Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. "ons Lianneke"

    Kinderpak, Helm, Handschoenen

    Ik heb te koop: Motorjas Difi maat 140 <prijs > samen met broek voor 125 euro Motorbroek Motoline maar 140 <prijs > samen met broek voor 125 euro Helm HJC 50cm 1350gr <prijs> 75 euro Handschoenen Difi maat M <prijs> 20 euro Alles in een koop voor 200 euro. Toen zoon 6jaar was het ik het...
  2. "ons Lianneke"

    welke all-road voor een "muts"?

    Toch maar even advies vragen hier. Ik wil een andere motor aanschaffen en liefst een all-road. Ik gebruik de motor het meest voor woon/werk, ik kom zelden op de snelweg, rij het liefste binnendoor en wil nu ook wel eens een zandpad kunnen nemen. Vandaar mijn keuze voor een all-road, geen nieuwe...
  3. "ons Lianneke"

    Mijn dag bij motor-island te Maurik

    Omdat ik nog zo enthousiast ben en nog steeds aan het nagenieten ben....en omdat de verslaafden van dit topic ik ben verslaafd aan deze site, heb JIJ dat ook? ook nieuwsgierig zijn :P wil ik even iedereen die wil laten mee genieten van mijn dag gisteren ;) Gistermorgen ging de wekker op tijd...
  4. "ons Lianneke"

    Dit was de MF-Meidenrit

    Het ging allemaal zo lekker, op tijd uit bed, pakkie aan, motor gereed en karren maar. En ik had er nog wel zo'n zin in! :P Eerst Slight111 en Gixxergirl oppikken (daar ging ik al de fout in maar de details zal ik jullie besparen O-) ). Toen op ons (mijn :X ) gemakkie naar Ravenstein alwaar de...
  5. "ons Lianneke"

    yes yes, ik ben zóóó happy

    Zit hier nu met een big smile op mijn toet :] want m'n Kawa start weer!! Heb met dat mooie weer flink de balen gehad omdat ik niet kon rijden :( Maar gelukkig is mijn pa eens langs geweest en dat is een supermonteur :} , dus vanmorgen mijn jas, helm enz weer uit de kast getrokken en lekker...
  6. "ons Lianneke"

    Wie geeft me advies over kids achterop?

    Hoi Ik ben moeder van een zoon van 6 jaar (al-net-zo-gek-op-motors-als-mama). Dit jaar wil ik met hem samen op de motor. Er lijkt me niks mooiers dan samen met mijn zoon te gaan toeren. Hij is mijn alles (echt alles!!) en ik ben er ook wel trots op dat ie dezelfde liefde voor motors heeft dan...
  7. "ons Lianneke"

    Mag ik me effe voorstellen........

    Hoi, Ik ben Lian, 34 jaar, getrouwd, 1 zoon (Kevin). Het motorrijden zit bij me in het bloed, mijn vader rijd al weer zo'n 50 jaar motor en mijn broer en zussen zijn ook allen in het bezit van een motorrijbewijs. Alleen mijn vader en ik hebben nog een motor. Ik heb een Kawasaki 454 LTD, een...
Terug
Bovenaan Onderaan