Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheHunter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheHunter

    BMW 1150GS Vr pr. 1900 Euro

    Rijd nog steeds goed, altijd met plezier. Ben opzoek naar wat anders. BESCHRIJVING BMW 1150 1999 148.000km Vraagprijs 1900 euro Motor is echt een werkpaard en is op die manier en door de vorige eigenaren ook gebruikt. Verwacht dus geen gepoetste motor, wat je ziet is wat je krijgt Motor...
  2. TheHunter

    Scorpion exo 500 S. 56

    Nieuwe integraalhelm van scorpion exo 500 maat S. (maat 56) Een enkele keer gedragen en nog als nieuw. Vraagprijs: 90,- euro Met airpomp, pinlock, zonnevizier en beschermhoes. Deze helm 2 weken geleden via Marktplaats gekocht, helaas tot mijn spijt te krap. Zelf 1x mee gereden...
  3. TheHunter

    Gestolen: gesloten witte aanhanger omg Utrecht IJsselstein

    Post niet veel, maar dit zijn ook niet de berichten die ik graag zou willen plaatsen. Gisteren heerlijk offroad gereden met de TT600, in noord brabant. Was voorlopig het laatste ritje met de zelf verbouwde aanhanger. Vanmiddag appje (rond 15.30) van moeders dat de schuurdeur open stond en de...
  4. TheHunter

    SV650 2000 Britische racing green

    Vraagprijs €2150,- Nette SV650 uit het bouwjaar 2000 kilometerstand 52.000, mijn eerste motor en altijd met plezier op gereden. Wegens langer verblijf in het buitenland en teveel aan motoren moet ik toch afscheid nemen. Motor is voor een ieder een motor met pit, door het karakter van een...
  5. TheHunter

    otterbox 1900 + zuignap tbv navigatie pda tomtom

    Heb hier liggen een otterbox 1900 deze heb ik gebruikt icm met een htc pc3300. Ben nu in het bezit van een garmin systeem dus is deze overbodig. Heb het geheel gemonteerd op een zuignap. Deze heeft een zuigkracht voor +- 45 kilo. Dus zit goed vast, let op heeft wel een vlakke ondergrond nodig...
  6. TheHunter

    carberateur loop over,tijdens starten

    Heb hier een motor staan, ZZR250 uit 1993. (2cilinder in lijn) Het probleem is dat deze via de overloop brandstof er uit gooit. Tevens verzuipt het blok, omdat er ook brandstof de cilinderkamer in loopt. Wat ik gelezen, geprobeerd heb: Vlotterbakjes leeg laten lopen, had geen effect...
  7. TheHunter

    Nieuw wandanker (antidiefstal) ruilen

    Aangeboden nieuw wand-anker, Ideaal in deze wereld waar teveel aardbewoners niet van elkaars spullen kunnen afblijven! Wand anker wordt tegen de muur of op de vloer bevestigd met meegeleverd bevestiging materiaal. Dit setje is nooit gemonteerd geweest, woon zelf in een klein dorp dus zie...
  8. TheHunter

    Boete: File rijdend gebruik maken van vluchtstrook

    Nou mijn eerste boete is binnen, en niet zo kleintje ook :? . 240 Euries met als reden, Op autosnelweg buiten noodzaak gebruik maken van vluchtstrook of vluchthaven. Plaats delict A2. Ben niet aangehouden op grond van kenteken, heb geen agent zien rijden! Persoonlijk had ik liever een...
Terug
Bovenaan Onderaan