkt de BMW me...
  3. PVerspeek

    BikeFinder van Xfinder

    Hoi, Ik was afgelopen weekend op de motorbeurs in Antwerpen. Er stond daar een stand van ATAF die oa de Bikefinder demonstreerden. Na enkele vragen verwezen ze me door naar de fabrikant van dit product, die ook op de beurs aanwezig was. Het idee is het volgende: Een module, die gekoppeld...
  4. PVerspeek

    GPS: Nieuw model Garmin Streetilot 2650..

    Hoi, Ik ben op zoek naar een goede GPS voor dubbel gebruik. Ik wil dus zowel in de auto als op de motor gebruik gaan maken van een GPS-systeem. Ik heb al heel veel informatie gevonden, en het leek mij redelijk duidelijk om met een Garmin StreetPilot III Deluxe, met bijbehorende...
  5. PVerspeek

    Update Project FireBlade Part III / Snelheidstest

    Nieuwe onderdelen toegevoegd aan de Blade: Volledige Laser uitlaatlijn Braking Wavediscs voor / achter Braking remblokken Zero Gravity Windscherm Zwart Laser Uitlaatlijn klinkt prachtig. Mooie diepe sound, in het hogere toerentalbereik een lekkere grom. Braking Discs zien er niet alleen...
Terug
Bovenaan Onderaan