Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xj650WOUTER
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. xj650WOUTER

    xj650 carbsetje, wat is dit?

    Hallo, mijn naam is wouter, en ben dus bezig met de carbs van mijn yamaha xj650. Vandaag kreeg ik het reparatiesetje binnen (4stuks). Maar nu heb ik dus een vraagje, op mijn oude vlotternaald zitting (links) zit een filtertje/gaasje en op de nieuwe niet, ook kan ik het gaasje niet...
  2. xj650WOUTER

    yamaha xj650 caferacer brikje

    Dag allemaal, ik ben bezig mijn xj te 'verbouwen' tot een caferacerbrikje. Het is dus niet de bedoeling dat het een geweldig mooie motor wordt, maar gewoon lekker aan prutsen en zorgen dat het rijdt. :] Inmiddels zit er een leuk m-stuurtje en een rempomp van een thunderace op. Nu vroeg ik...
  3. xj650WOUTER

    Yamaha xj 650 seca 1981

    Hallo, Hierbij verkoop ik mijn xj 650 uit 1981. Het is een leuke motor waar ik nu zo'n 2,5 jaar zonder problemen op heb gereden. (ik rij er nog steeds mee). Hij gaat weg ivm met aankoop van een andere motor. De motor is belastingvrij en heeft een zo goed als onderhoudsvrije...
  4. xj650WOUTER

    gez xj 650 blok (of 750, schijnt ook te passen)

    hallo, sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een xj 650 uit 81, maar hij is alweer kapot...:( Motorblok liep vast, wat bleek, de ketting gebroken en nokkenas kapot, zuigers en kleppen zijn nog wel goed, maar blok vol gruis en nog wat stukjes afgebroken tandwiel en een stukje van de...
  5. xj650WOUTER

    750 blok('84) in xj650 ('81)??

    Hallo, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: mijn xj650 blok is kapot en ik zag toevallig op marktplaats een blok uit een 750 te koop staan, enig idee of dit past in mijn 650? Wat kan ik tegenkomen? Graag reacties! of als je zelf nog iets hebt liggen, ook! *D
Terug
Bovenaan Onderaan