Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: denniszz85
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. denniszz85

    Waar kan ik een extra opzittende verzekering afsluiten?

    Hier even een vraag over een OPZITTENDEN verzekering voor op het circuit. Heb al verschillende verzekeringsmaatschappijen geïnformeerd... Niemand kan mij vertellen waar ik een extra opzittenden verzekering kan afsluiten. Zal het kort uitleggen wat ik graag wil. Mocht ik crashen en in het...
  2. denniszz85

    advies gevraagd: Welke digitaal dashboard te bestellen??

    goedenavond allen! ik wil graag voor mijn Suzuki Srad uit '96 (carbs versie) een digitaal dashboard aanschaffen. welke zouden jullie doen,en heeft er iemand ervaring mee? dit is de Acewell 3250 en kost 170 euro.(is zonder gear indicator) en dit is de GPT D3 en kost 210...
  3. denniszz85

    gerichte Moto Master schijven trillen weer! wat te doen?

    Goedenavond allen, ik heb iets meer als anderhalf jaar terug en ongeveer 10.000km terug een nieuw setje Moto Master flame remschijven gemonteerd. remde super en geen problemen gehad TOTDAT ik een dagje circuit ging rijden en halsoverkop een nieuwe setje remblokken moest monteren. na de...
  4. denniszz85

    Braking Radiale rempomp 19mm

    hierbij verkoop ik m,n Braking rempomp. ik heb hem vorige week aangeschaft bij Ten Kate, maar hij blijkt voor een Super Motard te zijn -O- en kan niet ingeruild worden voor een andere ik heb er zelf 185 euro voor betaald.(bon ter inzage) T.e.a.b. de verkoper heeft mij verteld dat het...
  5. denniszz85

    gsxr750 (srad) met carbs is dit een redelijke circuitmotor?

    Hallo allen! Na afgelopen jaar 2 dagen op zandvoort te hebben gereden ben ik van plan om mijn soes tot circuitmotor om te bouwen. Nu heb ik een vraag ; Is het verstandig om deze motor te gebruiken? of zou ik bijvoorbeeld beter 1 jaartje door kunnen sparen om dan een "snellere"(Lees modernere...
  6. denniszz85

    2e hands wp achterschok srad. wat kost dat?

    hallo dames en heren. ik ben van plan om mijn sradje om te toveren tot semi race/straat fiets nu kan ik van iemand een wp achterschokbreker overnemen. degene die de achterschok heeft wist niet eens waar ik over praatte toen ik zei dat hij een "sportievere"achterschok had. nu is het dus zo...
  7. denniszz85

    RMT (motorport) ???

    hallo allemaal! ik rijd nu ongeveer een half jaar motor en wil nu eigenlijk een rijvaardigheidstraining doen(geen circuitvaardigheids training dus). ik heb zelf al gezocht en nu zijn er volgens mij eigenlijk 2 opleidingen bij verschillende instanties. de ene is via de knmv en word onder...
  8. denniszz85

    nieuw

    goedenavond allemaal. ik ben al een tijdje aan het rondkijken en posten in topics en zal me nu even officieel voorstellen. ik ben dennis ben 22 jaar jong. ik woon in den helder en heb sinds 2 maanden mijn rbw ik ben in bezit van een goudkleurige srad uit '96. ik heb in de 2 maanden bijna...
  9. denniszz85

    gelaserd naar niet aangehouden,wat nu?

    vandaag zat ik erg te twijfelen of ik op mn motor zou stappen.. het weer bleef redelijk en het zonnetje straalde dus ik dacht hop lekker fiets uit de stalling en lekker rijden. :] hele weg netjes gereden,rij langs een lange dijk ik denk nou hier ken ik wel ff aan t gas trekken,in de verte...
  10. denniszz85

    "dipje"in 1 met acuut gasgeven

    ik heb een srad uit 96'(geen injectie dus) en als ik bijv. in zn 1 rijd en trek dan vol mn gas open heeft de motor even een dip en trekt daarna meteen door. enig idee of het aan de afstelling oid. zou kunnen komen of is dit niet vreemd in zn 1? groeten dennis
  11. denniszz85

    "propje"in band schieten

    ik werk ik een autobedrijf en daar monteren wij de zogenaamde "propjes"in banden als er een spijker iod. in de band zit waardoor hij lek is. nu hebben wij speciale propjes/touwtjes die tot + 250 km\h de garantie hebben dat het geen invloed heeft op de sterkte van de band. nu zijn de auto's...
  12. denniszz85

    bepaalde band bij merk motor?

    ik vraag me af of er banden zijn met een bepaald merk die ik bijv. totaal niet onder mijn soes zou moeten monteren of juist wel. of zou er bij de betere "top"merken geen verschil moeten zijn? ik werk in een auto bedrijf en sommige banden kan je beter niet onder een auto plaatsen ivm weggedrag...
  13. denniszz85

    rijvaardigheidstraining??(niet voor circuit)

    wie o wie weet waar er een rijvaardigheids training te doen is? en dan bedoel ik niet voor op het circuit maar echt een training om je motor goed te leren kennen en de fijne kneepjes bij te leren zoals optimaal je rem benutten en uitwijkoefeningen e.d. ik heb al wat geinformeerd maar de enige...
  14. denniszz85

    motor ond. goedkoper in engeland?

    klopt het dat motoronderdelen goedkoper zijn in engeland t.o.v nederland? of zijn ze juist duurder? ik ga volgende maand namelijk naar engeland dus anders ga ik daar eens leuk shoppen ;) groeten dennis
  15. denniszz85

    tips voordat mijn motor de winterstalling in gaat?

    goeiedag allemaal. ik heb een srad uit '96 en heb hem nu in de winterstalling staan. zijn er behalve de tank helemaal tot max. vullen,druppellader op de accu aansluiten en op paddocks zetten nog meer dingen waar ik egt rekening mee zou moeten houden? groeten dennis
  16. denniszz85

    trillen/licht schokken met krachtig remmen(voorrem)

    net als mijn vorige topic heb ik nog een vraagje omdat ik nog niet egt weet hoe en wat met mijn (eerste) motor als ik flink rem met mijn voorrem heb ik het idee dat er speling in mijn balhoofd oid zit. zou dat kunnen bij een motor met 13.000 km of is het gewoon het mechanisme in het...
  17. denniszz85

    licht "zweten"van voorschokdempers

    hallo allemaal. ik heb sinds korte tijd mijn eerste motor gekocht. het gaat om een suzuki gsxr srad uit 1996. na een paar keer gereden te hebben lijkt het alsof mijn voorveerpoten licht olie zweten. er staat 13.000 km op de teller dus is niet veel mee gereden. nu is mijn vraag: komt het...
Terug
Bovenaan Onderaan