Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bjornn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Garagebox Rivierenbuurt Amsterdam

    Ik heb per april een plekje vrij in mijn garagebox. Ik zoek eigenlijk een derde huurder om de kosten te verdelen. Momenteel staat alleen mijn motor en die van mijn vriendin in de box, en dat is zonde van de ruimte. De box is 6,50m bij 2,50m en beschikt over elektra EN water. Hij is dus ruim...
  2. B

    Power commander ZX6-R 2005 en/of Z750 2004

    Hi Ik ben opzoek naar een power commander voor een zx6r uit 2005. Mn vriendin heeft een z750 en ook een powercommander nodig.. Heb je er een liggen, of een weet je iemand of een goede leverancier.. Ik hoor het graag!
  3. B

    Prive garagebox Amsterdam Rivierenbuurt delen!?

    Hi allen! Ik weet niet of he hier is toegestaan maar indien nee, hoor ik dat graag van een moderator. Ik krijg per 15 april de sleutel van mijn prive garagebox in de Rivierenbuurt, nabij Rai. Hier komt mijn motor te staan en die van mijn vriendin. Eigenlijk zoeken we nog een derde...
  4. B

    Spyke combipak maat 52 in goede staat

    Hierbij bied ik mijn combipak van Spyke te koop aan. Ik ben er helaas uitgegroeid. Ben jij ongeveer 1.85 en weeg je rond de 80 kilo? Dan pas jij in dit pak. Ik heb het pak 3 jaar geleden nieuw gekocht (€650,-) en er circa 20.000km mee gereden. Het leer is dus nog in zeer goede staat...
  5. B

    Kuipdelen rechterkant ZX6-R 2005. ZX6R

    Door een vette laag op mn band heb ik van het voorjaar een schuivertje gemaakt. Dit allemaal met een lullige 15km/u terwijl ik de straat nog niet uit was. :$ Resultaat; Afgebroken remhendels Afgebroken (voet) remset en stepje Afgebroken spiegel Deze bovenste zijn al vervangen en ik...
  6. B

    Motor Studenten Utrecht Deel 8- Creme de la creme; SPAM

    Welkom :W Biertje? Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een sportief ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig kletsen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny ;) De geschiedenis: Motorstudenten Utrecht...
  7. B

    ECU van Kawasaki ZX6R 2005 gezocht

    Goedenavond, M'n ECU is waarschijnlijk geploft en ik ben dus op zoek naar een nieuwe! Heb je er een liggen of weet je een goede shop/leuke deal, dan hoor ik dat graag. Groetjes, Bjorn
  8. B

    kawasaki ZX6R 2005 25kwset vraagje

    He allo! :W Ik koop binnenkort een zx6r uit 2005 en die moet ik voor de laatste 3maanden van mn 25kw periode nog even terugvoeren. Op welke manieren kan dit? (digitaal en ....) en wie heeft dat zelf gedaan? En als iemand nog een setje heeft liggen mag hij/zij zich ook melden...
  9. B

    Toer laarzen Evolution. Maat44. één seizoen gebruikt!

    Oi! De titel zegt eigenlijk al genoeg, basis laarzen voor de toerder/beginner. Reden van de verkoop is dat ik op de beurs alpinestars heb gekocht! Zijn nauwelijks een jaar gebruikt en zien er nog goed uit. Door de verstelbare hiel/kuit is de laars ook voor dikkere kuiten geschikt. Ik heb...
  10. B

    trip naar Zweden

    Motormuizen! Ik heb vrienden in zweden wonen die ik volgend voorjaar graag wil bezoeken. Ze wonen in Bengtfors; tussen Säffle, Årjäng en Fredrikstad, niet heel ver het land in dus.. Ik ben op de motor nog nooit buiten Nederland geweest, dus zag dit als mooie kans. Bovendien slaap ik daar...
  11. B

    Kawasaki ZX6R '95 €2400

    Te koop aangeboden; Kawasaki ZX6R uit 1995. Motor staat momenteel op 25kW (op uitdraai) en is terug gevoerd door middel van plaatjes op de carburateurs. Wanneer je vol vermogen mag/wil rijden ben ik de moeilijkste niet en laat ik de begrenzing er uithalen. +/- 52.000 km gereden. -BSM-...
  12. B

    KNMV Race Days 2009

    Kreeg van de week het volgende mailtje: Mijn vraag; Wie gaat er heen?? a.s. zaterdag, vanaf 11 uur, Assen. Het weer wordt wel minder, |( maar ben toch wel benieuwd...
  13. B

    Knipperlicht(relais) (??) ZX6R '95

    Mijn knipperlichten doen sinds een kleine kortsluiting wat vreemd (Door startkabels accupolen met elkaar in aanraking geweest, klein vonkje, je kent het wel) en ik denk dat daarbij mijn knipperlicht relais is gesneuveld. Wanneer ik richting naar links geef gaan de richting aanwijzers links...
  14. B

    zx6r houdt in vanaf 5000 toeren. tops niet hoger dan 70.

    Dudes en dude-innen. Na winter onderhoud heb ik mn 25kw zx6r uit '95 weer in elkaar gezet, klaar voor het nieuwe seizoen. dacht ik.. Het rijden gaat goed, maar begint bij de 5000 toeren, te stotteren/in te houden op het vermogen.. op top kom ik niet hoger dan 70km/u. soms schiet er...
  15. B

    ZX6R '95 slangetje en een pijpje over

    Goededag, Ik probeerde na grondige schoonmaak en wat vet hier en daar m'n motor weer in elkaar te zetten wat ook aardig lukte omdat ik op alle slangen etc stickers had geplakt waarop ze aan gesloten moesten worden. Tot ik er gister achter kwam dat ik er een slang en een pijpje, aansluiting...
  16. B

    Kawasaki in motoGP of Superbikes 1995-1998

    Dames en Heren, jongens en meisjes, ik ben al een tijdje aan het surfen maar kan niets vinden van: de kawasaki's die tussen 1995-1998 rond reden in de motogp of superbikes. weet iemand van jullie of ze uberhaupt wel mee reden _O- en wie o wie kan me helpen aan afbeeldigen.. ik heb...
  17. B

    Orgineel overspuiten

    Goedenavond.. Ik heb voor de zomer een zx6r gekocht uit 1995. Er zaten wat lichte krasjes op aan de zeikant omdat de vorige eigenaar em om had laten vallen. Niets ernstigs, ik wat van de prijs af gepraat en em mee genomen. Ik had me voorgenomen er niets aan te doen, want het valt niet op...
  18. B

    Maandag 13 Oktober Ritje

    Wegens vakantie en te weinig animo in de regionale topics; Wie heeft er zin.. Omdat het zo'n kort tijdsbestek is, wilde ik even de volle aandacht grijpen.. ;) Omdat vandaag niet iedereen vrij is en niet iedereen op tijd dit bericht zou kunnen lezen zal de regio wat groter worden.. Ik...
  19. B

    Zelf zx6r terug voeren naar 25kw

    Goedendag Dit vraagje is complete nieuwsgierigheid.. verwacht niet van me (naam, dat is ook grotendeels een grapje) dat ik een beun ben. maaaaaaar, Ik heb het how-to begrenzing verwijderen gelezen ( http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/139522 ) en t ziet er allemaal niet zo...
Terug
Bovenaan Onderaan