Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Diefje…
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Diefje…

    Dames motorjas Macna Lily maat L, valt als M

    Dames motorjas Macna Lily maat L, valt als M! Jas heeft een comfortabele, vrouwelijke pasvorm. Heb hem altijd met plezier gedragen! Reden verkoop, ik ga de overstap naar een Gore-Tex jas maken. Jas is gewassen met speciaal wasmiddel om de jas in top-conditie en waterdicht te houden. Jas...
  2. Diefje…

    Motorpak maat L, Large Bering Venom Leren combi Z.G.A.N

    Motorpak maat L, Large Bering Venom Leren combi, zo goed als nieuw. Vraagprijs: 400 euro Het pak is 2-delig (jas+broek). De persoon die dit pak heeft gedragen is 1.91 lang en weegt 80/85 kg. Te koop wegens overstap naar andere motor. Pak is amper twee jaar oud en niet veel gebruikt...
  3. Diefje…

    Berik Dames Combi maat 38 in NIEUWSTAAT

    TE KOOP: BERIK DAMES COMBI MAAT 38 Maat: 38, zelf ben ik 1.68 lang en weeg ik rond de 58 kilo. Voor dames die iets kleiner zijn of hebben deze lengte en gewicht, is dit pak ideaal voor. Het pak is nog in absolute nieuwstaat en heeft geen slijtageplekken o.i.d. Het pak is ondertussen ruim...
  4. Diefje…

    Berik Dames Combi maat 38 in NIEUWSTAAT incl handschoenen

    Pak: Berik Dames Combi Maat: 38, zelf ben ik 1.68 lang en weeg ik rond de 58 kilo. Voor dames die iets kleiner zijn of hebben deze lengte en gewicht, is dit pak ideaal voor. Het pak is nog in absolute nieuwstaat en heeft geen slijtageplekken o.i.d. Kleur: Zwart/wit Vraagprijs incl...
  5. Diefje…

    Verlaagd zadel SV650 2003 NIEUW

    3 cm verlaagd zadel SV650 2003 NIEUW Past zowieso op het jaar 2003, andere jaren weet ik dus niet. Zelf heb ik een 2006, en kwam tot de conclusie dat hij dus niet pastte. Nieuwe gekocht, helaas dus niet bruikbaar voor mij. Doe een goed bod, misschien is hij dan wel voor jou...
  6. Diefje…

    Groeven in de weg op A7 in Friesland

    Groeven in de weg op A7 in Friesland Vandaag reed ik op de A7 in Friesland bij Joure. Ze zijn daar met de weg bezig, en een gedeelte heeft van die groeven in het wegdek. Dat ze zeg maar de bovenste laag eraf hebben gehaald. Op dit stuk begon mijn motor onwijs te zoeken door die groeven...
  7. Diefje…

    Ervaring met de AGV AirTech Rapid

    Goedendag, Ik heb een vraag, wie heeft er ervaring met de AGV AirTech Rapid? Zelf heb ik nu een Shark S600, en ben nodig toe aan een ander. Heb een klein hoofd, namelijk een XS, en voor diegene die zoiets helm dragen met een klein hoofdje, hebben jullie er goede ervaringen mee? Heb hem nog...
  8. Diefje…

    Verlaagd zadel (2cm) Suzuki SV vanaf 2003

    Verlaagd zadel (2cm) Suzuki SV vanaf 2003 Vraagprijs 45 euro inclusief verzendkosten Weet niet precies op welke andere jaren hij kan, maar dat kan ik dan even voor je opmeten, zodat we het zeker weten. Mailen kan op: v . slagter @ hotmail . com (aan elkaar geplakt)
  9. Diefje…

    Aantal KW bij aanvraag verzekering

    Goedenavond, Ik heb een vraag, moet je bij het invullen van het verzekering formulier gewoon het vol vermogen aantal KW's invullen? Dat is namelijk 52KW. Of 25KW? Want heb ze proberen te bellen, alleen buiten de werktijden om, dus ze zijn niet aanwezig. Wie o wie kan mij helpen? Bedankt Alvast...
  10. Diefje…

    KTM Petje

    KTM Petje Verkeerd in nieuwstaat T.E.A.B. Verzendkosten koper
  11. Diefje…

    Wachttijd 25 kw op kenteken

    Hallo, Ik heb een vraag, wat is de wachttijd om je motor op 25KW kenteken te zetten? Met het opsturen van papieren enz. Kan helaas niets vinden op het forum, had de zoekfunctie al gebruikt. Wie o wie kan mij helpen, Bedankt alvast. Het gaat trouwens om een Suzuki SV650S 2003 nieuwe model...
  12. Diefje…

    Welke type Berik pak is dit?

    Welke type Berik pak is dit? Hallo, Ik heb op de motorbeurs dit pak van Berik aangehad. Alleen nu kan op geen enkele site vinden welke type pak dit is. Hij is van de collectie voor 2008 en het was een damesmodel Maatje 38. Prijs was ongeveer € 650 euro. Wie o wie kan mij helpen? Bedankt...
Terug
Bovenaan Onderaan