Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Olifant
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Olifant

    Dainese ST Torque RS Out motorlaarzen maat 44, zgan

    Verkocht.
  2. Olifant

    Goedkope vakantiemotor gezocht, tips?

    Hoi, Ik ben op zoek naar motor voor op vakantie(met duo), ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Mijn harde eisen: - 3 grote koffers - volledig vakantieklaar voor 2000euro(dus met koffers en zonder achterstallig onderhoud), minder mag altijd - nette fiets, dus geen pekelhok of...
  3. Olifant

    Dainese Torque RS Out motorlaarzen, maat 44, als nieuw

    Aangeboden: Motorlaarzen Dainese Torque RS Out Maat 44 (komt ook overeen met werkelijke schoenmaat) Zwart Slechts 5 motordagen gebruikt, op enkele kleine gebruikssporen na als nieuw. Originele Dainese doos nog aanwezig. In 2014 gekocht, bonnetje aanwezig, laagste internetnieuwprijs...
  4. Olifant

    Diefstalverzekering zonder aanvullende voorwaarden

    Weet ik er iemand een diefstalverzekering zonder belachelijke aanvullende eisen? Ik wil mijn motor verzekerd hebben tegen diefstal, maar heb geen zin om met extra sloten etc. te moeten slepen enzo. Gewoon stuurslot moet voldoende zijn. Veel verzekeringen vragen een extra art gekeurd slot...
  5. Olifant

    Dainese combi T. Crono Div zwart/wit/rood 2014 maat 48

    Aangeboden: Dainese lederen combi Type: T. Crono Div Kleur: zwart/wit/rood Maat: 48 Modeljaar: 2014 Nieuw gekocht eind mei 2014(bon aanwezig). Slechts 5 motordagen gedragen. Pak is te sportief voor mijn motor, mijn knieën doen pijn door de protectoren i.v.m. zithouding op mijn...
  6. Olifant

    Snelle topkoffer

    Ik ben voornemens een topkoffer te monteren op mijn motor, echter zag ik op de topkoffer van mijn motorscooter een stickertje, max. 3kg laden en 120km/h. Prima voor op de scooter, maar bijna alle koffers hebben een zo'n sticker. Ik wil zonder zorgen wat vlotter cruisen op de Duitse snelwegen...
  7. Olifant

    Voorrem vast na vervangen remblokken

    Hoi, Ik heb zojuist mijn remblokjes aan de voorzijde vervangen. Na het terugplaatsen van de klauwen verliep alles goed. Wiel draaide mooi rond etc. Echter had ik nog geen druk op het systeem, na een paar keer de rem ingeknepen te hebben zitten de remmen heel erg vast. Ik krijg het wiel...
  8. Olifant

    Website voor motorroutes

    Even spammen hier, ik heb een superwebsite gevonden voor motorroutes. Gratis en voor alle navigatiesystemen, duizenden routes. :) Motorradtouren als Download auf bikerszene.de - bikerszene Nee, ik heb geen aandelen ;)
  9. Olifant

    Jawa 638, 13.000km, 400euro

    Aangeboden: Jawa 638 13.000km bouwjaar 1991 In nette staat. Loopt goed, start goed(kickstart, 1 a 2x trappen). Chroom valbeugels voor en achter erbij. (niet op foto). Banden zo goed als nieuw. (lijkt op de foto's niet zo, maar ze zijn ca. 1 jaar en max. 1000km oud)...
  10. Olifant

    Ducati 600SS Supersport, 1996, vraagprijs 1800euro

    Aangboden: Ducati 600SS (Supersport) Nuda Bouwjaar: 1996 Kmstand: 39.800km Banden 80% Kettingset goed, vervangen bij 38.500km Distributieriemen vervangen bij 38.500km(zomer 2010, factuur aanwezig) Nieuwe remblokken voor, nieuwe voorvorkkeeringen, maart 2011 Bouwjaar is 1996, dus er...
  11. Olifant

    Ducati 600SS, uitlaat "open" maken?

    Hoi, Ik heb een Ducati 600SS die geheel standaard is. Hij is nu erg stil en wil er een sportiever geluidje uit laten komen. Nu kan het met een andere demper, maar die zijn prijzig. Is er een mogelijkheid om de standaard uitlaat aan te passen zodat er een leuker geluidje uitkomt? Het lijkt...
  12. Olifant

    Honda Spacy 125 bouwjaar 1984 (defect blok)

    Aangeboden: Honda Spacy 125 Bouwjaar 1984 (belastingvrij dus) 24.000km Nieuwe banden(300km oud) Blok is vastgelopen nadat een van de koelslangen was losgeschoten Vraagprijs 200euro. Inruil eventueel mogelijk.
  13. Olifant

    Aanschafhulp

    Goedemorgen, Ik zal mijn situatie even uitleggen. Ik heb diverse motoren gehad tussen 400 en 600cc. Het hoeft voor dus niet super hard te gaan. De beperkte mate van regenbescherming heeft mij doen besluiten op een scooter te kopen. Ook vind ik de opbergruimte erg prettig. Nu rijd ik 2 maanden...
  14. Olifant

    Suzuki GSF400 Bandit, 36.000km

    Aangeboden: Suzuki GSF400 Bandit Bouwjaar 1991 36.000km Vol vermogen (65pk) In zeer goede staat Goed onderhouden. Voorband 80%, achterband 50%, kettingset goed. Loopt zeer goed. Lekker hoogtoerig speelfietsje. Op de foto lijkt hij licht/vaal(komt door foto), maar kleur is echt...
  15. Olifant

    Remblokken lopen aan na vervangen

    Hoi, Ik heb net mijn remblokken vervangen. Na monteren liep alles soepel, daarna heb ik de rem op druk gebracht. Nu loopt mijn voorwiel moeilijk met een schrapend geluid. Ik heb een paar honderd meter gereden. Er zitten nu andere groeven in mijn schijf dan eerst en het voorwiel loopt...
  16. Olifant

    Vespa P200e, 1982 OLDTIMER, 12.000km, in zeer goede staat

    Aangeboden: Vespa P200e, 1982(oldtimer dus), 12.000km In zeer goede staat, geen roest, geen schade. Technisch 100%, start in 1 kick. Zadel onbeschadigd, chroom bagagedrager, chroom spiegel, laag windscherm. Originele lak in goede staat, hier en daar een krasje. Kortom een nette, goede...
  17. Olifant

    Vespa-rijders

    Sinds afgelopen weekend ben ik weer de trotse bezitter van een Vespa. In mijn brommertijd heb ik al op deze scooters gereden. Na een aantal jaar auto te hebben gereden kwam het motorrijbewijs. Anderhalf jaar motor gereden, ook woonwerk. Dit begon te vervelen en was niet altijd even prettig in...
  18. Olifant

    GS500 E, goede staat, 21.000km. 800E

    Aangeboden: GS500 E Slingshot bouwjaar: 1991 21.000km !!! Goede staat, voorband nog goed, achterband bijna nieuw (BT-45) Vorig jaar gekocht met 10.000km, afgelopen jaar probleemloos woorwerk gereden. Loopt goed, start altijd. Minpunt: zwetende voorvorkkeerringen, verder in...
  19. Olifant

    Aangeboden: Suzuki GS500E, 20.000km, perfecte staat

    Aangeboden: Suzuki GS500E Slingshot Bouwjaar 1991 Slechts 20.000km !! In perfecte staat Banden 90% Goed onderhouden Altijd binnengestaan Ik heb in mei 2008 met 12dkm op de klok gekocht van een dame, welke er nauwelijks mee gereden heeft(ze ging liever achterop bij haar man), Vandaar...
  20. Olifant

    Theorie boeken en CD-rom

    Aangeboden: Theorieboek + CD rom Voor foto zie : http://link.marktplaats.nl/197393374 MF prijs 15 icl. verzenden.
  21. Olifant

    Advies lichte motorscooter

    Ik ben van plan een lichte motorscooter te kopen, maar ik weet niet waar ik op moet letten, heb er een aantal gezien, maar de keuze is nogal lastig. Ik wel er mee over de provinciale wegen kunnen(80km/h), dus ik denk dat de topsnelheid erg belangrijk, die zal toch mininimaal 95km/h moeten zijn...
  22. Olifant

    Motor-mover, rangeerhulp

    Nieuw gekocht, 1x gebruikt, dus lichte gebruikssporen door het testen. Probleem is dat mijn motor niet door de deur past als hij op de bok staat, dus ik heb er niets aan. Hij komt van Louis af, het is dezelfde als motozoom nummer 12003312. Op te halen in Venlo of verzendkosten voor koper...
  23. Olifant

    Gezocht: Volle kuip GS500

    Titel lijkt me duidelijk. :)
  24. Olifant

    Gezocht: Topkoffer+houder voor GS500

    Lijkt me duidelijk. Ik zoek een topkoffer met de houder/beugel/bagagedrager(of hoe noem je zoiets?) voor een GS500 van 1991. Ik hoor het graag.
Terug
Bovenaan Onderaan