Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: chengeve
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    ST1300 2004 of frj2005

    Best mensen, Ik heb de keuze uit 2 motoren.. Honda st 1300 uit 2004 met 71000 km Yamaha fjr 1300 2005 met 38000 Km Prijs verschil is nihill. Ik ben een rijder die af en toe iets wat stortief wil rijden. Wat is jullie advies? gezien duurzaamheid blok (hoeveel km enzo) onderhoud en...
  2. C

    Overstappen van motor/scooter naar mp3

    Zijn er al rijders onder ons die zijn overgestapt??
  3. C

    Zadel honda Foresight

    Beste mensen, Mijn zadel begint te scheuren..ik denk er over om deze opnieuw te laten bekleden. Hebben jullie hier ervaring mee of adressen waar ik mijn zadel opnieuw kan laten bekleden? Groet, Chengeve
  4. C

    Tekoop consolebag, ruit en topkoffer yamaha t-max

    Tekoop consolebag, orgineleruit en topkoffer yamaha t-max
  5. C

    Honda Foresight 250 of honda dylan

    wil een woonwerk scooter aanschaffen.. Wie heeft ervaring met de Honda Foresight 250.. Betrouwbaarheid cq levensduur ? Onderhoudskosten?? Ik hoor het graag
  6. C

    Op vakantie met de Motorscooter

    Beste Motorscooter rijders. Wie heeft met zijn motorscooter weekend trips of vakantie's gemaakt? Zoja waar naar toe en op wat voor motorscooter? Ik ben benieuwd naar de reacties..
  7. C

    Levensduur banden lichte motorscooter

    Ik ben in bezit van een honda dylan 150 Mijn banden zitten er nu 12000 km onder (orginele banden) Ik ben erg benieuw naar de gemiddelde levensduur ..
  8. C

    Bonkende geluiden voorvork Honda Dylan

    Mijn honda Dylan maakt een bonkend geluid in de voor veering / stuurinrichting. Dealer heeft de honda na gekeken..niets te constateren. Geen spelling, stuur draait spoepel. veert goed in en uit. Maar bij rustig rijden over bv een hobbelje hoor ik het bonkend geluid De dylan's bonken en...
  9. C

    Welke vervangingsruit voor yamaha T-max

    Er is al een hoop geschreven over ruiten. Maar welkeruit bevalt nu het beste? All reacties zijn welkom
  10. C

    Hoogste km stand Yamaha t-max

    Ik weet dat de betrouwbaarheid van de T-max goed is.. Ik heb gelezen over km standen vam 80.000 en meer.. Wat zijn jullie ervaringen???
  11. C

    T-Max 2007

    Ik ben sinds 4 weken in het bezit van nieuwe T-max 2007. Ik ongeveer 2000 km gereden de afgelopen weken en ik moet zeggen hij bevalt perfect. Voor heen 2 jaar op een Burgman AN650 gereden..ook een perfecte scoot..maar redelijk zwaar in gebruik. Destijds stond ik te twijfelen of de Burgman...
Terug
Bovenaan Onderaan