Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Koude post
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Garmin Zumo 660

    Te koop: Garmin Zumo 660 incl. alle standaard accessoires en een extra montageset voor op de motor. PM bij interesse!
  2. K

    Rev'it winter handschoenen

    Te koop Rev'it winterhandschoenen. Te koop wegens beëindiging hobby. Diverse malen gebruikt, erg fijne handschoenen. Er zit op de linker handschoen een wissertje om je scherm mee droog te maken (wat een luxe :+ ). Het zijn de warmste handschoenen in zijn klasse! Ik reed op een Z1000 zonder...
  3. K

    Macna regenoverall (geel fluor)

    Te koop fluor regenoverall. Twee keer gedragen, erg fijn overall. Te koop wegens beëindiging hobby. Gekocht bij motozoom in mei 2012, omdat ik toen een groepsrit had en er regen zou zijn O-) Bijzonder fijn pak, goede sluitingsvorm, de maat is 'XXL' welke je kunt matchen met: 1,85...
  4. K

    Originele uitlaat Kawasaki Z1000 2010-2012

    Zo goed als nieuw, 200 km mee gereden (proefrit) daarna zijn er akra's op gekomen. Motor is TL, originele uitlaten zitten nieuw in doos sinds de dag van de aankoop. Compleet opgeborgen inclusief de verbinding ten behoeve van de klepspeling in de uitlaat. PM's als biedingen zijn welkom, hier...
  5. K

    Ken je dat gevoel..

    ...dat je net terug komt van een heerlijk middagje sturen, je de garagedeur achter jou en je motor dicht doet en opeens KEIHARDE regen hoort? :z Heerlijk, het is vrijdag! *O*
  6. K

    Verlichting opeens niet meer werkende

    Hoi allemaal, vandaag toen ik was wezen tanken wilde ik weer wegrijden en startte ik de motor. Drukte de 'aan' knop echter íets te kort in waardoor ik het nog een keer moest doen, toen startte hij gewoon. Wat me daarna opviel was dat mn lampje voor groot licht niet meer brandde (ik heb 2x...
  7. K

    Hele fraaie motor!

    Zat beetje te googlen (zit op mn werk) en vond dit! Ik vind hem enorm bruut, alleen ziet het zadel er een beetje lelijk uit (hopelijk geen repost?)
  8. K

    Vraagje over 'eerste motor'

    Hoe weet je naar wat voor een motor je opzoek moet gaan? Ik heb een 25 KW rijbewijs, dus het 'lijkt me zinloos' om een zware motor te kopen, maar van de andere kant: ze schrijven toch megasnel af in het begin. Is het slim eerst een tweede hands te kopen? Ik wil als mn rijbewijs onbeperkt is een...
Terug
Bovenaan Onderaan