Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dolorfin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dolorfin

    inhalen van andere 2 wielers....

    ik heb de gewoonte andere motorrijders in te halen op 2 baans wegen op mijn eigen weghelft. Ik ga dus vaak niet naar de tegengestelde rijbaan. Is dit toegestaan eigenlijk of staat er ergens iets dat je bij inhalen naar de andere rijbaan moet? ik pleeg het vaak zo te doen op de motor want je...
  2. dolorfin

    strom 1000 autobahn fest of geploft?

    kort door de bocht, ik denk het wel... :Y 1500 km autobaan (terug deels binnendoor) en het grootste stuk daarvan 170/180 op de teller.. enkel bij baustelles aan de snelheid en de stukken waar restricties gelden beetje dimmen . (ongeveer 30km harder dan toegestaan). buitentemp heen en terug...
  3. dolorfin

    kruis toerental/belasting

    Binnenkort heb ik een alpen tripje op het program en tijdgebrek dwingt mij de heenweg volledig autobaan te doen. Nou ben ik van plan de strompel mee te nemen (praktischer etc) en had recent een discussie met een gast bij TT motoren over kruissnelheden. Ik pleeg als het verkeer het toelaat in D...
  4. dolorfin

    obd tooltje

    hallo, heeft iemand toevallig ervaring met de healtech obd-tool? Ik overweeg zo n tool om de afhankelijkheid van de dealer te verminderen. Ik weet dat ik ook codes kan trekken (indien noodzakelijk) met een draadje maar het gaat me om de realtime data te kunnen zien als ie loopt. deze...
  5. dolorfin

    decibels?

    dit is geen topic om de geluids discussie (weer) aan te slingeren...ik vind alles prima...luid...stil en alles er tussen in... ik vraag me enkel af waarom de ene motorfiets zoveel meer geluid mag maken voor de wet dan de andere? mijn huidige cbr1000rr mag maar liefst 98db maken bij goed...
  6. dolorfin

    origineel yamaha bagagerekje voor xjr1300

    ik heb nog een zgan origineel rekje liggen voor een yamaha xjr1300. hij past op een xjr van 2007> maar wellicht ook op oudere types. het rekje is afgezien van even passen eigenlijk nooit gebruikt. doe een fatsoenlijk bod en hij is van jouw. Uploaded with ImageShack.us ps,hij is...
Terug
Bovenaan Onderaan