Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. aariekaanarie

    Ducati Paddock stand Mono

    Te koop wegens over. Originele Ducati paddock stand mono, gebruikt voor mijn Hypermotard. Nieuwprijs: € 185,- Vraagprijs: € 90,- of een goed bod.
  2. aariekaanarie

    Jas Rev'it Leer/Textiel Maat XL/50/52

    Aangeboden mijn "oude" jas wegens aanschaf nieuw pak. Maat XL volgens label, komt overeen met maat 50/52 Jas heeft wat gebruikerssporen maar heeft nog wel wat jaartjes in zich. Alle ritsen en binnenjas zijn in orde. Van 1 jaszak heeft de voering een gaatje, dit kan eenvoudig gestikt...
  3. aariekaanarie

    Supermoto demo Rozenburg Koninginnedag 2013

    Goedemiddag SuMo´s Wij van Supermoto Zuid-Holland gaan met een groepje SM´s hier kijken. http://www.stichtingmotorsportrozenburg.nl/ Nog meer mensen die hier willen gaan kijken? (liefst met Supermoto natuurlijk) Wij zullen vanaf 1 punt verzamelen en hiervandaan met een groep er...
  4. aariekaanarie

    Invoeren uit Belgie

    Heren, Dames, Heb al meerdere topics bekeken over invoeren en kom verschillende antwoorden tegen... Om korting op je BPM te krijgen is de leeftijd toch van kracht? (05/2008 in mijn geval) Nu het feit dat er rond de 4000 km op de motor staat... Moet dit minimaal 6000 zijn?? Of maakt...
  5. aariekaanarie

    Suzuki DR-Z400 Supermotard 2006

    Hierbij zet ik mijn motor te koop. Gaat weg i.v.m. aankoop van een andere motor. Suzuki DR-Z400sm Bouwjaar 2006, 2007 op kenteken gezet. Nieuw geleverd door Motorcentrum Venlo, 2e eigenaar. Km-stand: 10.### (word nog op gereden) Kleur: Geel 29kW 138 kg. (leeg) Diversen...
  6. aariekaanarie

    SM-ers in omg. Randstad/Westland? (Z-H)

    Zie de Titel! Zijn hier nog mannen/vrouwen die ook een beetje aan het klooien zijn op een Supermotard? (Of iets wat er op lijkt) Misschien een keer een rondje?? Suggesties/ideeën welkom! Hier herkent U mij aan:
  7. aariekaanarie

    Yamaha XT660X '04 scherp geprijsd

    Wegens aankoop van een andere motor gaat mijn XT eruit. Deze motor is alleen deze week te koop, anders word hij ingeruild. specs. Yamaha XT660X uit 2004 11086 km Led knipperlichten zowel voor als achter (incl relais tegen snel knipperen) Led Achterlicht Remus Titanium uitlaten...
  8. aariekaanarie

    Aprilia SXV vraagje!

    Goedemiddag Allemaal, Is een SXV (5,5) een beetje geschikt om dagelijks mee te rijden? Zou graag een SXV kopen maar weet niet of het aan te raden is om er dagelijks mee te rijden.. Het gaat niet om veel KM'ers... Alvast bedankt voor de reacties! :W Aariekaanarie
  9. aariekaanarie

    Aangenaam!

    Goedemiddag Forumgangers! Aangezien ik de laatste tijd nogal veel op de MF site zit meld ik me ook maar eens aan! Heb sinds Juli dit jaar me Motorrijbewijs (de zware! :) ) en ben rond aan het kijken voor een motor. Ik ben gek van crossers en alles wat erop lijkt dus het word waarschijnlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan