Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: prutsertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. prutsertje

    Kawasaki zx6r 2005 2006 velgen set

    Kawasaki zx6r 2005 2006 velgen set Zeer nette set zonder beschadigingen Grijs/champagne kleur
  2. prutsertje

    zx10r 04 05 Uitlaatsysteem arkapovic 2004 2005 kawasaki

    Te koop Uitlaat systeem arkapovic voor zx10r 2004 2005 Inclusief bochten en veren enz... Zeer netjes Ongeveer 2.5 jaar oud
  3. prutsertje

    Zx6r 2005 2006 zeer veel onderdelen motorblok tank teller

    Te koop zeer veel zx6r 2005 2006 onderdelen Geen wielen Geen frame Geen Kuip delen Geen sleutelset Geen voorpoten Motorblok 28.000km Teller Achterbrugen Uitlaat systeem orgineel G&g demper Schokbreker achter Tank groen orgineel en een rode Clipons Zitje achter En nog veel...
  4. prutsertje

    Kawasaki zx10r superbike stuur

    Superbike stuur met kroonplaat gaskabel koppelingskabel stuurgewichten Alleen remleidingen zitten er niet bij Set past op zx10r 2004 2005 2006 2007 Op andere types weet ik zo niet Vraagprijs 200euro Fotos kan ik via mail of via app Wrxstiawd@hotmail.com
  5. prutsertje

    Gsx-r gsxr 600 k7 motorblok

    Motorblok van gsx-r 600k7 tekoop Pas 14809km gelopen. Heb filmpje van gemaakt dat hij gewoon loopt. Vraagprijs 700 Wrxstiawd@hotmail.com
  6. prutsertje

    orgineel achterlicht en achterdemper gsx-r 750 k5

    tekoop orgineel achterlicht en achterdemper van gsx-r 750 k5 heb ook nog 4 kleinere knipperlichten liggen ter vervanging van de grote 2knipperlichtjes 10 euro 4knipperlichtjes 15 euro Achterlicht 25 euro Achterdemper 50 euro. Meerspullen tegelijk dan kan de prijs...
  7. prutsertje

    nieuwe remblokken voor gsx-r 1000 k4

    nieuwe remblokken tekoop zelf de verkeerde gekocht een tijd geleden. eventueel met montage
  8. prutsertje

    kappenset gsx-r 750 w 1995

    te koop kappenset voor gsx-r 750 w 1995 voorkap zijkappen achter kappen spatbord alles onbeschadigd voorkap is aangepast voor streetfighter stuur eventueel ook knipperlichten achterlicht koplamp shokekabel kmkabel Complete kappenset 100euro 2knipperlichten 10euro...
  9. prutsertje

    tekoop yamaha xj 750 belastingvrij 1984

    hierbij verkoop ik mijn xj 750 3 jaar geleden gekocht van een liefhebber daardoor vele reserve onderdelen erbij gekregen nooit die onderdelen nodig gehad want loopt elke keer weer pas geleden beurt gehad met extra bougies bougiekabels luchtfilter vorige jaar nieuwe accu erin...
  10. prutsertje

    gsx-r 750 w '95 slaat af tijdens remmen (koppeling in)

    miss iemand ooit gehad bij een gsx-r750w tijdens afremmen dat de motor uitvalt. als je bijvoorbeeld na een stoplicht rijd en remt dus met koppeling in dan slaat de motor af. iemand een idee? het rare er zelfs van als je de motor stil laat staan en motor loopt stationair en je drukt de...
  11. prutsertje

    gsx-r 750w '96 met streetfighter stuur

    te koop mooie gsx-r750w met streetfighter stuur. wordt verkocht ivm aanschaf andere motor. streetfighter stuur is niks voor mij heb de motor iets meer dan een half jaar geleden gekocht met ong 42dkm op teller, toen ook een beurt gehad. ook remvloeistof ververst. km stand nu is 44404...
  12. prutsertje

    25kw op achterwiel of de motor zelf??

    hoi ik heb een vraag over 25kw regel. is dat op de motor 25kw of juist het achterwiel 25kw leverd? alvast bedankt :]
  13. prutsertje

    25kw wet alleen nederland of eu??

    hallo ik ga een kawasaki zxr400 en die dan begrensd op 25kw. maar deze wet is dat dan alleen nederlandse wet of is dat eu of ook andere landen? alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan