Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: chrisjemol
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. chrisjemol

    Setje gloednieuwe Pirelli Rosso Corsa IV banden 120/70/17 + 180/55/17

    Setje gloednieuwe pirelli rosso corsa IV 180/120 setje Gekocht voor de circuit motor maar ik kom niet aan rijden toe dus nooit mee gereden
  2. chrisjemol

    Gloednieuwe set Pirelli Rosso Corsa IV 120/70/17 + 180/55/17

    Setje gloednieuwe pirelli rosso corsa IV 180/120 setje Gekocht voor de circuit motor maar ik kom niet aan rijden toe dus nooit mee gereden Supermooi setje, veel grip!!
  3. chrisjemol

    Als nieuwe motor aanhanger!

    Aangeboden omdat ik hem niet meer gebruik. Hele mooie, compleet gegalvaniseerde motoraanhanger voorzien van voorwielsteunen. Er kunnen 2 motoren op als je de 2 buitenste goten gebruikt, en natuurlijk ook makkelijk 1 in het midden. Aanhanger is ook voorzien van een oprijplaat, dus je hoeft geen...
  4. chrisjemol

    Als nieuwe, erg lichte motor aanhanger!

    Aangeboden omdat ik hem niet meer gebruik. Hele mooie, compleet gegalvaniseerde motoraanhanger voorzien van voorwielsteunen. Er kunnen 2 motoren op als je de 2 buitenste goten gebruikt, en natuurlijk ook makkelijk 1 in het midden. Aanhanger is ook voorzien van een oprijplaat, dus je hoeft geen...
  5. chrisjemol

    R1 2000 aangeboden, zeer mooi!

    Aangeboden leuke Yamaha R1 uit 2000 Motor heeft net nieuwe bougies, olie, oliefilter, remblokken, remolie en accu gehad. Km stand is 41xxx De motor is heel mooi en netjes, frame en achterbrug zien er ook uit als nieuw! Voorzien van: - stuuruitslagbegrenzers - alarm - bobbins op achterbrug -...
  6. chrisjemol

    Hele mooie set Bridgestone banden!

    Nette set banden met profiel als nieuw! Zie foto’s voor maten en info Voor prijs zat ik te denken aan €100,-?
  7. chrisjemol

    Veel mooie sets en losse banden, verschillende maten!!

    Aangeboden wegens overname banden en voorlopig niet kunnen rijden een aantal banden. Net profiel Sommigen hele recente dotcodes, of ook wat oudere dotcodes maar supernetjes en ook lekker zacht nog (droog, donker en koel bewaard) Setjes voor €75,- tot €100,- per setje, afhankelijk van staat...
  8. chrisjemol

    Heel veel banden te koop

    Aangeboden wegens overname banden en voorlopig niet kunnen rijden een boel sets banden. Allemaal echt netjes Sommigen hele recente dotcodes, of ook wat oudere dotcodes maar supernetjes en ook lekker zacht nog (droog, donker en koel bewaard) Ook paar ongebruikt/nieuw. Setjes banden varieren...
  9. chrisjemol

    Dikke Suzuki Gsxr600 K3 circuitmotor met mooie opties!

    Aangeboden dikke suzuki gsxr600 K3 circuitmotor met maar 18k op de teller waarvan 1k circuit! slijtagedelen in goede staat: Kettingset, banden, remblokken, bougies, olie, oliefilter, remolie, luchtfilter in zgan staat dus zo op weg te rijden! Voorzien van: - PP clipons - Domino handvaten - AIM...
  10. chrisjemol

    Set mooie 120/190 banden!

    Aangeboden hele nette set banden 190/55/17 achter en 120/70/17 voor Profiel als nieuw, is van een jonge motor gedemonteerd die circuitmotor werd! MF-prijs €75,-
  11. chrisjemol

    Set nette regenbanden! 120/180

    Aangeboden wegens geen ambitie meer om in de regen te rijden een nette set regenbanden! Achterband een racing battlax 180 regenband Voor een pirelli rain 120 band. Prijs €75,- Profiel als nieuw!
  12. chrisjemol

    Zgan bandenwisselapparaat en balanceerbok!!

    Aangeboden Trainway Colibri BL502 bandenwisselapparaat. Zeer compleet en compacte machine! Gaat op de lucht en op de normale 220v stroom en hij werkt!! Zitten nu verhogers op, om motorvelgen te doen, maar als je die eraf haalt kan je ook autovelgen t/m 20” doen!! Komt inclusief extra...
  13. chrisjemol

    VERKOCHT! Leuke suzuki gsxr750 K2 met leuke extra’s!

    Aangeboden leuke suzuki gsxr750 K2 met leuke extra’s en kenteken! Olie, oliefilter, remvloeistof, remblokken, kettingset, accu onlangs vervangen. Vering beurt gehad bij HK. 2 originele sleutels aanwezig. Gespoten in de suzuki Ecstar MotoGP kleuren. Motor staat op set Metzeler Racetec K1 slicks...
  14. chrisjemol

    Rizoma kentekenplaathouder met LED verlichting en knipperlichten

    Aangeboden nette, aluminium gefreesde en zwart geanodiseerde kentekenplaathouder Volledig instelbaar in hoek en uitval. Voorzien van LED kentekenplaatverlichting en LED knipperlichten! Vraagprijs €15,-
  15. chrisjemol

    Motor aanhanger met inrijklem!

    Aangeboden nette enkel-asser aanhanger. Voorzien van torsievering en oplooprem! Inrijklem gemonteerd voor het gemakkelijk motor op de aanhanger te plaatsen. Snelklem om kentekenplaat te monteren en de verlichting werkt allemaal! Voorzien van 7-polige stekker. Banden zijn in goede staat...
  16. chrisjemol

    Dikke suzuki gsxr750 ‘slabby’ vol speciale delen!

    Hierbij aangeboden hele speciale oliegekoelde 1985 gsxr750 ‘slabby’ Heeft verse olie, oliefilter, luchtfilter, remvloeistof, 520 kettingset, lithium accu, remblokken en veringservice gehad. Heeft de volgende opties: - Maxton schokbreker volledig instelbaar met hi- en lo-speed demping -...
  17. chrisjemol

    Dikke cbr954rr met extra delen!

    Aangeboden dikke cbr954rr uit 2003 met 37xxx op de teller. De kenners weten dat dit de beste fireblade is die er ooit is gemaakt. Heel licht en met idioot grote remmen. Niet te veel vermogen dus iedereen rijdt er meteen op weg en kan er meteen snel mee! Kuipen zijn in prima staat maar hebben...
  18. chrisjemol

    Handmatig bandenwisselapparaat

    Aangeboden handig handmatig bandenwisselapparaat incl lepels en toebehoren Mag weg voor €75,- Is maar 2x gebruikt en gaat weg wegens automatisch bandenwisselapparaat
  19. chrisjemol

    2x race uitlaatsysteem cbr600

    Iemand interesse in een compleet uitlaatsysteem van een F2 en F3? Rechter systeem zijn yoshimura voorbochten met Delkevic RVS linkpijp en rvs/carbon delkevic demper met db-killer Linker is een volledig micron RVS systeem met Fuel demper. Incl alle veren en klemmen Wil iemand beide systemen...
  20. chrisjemol

    PVM velgenset cbr600

    Aangeboden een set lichte PVM velgen. Komen uit een cbr600f3, maar past ook in een F2 (dus van 1990-1998) Incl achterschijf, achtertandwiel en tandwieldrager en ventielen Voor remschijven zijn er niet bij maar zijn makkelijk te vinden (vtr1000f, cbr600f, vfr schijven passen allemaal) Zeldzame...
  21. chrisjemol

    Superlichte aluminium achterbok

    Aangeboden superlichte motogp achterste paddockstand In breedte instelbaar, goed voor bobbins Met softwieltjes rolt hij heel fijn. Gaat weg ivm overcompleet, op te halen in Middelburg, Zeeland Mag weg voor €40,-!
  22. chrisjemol

    Dikke PVM achtervelg incl schijf, tandwiel en haaks ventiel

    Aangeboden een dikke PVM velg met schijf, haaks ventiel en tandwieldrager incl 45-tands AFAM tandwiel. Geheel compleet en zo in elke motor te plaatsen met de juiste bussen. Deze past in een VTR1000 en komt eigenlijk uit een SC59 cbr1000rr. Evt ook te ruil tegen een 5,5j lichtgewicht velg...
  23. chrisjemol

    Set zgan banden bridgestone

    Aangeboden set banden die maar 500km gemonteerd zijn geweest Achterband een 190/55/17 battlax BT016R Voorband een 120/70/17 battlax T31f GT Dotcode half/eind 2019 dus super!
  24. chrisjemol

    Pvm 6j Y-spaak velg ruilen tegen 5j of 5,5j?

    Goedemiddag, ik heb een honda gekocht met dikke set pvm Y-spaak velgen. De voorvelg zit inmiddels al in mijn cbr600f, alleen de achtervelg gaat nooit lukken want veel te breed, het is een 6j waar ook een 200 band op kan.. Ik zoek dus een 5,5 of liefst 5j pvm Y-spaak velg Die kan ik wel pas...
  25. chrisjemol

    Brembo 19rcs corsacorta

    Aangeboden een brembo 19rcs corsacorta rempomp. Geheel compleet en onbeschadigd. Half jaar geleden aangeschaft maar op de cbr600f uit 1998 gaat een normale axiale pomp veel beter werken. Ik ga deze dus niet gebruiken dus denk ik mooie upgrade voor iemand anders met 4-zuiger remklauwen Prijs €225,-
Terug
Bovenaan Onderaan