Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. street driver

    Nieuwe diablo superbike dot 2511 180/55R17 SC2

    Zoals de titel zegt ongebruikte pirelli diablo superbike sc2 band is van 2011. Netjes opgeslagen geweest en prima te gebruiken. Ik denk aan een prijs van 125 euro. Neem contact met me op via mail of mobiel via nul zes twintig zesenzeventig 15 negentien. Mailen kan naar jochemdassel @ hotmail.com...
  2. street driver

    29 aug Msl CUP groep 4 Cpz

    dagje knallen op cpz met de cup race de laatste sessie. normale prijs 170 euro inclusief transponder huur. mailen naar jochemdassel@hotmail.com
  3. street driver

    16 aug Assen groep snel MSH

    2011-08-16 Vrij rijden - originele uitlaten - Snel dagje knallen op assen. 5 sessies groep snel. bij interesse mailen naar jochemdassel@hotmail.com prijs 160 euro.
  4. street driver

    25 aug sportgridtime 5 sessies Assen

    Je hebt je ingeschreven voor de CRT – dag op 25 augustus 2011. Je bent ingedeeld in de SportGridTime voor de sessies: D, E, F, G, H mail me even als je interesse hebt. jochemdassel@hotmail.com tegen normale prijs 200 euro.
  5. street driver

    12 aug crt-sportgridtime B-groep assen

    de CRT-dag van vrijdag 12 augustus. Je bent ingedeeld in groep B vaste groep SportGridTime.5 (6)? sessies. mail me even als je interesse hebt. Jochemdassel@hotmail.com tegen normale prijs. 200 euro
  6. street driver

    zondag 31 juli CPZ groep 4 te koop

    omdat ik mijn sleutelbeen heb gebroken afgelopen week ben ik niet in de gelegenheid te gaan. ik heb 200 euro betaald voor deze dag en hij mag nu weg voor 150, dat is inclusief transponder huur. ik ben te bereiken via een pm of via Jochem dassel apenstaartje hotmail .com
  7. street driver

    koppeling blijft plakken na vervangen van de platen?

    Ik heb gister avond de koppelings platen van mijn r6 vervangen. Als ik de koppelishandel nu in trek komt hij pas vrij na een ruk aan het achterwiel. Ik heb de motor met het wiel in de lucht hangen, als ik hem in de 1 zet met de koppeling in dan knalt ie in de versnelling en krijg ik hem haast...
  8. street driver

    11-07 Assen komende maandag

    Over te nemen tegen normaale prijs. Geboekt in groep snel 2x 25 minuten 3x 20. Ik ben er gister van af gegaan en heb te veel schade om komende maandag al weer te gaan. mail mij even als je interessen hebt. JochemDassel apenstartje hotmail. com[hr] dag niet meer te koop. ik ga het...
  9. street driver

    bochtenset R6 2006/2007 TEAB

    Bochenset zonder CAT voor orginele maat eindemper. 45mm als ik me niet vergis. Ik heb deze bochtenset een paar weken geleden gekocht via het forum, echter paste de bochtenset niet zoals ik hem heb ontvangen. Het lijkt erop dat de vorige eigenaar het zelfde probleem had vandaar dat hij weer te...
  10. street driver

    Metzeler Racetec Slick Comp K 120/70/17 en 180/55/17

    setje Metzeler Racetec Slick´s Comp K 5 sessie´s oud. banden zijn als nieuw. ik heb er geen vertrouwen in en blijf bij pirelli supercorsa´s. deze metzelers zijn gelijk aan de pirelli superbike PRO banden. setje kosten 250 euro, mag weg voor 150 euro lijkt me een redelijke prijs voor...
  11. street driver

    2007 r6 black raven

    Ik heb de motor gekocht februari 2009, toen was de motor 2 jaar oud. De motor is gekocht bij axelsbikeshop. Meteen na aankoop heb ik de motor laten voorzien van een aantal mooie accesoires. Powercommander USB 3 Laser Xtreme GP-style + db killer K&N luchtfilter Hyperpro stuurdemper...
  12. street driver

    R6 remschijf loopt tegen de remklauw

    ik controleer net de dikte van mijn remblokken en ontdek dat 1 van mijn remschijfen van het voorwiel tegen de remklauw loopt. het lijkt erop dat het wiel in zijn geheel te ver naar 1 kan gemonteerd zit. ik heb begin dit jaar de voorband gewisselt en dacht dat ik daarbij mogelijk ieds verkeer...
  13. street driver

    2 kaarten voor de TT assen ossenbroeken tribune

    ik heb door omstandigheden 2 kaarten liggen voor de TT aanstande zatedag. ze mogen weg voor 60 euro per stuk. als je interessen hebt neem ff contact met me op via jochemdassel@hotmail.com . dan mail ik ff mij nummer. de karten zijn af te halen in druten.
  14. street driver

    3in1 arrow systeem +daytona schokbreker triump street triple

    omdat mijn motor orgineel verkocht wordt bied ik mijn arrow 3 in 1 uitlaat systeem aan. heeft ongeveer 6 maanden op mijn street triple gezeten en is zeker de moeite waard! het arrow systeem heeft een klein deukje aan de onderkant doordat ik de uitlaat aan de gront gereden heb. dit deukje is...
  15. street driver

    wrijvingscoeffici van een motor pak?

    wrijvingscoefficient van een motorpak? ik ben erg benieuwd hoe hard je afremt als je een schuiver maak. niet dat ik van plan ben onderuit te gaan, maar als ik wat meer inzicht krijg in hoe ver je nog door schijft. kan ik mischien gevaarlijke situaties beter herkennen. ik heb nu bijna een jaar...
  16. street driver

    te koop zard dempers met e-keur triumph street triple

    ik bied bij deze mijn zard dempers aan. ik heb ze nu een maand op mijn motor dus ze zijn nog zo goed als nieuw! ik ben er erg tevreden over, alleen vind ik de arrow uitlaten tog mooier. ik wil voor de dempers met e-keur brief 390 euro hebben. pm of mail me als je interessen hebt...
Terug
Bovenaan Onderaan