Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roow

    Uitlaat eind demper 54mm slip on

    Gezocht: Slip on voor cbr 929 sc44 Heb nu een Laser zonder goedkeur. Opzoek naar een soortgelijk demper wat past / goedgekeurd is. Als je een type motorfiets weet met zelfde aansluit diameter, hoor ik dat ook graag!
  2. roow

    Yamaha yzf750 yzf 750 1995

    Te koop aangeboden een in zeer nette staat verkerende Yamaha yzf750r uit 1995. 43200km Recent onderhoud met: Kleppen stellen Carburateurs ultrasoon + synchroon Nieuwe carburateur tussenrubbers USD Voorvork opnieuw opgebouwd en binnenpoten laten hard chromeren. Bougies Koppelingsplaten...
  3. roow

    Revisie / rubberen onderdelen Mikuni BDST Carburateur

    Allen, Ik ben de carburateurs van mijn yzf750 aan het schoonmaken en moet hiervoor de rubbertjes vervangen die op de T-stuk/pijp verbindingen zitten die tussen de carburateurs zitten. De T-stukjes verdelen de benzine naar de vlotters. Ik heb op het internet een paar revisie setjes gevondn...
  4. roow

    vermogensdip 4k toeren NT650V

    Heren, Op dit moment heb ik een Honda NT650, welke verder prima rijdt, met een dip rond de 4000 toeren. Qua optrekken komt het beestje goed van z'n plek, en heeft ie nog voldoende power. Enkel wanneer je het gas even loslaat, en weer wilt oppakken levert hij z'n vermogen in met een dikke...
  5. roow

    Ongeval bij De Steeg

    Na wat bochtjes pakken bij De Steeg zagen we op een gegeven moment een jongen op, waarschijnlijk, de motor van een ander weg rijden om even een stukje te proberen. Helaas kwam hij nooit terug, en lag met motor en al 20-30 meter verderop in het weiland. Wij zijn wezen kijken, hebben de...
  6. roow

    Benzine in motorblok xv750

    Ik ben voor iemand anders een Yamaha XV750 aan het nalopen. De motor heeft 2/3 jaar binnen stil gestaan, en heeft 26.000km gelopen. Technisch verkeerd de motor wel in redelijke staat, maar toen ik de olie uit het blok liet lopen, en mijn opvangbak vol raakte met zeer dunne olie kreeg ik...
  7. roow

    LYNX einddemper

    Ik heb hier een mooi carbon einddempertje, waar ik eigenlijk een 2e van zou willen in de toekomst..... Na wat speurwerk op google, kom ik alleen maar uit bij onderdelen voor de Mercury lynx. Iemand bekend met dit merk?
  8. roow

    Honda CBR400 NC 23 kettingset compleet nieuw

    Complete kettingset voor een CBR 400 NC23 - voortandwiel: 15t - achtertandwiel: 40t - Ketting DID 525 VX - klinkschakel Set is nieuw, alles zit nog in de verpakking. 90 euros Kan verstuurd worden.
  9. roow

    'Deuk' uit uitlaatbuis halen

    Eigenlijk door wat lekkage aan de linkpipes de uitlaten gedemonteerd van m'n SL1000. Maar al snel kwam ik erachter dat het deukje wat ik laatst zag zitten, toch iets groter was. Opzich niet zo'n hele grote ramp, hij loopt er volgensmij niet minder op, maar missschien toch wat beter om hem er...
  10. roow

    Honda VFR400 nc24

    Bij deze verkoop ik mijn VFR400 uit 1987 wegens aanschaf zwaardere motorfiets. Twee jaar zeer veel plezier mee gehad. In mijn periode zijn de spanningsregelaar, dynamo en accu vervangen, dus hier is voorlopig geen omkijken meer naar. verder: Bougies vervangen + bougiekabels en doppen...
  11. roow

    Remmen lopen vast

    Heb in mijn XL500 een complete VFR750 voorvork gemonteerd. het probleem echter is dat de remklauwen, na keer goed inknijpen, op druk blijven en hierdoor dus tot stilstand kom zonder te remmen. Wanneer ik hierna één van de ontluchtingsnippels op de klauwen losdraai komt er een straaltje...
  12. roow

    set rem schijf schijfremmen vfr750 CBR600

    set wave remschijven voor diverse types Honda, zoals: VFR750 FJ Bouwjaar: 1986-1987 CBR600: PC19 (1989 - 1990) CBR600: PC25 (1991 - 1994) afmetingen: Buitendiameter: 276mm binnendiameter: 144mm hart op hart maat: 166mm schijfdikte: 5mm Tijd geleden gekocht voor mijn...
  13. roow

    Welke ketting, CBR600

    Onder m'n XL500 heb ik een CBR600 wiel liggen, maar nog geen ketting. Heb een 525 ketting kunnen lenen, maar deze past niet. Mioet ik nu een 50VX of een 530 ketting aanschaffen? tandwiel is bijna 1cm dik.
  14. roow

    ketting CBR + koplamp (rond)

    Nu alleen nog gezocht een gebruikte ketting voor een CBR600 Iemand nog wat liggen? -O-
  15. roow

    remhendel VFR750

    (Complete) remhendel voor een VFR750 dus. Krom, beschadigd.. maakt niet uit. Als het nog maar wel functioneerd :P
  16. roow

    remhendel VFR 750

    (Complete) remhendel voor een VFR750 dus. Krom, beschadigd.. maakt niet uit. Als het nog maar wel functioneerd :P
  17. roow

    Mono schokdemper 33cm

    Om mijn XL500 wat te verlagen. Een schokdemper Hart tot hart 33cm (32/34 mag ook) liefst goed hard! Als je toevallig weet welke motorfietsen ook deze maten gebruiken hoor ik dat ook graag :)
  18. roow

    'afstands-adapters' waar te krijgen?

    Ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar zulke 'adapter' Voor M8/M10 schroefdraad.. :Y iemand die weet of dit zo ergens tekoop is?
  19. roow

    Schakelppook VFR400 NC24

    Gezocht dus, in goede staat: Schakelpook voor een VFR400 nc24. Heb je wat liggen? stuur dan even een pbtje met een fotootje. Groeten, Robert
  20. roow

    Toerenteller 'doormeten'

    Is het mogelijk om een mechanische puls aangestuurde toerenteller door de te meten? Weet niet of de toerenteller ooit gewerkt heeft sinds ik 'm heb (is toen wel een ander blok in gekomen) Heb zelf elke kabelverbinding gecontroleerd, schoongemaakt en in gesprayed, dus dat sluit ik verder...
  21. roow

    Benzinekraan, kopp. hendel, schakelpook VFR400

    Ben dus opzoek naar de volgende onderdelen, voor een VFR400 NC24 '87 Koppelingshendel, in rechte staat. Schakelpookje. En, redelijk dringend, een benzinekraantje (mijne lekt :/ )
  22. roow

    Klepspeling VFR400 NC24

    Iemand die de klepspeling weet van de in en uitlaat voor een VFR400 NC24 type? :)
  23. roow

    VFR V4 loopt op 2 cilinder

    Wilde vandaag de motor starten omdat ik een nieuwe accu had gehaald, en wat andere kleine dingetjes had gedaan, maar hij liep ineens heel slecht. Blijkt dat er maar 2 uitlaatbuizen warm worden.Natuurlijk ook heel slecht lopen, en bij iets gas geven valt ie ook meteen uit. (Dit was een maand...
  24. roow

    Honda VFR 400 conische balhoofd lagers

    Conisch balhoofd lagersetje, wat dus veel fijner stuurt dan de oude uitgedroogd kogels. :) Is dus voor het type NC30, past dus niet in andere types (nc24) mits zelfde afmeting beide lagers hebben de afmeting: 35x55x15 en moeten dus in een nc30 passen. 1 lager is uit de verpakking gehaald...
  25. roow

    25Kw set VFR400

    Gezocht 25kw set voor VFR400 nc24 ('87)
Terug
Bovenaan Onderaan