Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wimper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wimper

    Kymco/Sym scooters

    En hier zijn we weer....... Na de Piaggio Beverly 350 te hebben verkocht is er een Husqvarna Vitpilen 401 gekomen maar deze is ook weer de deur uit. Ik had me voorgenomen om het een paar jaar zonder motor te doen en met heel de Corona lukt me dat wel maar na een 4maanden kriebelt het toch...
  2. Wimper

    Yamaha X-max 400

    Weeral lang geleden hier geweest. Juist het nieuws gelezen dat Yamaha met een X-max 400 komt. De grotere broer van de X-max 250. Helemaal nieuw is hij dus niet want de majesty verdwijnt maar geeft het blok door aan deze X-max 400 Yamaha X-max 400 - Bing images
  3. Wimper

    Daelim B-Bone 125cc

    Hoi, weeral even geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken of lezen maar nu heb ik een vraag. Mijn schoonvader heeft sinds een tijdje een nieuwe Daelim B-Bone 125cc (hier is het niet bekend wegens niet in het gamma) maar iemand die me toch wat raad kan geven die ik op mijn beurt kan...
  4. Wimper

    Uitlaatsystemen scooters

    De meeste uitlaatsystemen van fabriek af zijn niet altijd wat ze moeten zijn. De Leovinci 4road heeft altijd wel op mijn belangstelling kunnen rekenen maar nu ik de Akrapovic heb geien lijkt de kwaliteit me veel beter dan dat van de Leovinci. Iemand ervaring met een alternatief...
  5. Wimper

    Triumph Bonneville 865cc

    1ste eigenaar +/-3500km's 865cc 50kw (68pk) 05/2007 Tal van opties: (voor bijna 2000euro!!! GPS + motorbevestigingspunt, lederen zijtas (aktentas-stijl), valbeugels, andere kleppendeksels... e.a........ Aangekocht in Madrid wegens verblijfplaats aldaar maar bij terugkomst in Belgie...
  6. Wimper

    Vespa 300 vs SH300

    Volgens mij is de SH300 de snellere maar iemand die het juist weet? Waarom deze twee. Het zijn de modellen in de 300cc klasse die me het meeste interesseren. ;-)
  7. Wimper

    Suzuki SV650N

    Bij deze verkoop ik mijn SV 650 N Deze motor is in absolute showroomstaat! ! ! Geen verborgen gebreken, absoluut krasvrij, val en ongevalvrij. Bj = 2003 Km-stand = AMPER 4700km. (Elk jaar een paar toertjes bij ideaal weer) Opties = Volledig origineel met toevoeging van een...
  8. Wimper

    Innova

    Graag had ik jullie commentaren, info en wat dan ook gehad over de Honda Innova.
  9. Wimper

    Twijfel...!

    Nog niet zo lang geleden heb ik dus de Scarabeo 500 gekocht en ondanks de fantastische krachtbron (Master 500) is het toch niet helemaal mijn ding. Ik zal het anders zeggen. Ik vind het gebruik van de 500cc motor in dit frame niet goed. Het is nog steeds een rasechte scooter daar hij de...
  10. Wimper

    Resonerend geluid op de scooter

    Ik heb mijn achterband vervangen omdat de vorige band haast drie jaar onaangerept en niet bereden in de garage stond. Nu heb ik vanaf een 100km/ u ook in de gaten dat er inééns een resonerend geluid vanonder vandaan komt. Volgens mij ligt dit ergens aan de clutch/ vario. Het lijkt wel of de...
  11. Wimper

    Master Blok - achterband vervangen!

    Al de 400 en 500 cc van Piaggio, Gilera, Aprilia, Peugeot, Ik heb zelf de Scarabeo 500 en mijn achterband heeft de vorm van een "ei" door het lange stilstaan wat een aardige trilling geeft tijdens het rijden. Daarom wil ik mijn achterband vervangen. Kan er iemand me zeggen hoe je daar...
  12. Wimper

    T Max 750

    Komt hij er dan toch? ? ?
  13. Wimper

    motorscooter onder de aandacht!

    Afgelopen dagen (gisteren en vandaag eigenlijk) leuke boodschappentoertjes gedaan met de SH125i maar toch wil ik hem van de hand doen. Staat ergens een topic SH 125 Hopelijk kunnen de moderators met dit gegevens leven. Ik wil hem hier nog wat aandacht geven omdat hij in het "Te Koop"...
  14. Wimper

    Ik droom luidop

    ...iets anders. *O* *D En ja, een motorscooter. Effe dit. Paar dagen geleden stond er een TDM 900 die ik niet kon laten schieten op me te wachten. Proefritje mee gedaan en achteraf was het duidelijk. Dit wou ik niet meer. Geef mij maar een motorscooter hoor. De 125 zie ik...
  15. Wimper

    TDM 900

    TDM 900 km-stand 59542km BJ 2002 2de eigenaar Topkoffer + handvatverwarming + 2 extra windschermen (linkerkant) Kuipschade en krassen op de uitlaat van een vermoedelijke schuiver. Reden van verkoop. Gekocht voor mezelf maar ook voor mijn vrouw. Zij zou er dan ineens haar...
  16. Wimper

    Ik denk dat ik toch nog maar eens Switch!

    Vandaag even snel die boodschap gedaan met de SH125. Hij stond al lang stil dus had hij even nodig om in gang te geraken maar hij deed het toch na een tijdje. Een Honda zeker? lol Ik wil terug langere dagtrips maken en met de SH is het leuk zolang je van de autostrades wegblijft. Alleen valt...
  17. Wimper

    SH 125

    Hierbij zet ik mijn SH125 te koop. Er is nog wat twijfel omdat het eigenlijk wel een fantastische scooter is maar langs de andere kant wil ik ook terug een motorfiets en twee motoren in de garage... daar heb ik noch de tijd, noch het geld voor. Dus SH125 kleur = rood Bj= 2008 laatste...
  18. Wimper

    Bedrijfstemperatuur!

    Het wordt kouder en de bedrijfstemperatuur laat wat langer op zich wachten. Bij kleine cilinderinhouden zoals mijn SH125'tje gaat het wel snel omhoog maar vermits er weinig controle omtrent het toerental bij is vind ik het wat moeilijk om ineens in het verkeer te vliegen. Met mijn gewone...
  19. Wimper

    Ter herinnering!

    Vandaag was er een motortoer en ik wou deze wel meerijden maar ik had geen zin om 300km met de SH125 te rijden in de zin dat het motorvermogen (zeker in het bijzijn van andere motoren) me zou tegensteken. Een pak autostrade km's. Dus mocht ik de Triumph Bonneville van een familielid...
  20. Wimper

    DE classificatie der motorscooters

    Een motorfiets kan vanalles zijn: - chopper - naked - racer - ... -... en de motorscooter natuurlijk, al beweren sommige dat het niets met motorrijden te maken heeft maar dat laat ik in het midden en is niet het doel van dit topic. MAAR: Motorscooter kan je wat mij betreft nog...
  21. Wimper

    SH 125

    Hier is hij dan. De SH125 die ik onlangs heb gekocht. Heel goede staat en momenteel 3757km's op de teller. Nu volgens het garantieboekje moet hij op 5000km's terug een onderhoud krijgen. Klopt dit? De topkoffer vind ik heel onhandig en het lijkt me precies of de sleutel moet als handvat dienen...
  22. Wimper

    Multivar!

    Wie heeft hem al gehad? Te plaatsen op elke scooter? Dus ook op een SH 125? :Y De investering waard of niet?
  23. Wimper

    Kinderzitje op de motorscooter

    Dus de SH125 heeft sinds deze middag zijn nummerplaat en m'n doel was om er ook een kinderzitje voor aan te schaffen om één van de kinderen (2,5 en 4j) mee te nemen tijdens een kort ritje. Of dit nu aan te raden is of niet, dat is een beslissing die ieder afzonderlijk neemt. Belangrijkste is...
  24. Wimper

    Return of the max!

    Vandaag dus op stap. De nummerplaat eergisteren gaan afgeven op de DIV (dienst in verkeersstelling). Ik had nog een Guzzi op het oog net zoals ik een Diversion 900 op het oog had. Enfin, ik ben naar de Diversion gaan zien, vandaag naar de Guzzi en geen van beiden kon me bekoren gezien de...
  25. Wimper

    Piaggio Carnaby Cruiser 300i

    Nog een nieuwtje in scooterland. Homepage - Piaggio
Terug
Bovenaan Onderaan