Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peterselie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peterselie

    Dainese verkocht

    Verkocht
  2. Peterselie

    Zal hij starten? Poll tijd!

    Ik heb een Kawasaki Z750 uit 2004 in de garage staan. Heeft sinds begin november 2016 stilgestaan. Zonder acculader. Morgen ga ik hem proberen te starten. Dacht zo in het weekend een leuke poll. Wat denken jullie? Zal hij starten of niet? :]
  3. Peterselie

    Honda CB600F Hornet 2004 sportuitlaat

    Gezocht: Sportuitlaat voor een Honda CB600F uit 2004. Dit type motor dus: Het soort uitlaat maakt niet uit. Als u iets heeft, dan hoor ik dat graag.
  4. Peterselie

    Crossvest Kenny mt L

    Gekocht om te gaan crossen. Inmiddels die motor verkocht en daardoor is dit crossvest dus overbodig geworden. Heb het enkele malen gedragen tijdens een supermotard rit. Geen beschadigingen en weinig gebruikt. Dus in nieuwstaat. Maat L, maar valt klein. Ik ben 1.86 en hij zat krap in de...
  5. Peterselie

    Sinisalo crossbroek nieuwstaat mt 32

    Te koop omdat ik geen crossmotor (meer) heb. Deze broek gekocht om met mijn supermotard in de winter te gaan crossen, maar dat is er nooit van gekomen. Ongebruikte broek dus. Maat 32. Ik ben 1.86. Vraagprijs is 75 -> 65 euro.Op te halen / te passen in 's Hertogenbosch.
  6. Peterselie

    Rev'it Silica overall zwart mt 50

    Te koop, omdat ik geen supersport meer rijd: Rev'it Silica eendelig zwart lederen pak. In zeer goede staat en geen beschadigingen. Maat 50. Ik ben 1.86 en ik weeg 77kg. Zit een beetje losjes dus als je wat zwaarder bent dan kan dat ook nog. Vraagprijs is 220 euro. Op te halen en te passen in...
  7. Peterselie

    TK: Excel crossvelgen incl banden en remschijven

    Deze set heb ik twee jaar geleden gekocht om te monteren onder mijn KTM 640 SM. Daar is het echter nooit van gekomen en de KTM heb ik inmiddels verkocht. De set is in goede staat, evenals de banden. De voorband is nieuw. Achterband heeft foam ipv een binnenband. Inclusief remschijven...
  8. Peterselie

    Lucky Strike leren jas maat L

    Ik draag deze jas niet meer en daarom mag hij weg. Maatje L, ik gok ongeveer gelijk aan maat 54. (ik heb maat 50 en hij zit mij ruim) In goede staat. Alle ritsen werken naar behoren. Inclusief schouder- en elleboogbescherming. Vraagprijs is 65 euro exclusief verzendkosten. Op te...
  9. Peterselie

    Aprilia RST Futura Sporttour voor weinig

    Omdat ik nu twee motoren heb en ik terug wil naar 1 motor, zet ik mijn Fuut ook te koop. Het gaat om een Aprilia RST Futura uit 2002. De kleur is 'stream silver' en hij heeft 44.000km op de teller staan. Voor een sporttour motor is dat natuurlijk behoorlijk weinig. Hij rijdt fantastisch...
  10. Peterselie

    KTM Duke 640 - Supermotard, inruil SS mogelijk

    Omdat ik wil gaan rondkijken voor een supersport verkoop ik mijn KTM. Het betreft een Duke II 640 met lc4 blok die ik van een mede-MFer heb gekocht. Alles is nog in uitstekende staat, geen rare bijgeluiden of lekkages. Olie is ongeveer 1500km geleden vervangen, dat kan dus nog wel een paar...
  11. Peterselie

    KTM Duke II 640 lc4

    Nog maar een paar maanden in mijn bezit, maar aangezien ik inmiddels ook een RST Futura heb en ik twee motoren voorlopig teveel van het goede vind, te koop aangeboden: KTM Duke II LC4 640 BJ: 1999 Km: 26000 Kleur: Tja.. creme achtig? met zwart en oranje velgen. Xenon Fluoriserende...
  12. Peterselie

    Lookwell overall mt 50

    Omdat ik geen supersport meer rijd en het pak dus niet meer gebruik te koop: Lookwell overall maat 50. Zwart met witte delen en fluor rode delen. Voorkant is vrijwel geheel geperforeerd, erg luchtig in de zomer. Kneesliders zijn ongebruikt en het pak is geheel schadevrij. Altijd met...
  13. Peterselie

    Aprilia RSV Tuono (inruil SM mogelijk)

    Wederom in de verkoop, dit keer wat uiterlijke aanpassingen sinds de vorige keer. Nu 2.5 jaar in mijn bezit, een RSV Mille uit 2001 omgebouwd naar Tuono. km-stand 62000. Rijdt nog steeds als een zonnetje, kan niet anders zeggen. Rotax blokken zijn erg betrouwbaar. Ik wil al heel lang heel...
  14. Peterselie

    RSV Mille / Tuono onderdelen

    RSV Mille 2001 rode onderkuip, lichte krasschade aan de rechterkant, niets gebroken of gescheurd. 80 euro RSV Mille 2001 kroonplaat met carbonsticker, onbeschadigd. 60 euro. Clip-ons, afmetingen weet ik niet precies, zal ik nog nameten. Passen in ieder geval op een normale Mille voorvork...
  15. Peterselie

    Aprilia RSV Tuono 2001 (inruil SM mogelijk)

    Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik wil wat anders. Te koop, mijn Italiaanse schone. Altijd met liefde behandeld. Nu 2,5 jaar in mijn bezit en al veel meegemaakt, maar ik wil weer eens wat anders proberen. Ik heb een Mille zelf omgebouwd naar Tuono. (met op een enkel onderdeel na, allemaal...
  16. Peterselie

    RSV Mille Titanium Evo demper

    Omdat ik inmiddels een andere uitlaat heb, mag deze weg. Het gaat om een Titanium Evo uitlaat. Met de grote opening. Maakt een enorm mooi geluid. Er zit geen db-killer bij, want die kan er namelijk niet in. Lichte schade aan het begin van de demper (dichtste bij de linkpijp), maar dit...
  17. Peterselie

    gezocht: clipons 52 mm

    Ik ben voor mijn Appie op zoek naar clip-ons. Liefste van een RSV, maar zolang de maat 52mm is lijkt me dat het toch wel past. Mocht je wat hebben, je kan me via pb bereiken op dit forum. Groeten,
  18. Peterselie

    Den Bosch en omgeving deel 8

    Juist ja. Voor iedereen die in 's Hertogenbosch of hier in de omgeving motorrijdt. Deel je ervaringen en eventuele spots! :) Trunks81 Corneoo JunkieXL Motorfreak_91 Artifex Dannyz750 Furygan G.J. Roedy87 Peterselie
  19. Peterselie

    Nolan N62 Stoner replica M

    Wegens aankoop van een nieuwe helm bied ik mijn Nolan N62 Stoner replica aan. Ik heb de helm anderhalf seizoen gedragen en (gelukkig) nooit laten vallen. :) Donker vizier krijg je erbij, evenals het heldere vizier. Maat is M en de verzendkosten zijn voor de koper. Vraagprijs...
  20. Peterselie

    Student op de motor Brabantse meet

    Luister eens, Ik ga in dit topic wat data uiteenzetten, dan kunnen jullie stemmen op welke datum jullie graag bij mij op bezoek komen. Het plan is om zoals de vorige meeting ergens te gaan eten. (ik verzin dan wel een toffe eet-tent in DB om jullie het culinaire Brabant te laten ontdekken)...
  21. Peterselie

    Suzuki SV650 '99

    Ik zet de motor hier te koop voor een vriendin. Het gaat dus om een Suzuki SV650 uit 1999. Kleur: geel Met onderkuip. Sportuitlaat met een mooi diep geluid. 25 kw op kenteken. km stand: 55000 Banden/ketting/tandwielen zijn januari 2009 vervangen dus die zijn nog goed. Vraagprijs...
  22. Peterselie

    Yamaha XT 600 ' 85

    Omdat ik liever een lichtere offroader heb mag mijn XT600 de deur uit. Hij is mij wat te zwaar, ik ben zelf namelijk ook niet zo zwaar dus een wat lichtere crosser zou fijn zijn bij het offroaden. :) Het gaat om een XT600 uit 1985. Zwart met gouden velgen. Wilbers achtershokbreker. (bon...
  23. Peterselie

    Belgische wetgeving BPM

    Voor mijn opleiding ben ik bezig met een stuk over de BPM in Nederland en ik wil graag een link leggen naar België en eventueel ook Duitsland. Ik weet dat er in België geen BPM (belasting personenauto's en motorrijtuigen) bestaat, maar ik wil graag weten of er wat anders in de Belgische wet...
  24. Peterselie

    Student op de motor Bossche mongols

    Luister eens, Ik ga in dit topic wat data uiteenzetten, dan kunnen jullie stemmen op welke datum jullie graag bij mij op bezoek komen. Het plan is om zoals de vorige meeting ergens te gaan eten. (ik verzin dan wel een toffe eet-tent in DB om jullie het culinaire Brabant te laten ontdekken)...
  25. Peterselie

    Honda VTR 250

    Te koop aangeboden: Honda VTR 250 uit 1989. 2 cilinder met ~40pk. Top van 170km/u. Hij haalt 1 op 25, dus erg zuinig. Extra: MF sticker Heb deze VTR niet al te lang geleden gekocht om de winter mee door te rijden, maar ik wil toch wat zwaarders dan een 250. De voorvorkkeeringen...
Terug
Bovenaan Onderaan