Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: matta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Zuur verhaal: Ducati M620

    Geachte forumbezoekers, Ik heb enige tijd geleden een verre kennis geholpen met de koop van een Ducati M620 uit 2004. Alles leek goed te zijn op een kleine olielekkage van een blokpakking na. Na enig onderzoek zijn we tot de conclusie gekomen dat het écht de pakking was en is de kennis...
  2. M

    Moto Guzzi V11 Le Mans uitlaat, spiegel, kuipruitje

    Geachte Mede-motorrijders, De schuur wordt opgeruimd en we hebben nog een aantal onderdelen voor een Moto Guzzi V11 Le Mans over: Quat D Exhaust: Mooi geluidje: http://youtu.be/_ihtTNl2O8M Standaard heeft de motor een 'dipje' dit is eruit: De uitlaat is aangeschaft voor 300...
  3. M

    Van Utrecht via Barcelona naar Nice en terug! Op een oud hok

    Ha beste Lezers, Aangezien er veel mooie reisverslagen zijn dacht ik: waarom niet, ik heb een mooie tocht gemaakt afgelopen zomer. Koud K-weer, even lekker terugdenken wat ik afgelopen zomer heb gereden! Agranado is naar het noorden gereden, ik ben afgelopen zomer naar het zuiden gereden...
  4. M

    Yamaha fj600 1991 schakelt zwaar

    Beste dames/heren, Ik heb dit bericht ook al neergezet in het xj600/fj600 topic, maar daar reageerde niemand, dus dan maar hier proberen! _O- Ik ben vandaag wezen kijken bij een FJ600 uit 1991 met 48.000km voor een goede vriendin van mij. De motor startte in 1x (motor had wel die dag al...
  5. M

    Honda CB750F uit 1980 nu ophalen €250 euro! Of in onderdelen

    Geachte Bezoekers van Motor-forum, Ik heb van crlsbrrds, een mede motor-forummer, enkele dagen geleden de volgende Honda CB 750F overgenomen: Dit leek mij een zeer leuk project omdat ik deze week vakantie had. Ik wou er iets speciaals van bouwen, maar nu blijkt dat het meer werk is...
  6. M

    Honda CB250N 1980 t.e.a.b. vanaf € 250,-

    Geachte (aanstaande) eigenaar van deze motor, Hierbij bied ik aan mijn Honda CB 250 N uit 1980 *O* Omdat ik bijna mijn grote rijbewijs heb, nog 8 2 weken, wil ik mijn motortje verkopen. Eerst enige specificaties van deze motorfiets: - Geboortedatum 25-09-1980 - 250cc 4-takt -...
  7. M

    Motortheorie boek

    Voor de mensen die nog motor-theorie moeten doen! Hierbij bied ik aan: Vekabest Theorie Leren Motor Verkeersregels ISBN 90-6799-088-4 Het boek is van de achtste printrun. Prijs:10 euro of een goed bod! Het boek is gebruikt (hoekjes zijn niet 100% gaaf meer) verder geen vlekken/gescheurde...
  8. M

    Compressiemeetwaarden Honda CB 350F

    Beste mede motorrijders/klussers :) Ik ben van plan een Honda CB 350 four aan te schaffen en ik wil graag de compressie testen van de cilinders om er (zo goed als) zeker van te zijn dat het blok goed is :Y Nu staat er op www.bikez.com dat de compressie 9.3:1 is. Betekend dit dat de...
  9. M

    Motor (zonder kenteken) importeren

    Beste collega motorforummers, Ik wil een crossmotor vanuit Engeland importeren. Maar nu is de vraag natuurlijk, moet je hier nog belasting over betalen? En hoeveel % is dit ongeveer? En weet iemand hoe je een crossmotor vanuit Schotland het beste hier kan krijgen :Y Met UPS? Zelf ophalen is...
  10. M

    CB 350 F onderhouds-perikelen

    Beste Mede brikkers, Zijn er onder u toevallig mensen die weten hoeveel een cb 350 four ongeveer kan lopen zonder grote problemen? Ik heb een beetje gezocht/gelezen, en las schattingen rond de 60.000 km? Klopt dit? En zijn er nog specifieke onderhouds dingen voor een cb'tje? Buiten de...
  11. M

    Gestolen, KTM 125 2001

    Beste collega-crossers, Eventjes snel een knip-plak bericht van mijzelf.. Vanacht is uit de schuur een KTM 125 uit 2001 gestolen van mij en mijn broertje. We waren net een jaar lekker bezig met crossen.. Gister nog lekker gereden, vanochtend word ik wakker met de mededeling dat mijn motor...
  12. M

    AMB mx Transponder te koop gevraagd!

    Beste Mede-Motorforummers, Heeft een van jullie toevallig nog een AMB Mx transponder over? Ik zoek er eentje samen met mn broertje (low-budget crossers *O* ) Maar een nieuwe transponder is toch een beetje prijzig helaas :( Als je er nog eentje hebt liggen, mail aub naar...
  13. M

    Nekbrace motorcross

    Beste Mede-motorforummers, Ik zoek een nekbrace voor mn broertje omdat hij ook is begonnen met motorcross :] Dus als iemand nog een nekbrace heeft liggen voor een schappelijk bedrag, laat het weten!! *O* Ik ben het gemakkelijkste te bereiken via de mail! Alvast bedankt! Maarten de G.
  14. M

    Crossbokje

    Beste Mede-Motorforummer, Ik zoek een bokje voor mn crossmotor. Het liefst eentje waar je je gewicht op zet en het bokje naar boven gaat *O* Of een zonder deze functie is ook goed :Y Alvast bedankt! (Het liefst mailen, kijk niet zo vaak op mf... :$ ) Tnx! Maarten
  15. M

    Gezocht: CO2 Lasser/lasapparaat omg. Utrecht

    Beste Mensen, Nu wij een mercedes 508 bus :] hebben gekocht moet hier natuurlijk nog wel wat aan gebeuren.... Zo moeten ook een paar punten aan het plaatwerk gelast worden. Daarom de vraag of iemand een CO2 lasapparaat heeft wat we kunnen lenen, of iemand die het laswerk voor een kratje...
  16. M

    Motorcrossweek Carlo Hulsen 2008

    Beste mede crossers *O* Gaat er nog iemand van jullie ook naar de Motorcrossweek van Carlo Hulsen in verweggistan? Het is de eerste keer dat we gaan... Heeft er iemand nog tips & do/dont's...? De bus is nog niet klaar, dus we staan er lekker met een tent *D Tnx!! *O* Maarten
  17. M

    Werkplaatshandboek/electrisch schema honda cb450 disc

    Beste Mede brikkers :) Sinds kort hebben we een honda cb 450 gekregen, deze liep niet, alles gangbaar gemaakt *D En jawel, hij doet het 8-) Zeer, zeeer mooi geluid, geen ratels, nieuwe banden, nieuwe remblokken *D Alleen nu is de draadboom een beetje in de war, vandaar dat wij een...
  18. M

    (Cross) bus gezocht!

    Beste Mede crossers/motorrijders, Ik heb dit topic hier aangemaakt omdat we een crossbus zoeken ik dacht dat we hier wel meer response zouden krijgen dan in het algemene motor topic of in het te koop / gezocht topic. (als de meningen hierover verdeeld zijn, verplaatsen AUB!) :) Zoals de...
Terug
Bovenaan Onderaan