Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Oesie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    De verzekering heeft betaald, R6 2005

    Na mijn crash moeten wachten totdat de verzekering uit ging keren zodat ik mijn motor op kon halen. Dit heb ik op zeven mei gedaan en gisteren eindelijk wat foto's gemaakt. Hierbij dus mijn nieuwe fiets inc. Termignoni demper en seat cover. Wat dat betreft heb ik geluk gehad met de...
  2. O

    Het zondagmorgen gevoel

    Zondagmorgen @ 10:00 AM Ik lig nog wat te dromen in mijn bed, de dame van gisteravond zweeft nog is door je gedachten. De stank die de kamer gevuld heeft drinkt nog niet tot je door. Gelukkig maar, ik draai mezelf nog eens om. Deze draai duurt echter niet lang, de zonnestralen die door de...
  3. O

    Mijn profiel is naar de kl*te

    Zie titel *Oeps, Oesie heeft het algemen bugtopic over het hoofd gezien |( |( | Sorry
  4. O

    Termignoni op een R6?

    Bij Safe Motors hebben ze nu een 'package deal' als je een R6 2005 gaat kopen. En aangezien de mijne totall loss is verklaard lijkt me die aanbieding wel wat. Wat houd het in: - R6 2005 - Seat cover - Termignoni demper En dat voor de normale prijs van een R6 €11.399,- maar ik kan niet zoveel...
  5. O

    Ook Oesie is gecrashed

    UPDATE IV - Schade afhandeling :} *O* *D *O* *D *O* *D *O* *D *O* :} ---------------------------------------------------------------------------------- UPDATE III Van de week onderstaande brief ontvangen, voor de rest nog niks van mijn eigen verzekering gehoord...
  6. O

    Wie rijdt er in Leiden en omgeving?

    De algemene verzamelplaats is: McDonald’s Leiderdorp Adres: Persant Snoepweg 10 Postcode: 2353 KA Plaats: Leiderdorp Telefoon: 071-5899977 (dat is dus tel van de mac) Afslag: A4, afrit 6 Gegadigden: Abbenes R-Vvirus Alphen aan den Rijn inSaNo Marianchi ® Mazzia zx-speed Boskoop bathory...
  7. O

    Rijkswaterstaat aanklagen voor spijker in band ?

    Naar aanleiding van een spijker in mijn band (na slechts 300 km) vraag ik me af of rijkswaterstaat aangeklaagd kan worden voor het in gebreken laten van de weg. Plaats en lokatie zijn natuurlijk niet te bepalen, maar toch. Anybody?
  8. O

    Slecht uiteinde en begin 2005

    Op 31 december wat spulletjes wezen wegbrengen met de auto. En wat denk je, op de terugweg gaat dat ding gewoon uit. Niet meer starten... afin, ANWB gebeld. Die was er vrij snel gelukkig. Deze verwachte dat de onstekingsmodule naar de klote was. En dat was uiteraard zo... nooit verwacht dat die...
  9. O

    732 Dagen -> Yippie!

    De meeste zullen wel de posts van me kennen: - Wat is het beste om te doen - Wat moet ik kopen - Nog maar x dagen Vandaag was het zover, na twee jaar en twee dagen wachten mag ik op elke motor rijden die er bestaat. Nou ja, wachten... je moet er natuurlijk wel de nodige uurtjes voor werken. Het...
  10. O

    Advies gevraagd aanschaf R6 2004

    Nadat het R6 2005 model bekend is geworden staat mijn besluit vast. Ik ga een nieuwe R6 uit 2004 kopen. Alleen de vraag is wanneer... B| Zoals je aan mijn onderschrift kan zien mag ik pas op 16 December zwaar. Maar de 2004 modellen gaan al schaars worden :? Ik wil dus niet in December...
  11. O

    Verzekering via motorzaak goedkoper?!

    Als \\\'jonge\\\' motorrijder betaal je de hoofdprijs als je een recente supersport motor verzekerd. Maar... bij Safe kan het stukken goedkoper (waarschijnlijk bij andere motorzaken ook). Doordat deze motorzaak een contract heeft met de KNMV kan het all-risk verzekeringen voor €650,- afsluiten...
  12. O

    Wat moet ik nou?

    Graag zou ik jullie mening is horen over... Sinds 16-12-2002 ben ik in het bezit van mijn (lichte) motorrijbewijs (net voor mijn 20ste behaald) die ik in 1x gehaald heb. We zijn nu al geruim een jaar verder en heb sindsdien eigenlijk niet meer gereden : '( Vorig jaar is er hier een 2de auto...
  13. O

    RDW / Verzekering

    Nou heb ik verschillende Mito's op het oog o.a. die van Siebren. Hij heeft op zijn papieren staan dat deze 125cc is en door de rdw ook goed gekeurd is hiervoor. Siebren heeft er echter zelf een 160cc polini onder gezet. Moet deze nou opnieuw worden goedgekeurd door de RDW omdat je anders...
  14. O

    [Help] Caviga Mito - Kopen?

    Vandaag op deze zonnige das kwam ik langs een motordealer bij mij in de buurt en ik denk zal is vragen of ze motoren verhuren. Heb immers na het behalen van mijn motorrijbewijs helemaal niet meer gerededn :( :( :( . Helaas verhuurden ze geen motoren meer. Na een praatje zei de dealer dat ze...
  15. O

    Special Painting - Hoe en wat?

    Naar aanleiding van mijn topic over special painted helmen vraag ik me af hoe zo'n helm nou tot stand komt. Wat voor verf moet je gebruiken (of gebruik je spuitbussen?)? Zijn er cursussen voor? Hoe moet je beginnen? Wat voor gereedschap heb je nodig, etc. etc. Coebergh King wil is kijken of...
  16. O

    Show je 'special' helm

    Wie heeft er een special painted helm, of hoe zoiets ook mag heten :) Ben benieuwd hoeveel mensen nou een 'speciale' helm hebben. Hieronder versta ik dus niet een effen kleurtje :P . Zelf heb ik geen motor dus ook nog geen helm, kan hem dus niet aftrappen.
  17. O

    Oesie a.k.a. Coebergh King

    Nick: Coebergh King (kon op een of andere vage reden niet meer reggen onder de naam 'Oesie') Leeftijd: 20 Plaats: Omgeving Leiden Bezigheid: Student Opleiding: Informatica Motorrijbewijs: Ja, nu vier maanden (licht) Motor: Nee, geen geld :( ...eerst maar is werk zoeken. Motorrijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan