Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: omewillem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    GSF600 Bandit in unieke kleur

    GSF600 Bandit,éénmalige kleur. Deze custom kleur is een prachtige parelmoer waarvan de hoofdkleur paars is, maar afhankelijk van de kijkhoek zie je ook blauw,goud,parelmoer en groen. De motor is zeer goed onderhouden en heeft recent een grote beurt gehad bij de dealer waarbij alles gedaan is...
  2. O

    motorjas drukt op keel, normaal?

    Ik heb jaren met mijn oude jas gereden en één van de nadelen was dat bij hogere snelheden de opstaande "boord" van de jas nogal op mijn luchtpijp drukte. Het is natuurlijk logisch dat de luchtdruk bij hogere snelheden de jas tegen je lichaam drukt en dus ook tegen je nek. Het is niet dat ik...
  3. O

    Gezocht, sleutel nr. 123 givi monolock

    Een paar maanden geleden is een sleutelbos van mij gejat. Daaraan zat ook een sleutel voor een van mijn oude givikoffers. Sleutel heeft nummer 123 en heeft dezelfde vorm als de sleutel op de foto. Misschien heeft iemand nog een oude sleutel liggen van een koffer die al hemelen is.
  4. O

    Extra diafragmaveer (koppelingsveer) bandit 1200, kan dat?

    Ik heb sinds een VRO cursus van dit weekend een slippende koppeling als ik hem boven de 4000 toeren helemaal opendraai. Nou neem ik aan dat de platen aan vernieuwing toe zullen zijn maar daar heb ik op dit moment het geld niet voor. Ik zou graag dit weekend nog even naar de TT gaan met de motor...
  5. O

    plakkende koppelingsplaten koudstart..1 tik of meerdere?

    Ik heb bij een koudstart, dus eigenlijk alleen de eerste start op een dag meerdere tik/klunk geluiden in het blok...motor slaat er ook een beetje van over..en je voelt ze ook als je je hand tegen het blok houdt. Na een minuut hoor je ze niet meer en ding loopt verder prima. In een oma zo oud...
  6. O

    Gasklepstandsensor bandit 1200 ('97), wat doet ie?

    Recent motor uit elkaar gehad, ook even de throttle position sensor die op de meeste rechtse carburateur zit doorgemeten....waarde was over de 100kOhm. Volgens het WPHB moet dit tussen de 3 en 6 zijn. Nou neem ik toch aan dat dat ding wat doet, zit er niets voor niets op lijkt me. Bij de dealer...
  7. O

    Osco, slang binnenkant kettingbeschermer..hoe?

    Ik heb gisteren maar eens een Osco gekocht, kijken of dat bevalt. Nou zit ie netjes gemonteerd op de motor maar ik zit met het laatste stuk slang. Bij de osco moet de nippel boven het hart van het achtertandwiel geplaatst worden. De slang wil ik dus wegwerken achter de kettingbeschermer maar...
  8. O

    Identificeer de krimpstekker/kabelschoen..

    Ik kom regelmatig de krimpstekker tegen die op de foto staat...deze zitten op de LED knippers van Rizoma maar ik ben ze al regelmatig tegengekomen op allerlei electronica. Die stekkers lijken echter nergens te koop te zijn. Gevraagd bij 3 lokale electronicaboeren en gezocht op internet (o.a...
  9. O

    wiellagervet als "lakbescherming" bij aandraaien bouten?

    Ik gebruik wiellagervet van kroon-oil om bouten en moeren die direct met het frame in contact komen in te vetten. Ik heb het dan over de "onderkant" van de boutkop en de onderkant van de moer...die delen die tegen de lak aan gaan draaien. Ik smeer het dus niet op de draad, daar gebruik ik...
  10. O

    veervoorspanningsbout bandit 1200 (eventueel leen)

    Deze kan sluiten
  11. O

    Nieuwe balhoofdlagers (bandit), welke afdichtring gebruiken?

    Voor een bandit 1200 uit97. Ben de balhoofdlagers aan het vervangen. De originele er uit en 3rd party erin. Nou zit er bij de nieuwe lagers een andere afdichtring voor het onderste lager. De nieuwe (op de foto rechts) valt onder het lager en komt dus klem te zitten tussen onderste kroonplaat en...
  12. O

    ijsstralen (co2 stralen) gelderland/utrecht?

    Al gegoegeld maar kan weinig vinden. Weet iemand een bedrijf dat (in dit geval onderdelen) ijsstraalt voor particulieren? Hoe dichter bij Arnhem hoe beter
  13. O

    nokkenas, is dit pitting of niet? (olie oorzaak?)

    Zie foto. Ik heb ongeveer een jaar geleden nieuwe olie in het blok gedaan en de kleppen gesteld. Blok loopt verder prima. Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe de nokken er toen uit zagen...naar mijn idee zat deze pitting er toen nog niet. Ik ben toen ook overgestapt van een half syntheet...
  14. O

    Openingen blok aflsuiten voor rotzooi,hoe? (werkzaamheden)

    Misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch maar... Hoe sluiten jullie openingen in het blok af als je er dichtbij in de buurt moet werken en er bijvoorbeeld metaalsplinters bij dat werk vrijkomen. Uitlaatbocht van de motor gehaald, daarbij 3 bouten afgebroken. Dus met wat pech zal ik...
  15. O

    Yoshi TRS inkorten, tegendruk vraag

    Ik zit met het volgende. Ik ben een yoshimura TRS aan het inkorten, totaal 10 cm. De TRS is er met verschillende "binnenconstructies". Met die van mij heb ik de pech dat er een db-killer ingebouwd is, dit is een versie die ooit door de importeur op de fabrieks bandit 1200 yoshi uitvoering...
  16. O

    (haar)scheurtjes binnenkant koppelingsdeksel, normaal?

    Toen ik gisteren het koppelingsdeksel eraf haalde om het te spuiten zag ik aan de binnenkant van het deksel allemaal kleine (haar)scheurtjes. Aan de buitenkant van het deksel zie je ze niet, althans niet door de huidige laklaag heen. Is dit normaal?
  17. O

    hoe repareer ik dit het best? (gaten uitlaatbochten)

    Ik vraag me af waarom deze gaten ooit op deze plek in de bochten zijn geboord...de vorige eigenaar wist het eigenlijk ook niet...meting van het een of ander? Afijn, ze hebben gaten geboord aan de voorkant van de bochten en die gevuld met een of ander busje(soort popnagel-achtig iets?) waar...
  18. O

    Alle leidingen vervangen met flexrvs?

    Kan je in nou eigenlijk alle leidingen, en dan bedoel ik echt alle...dus rem, koppeling, bezine,olie etc. vervangen voor rvs flex leidingen? Ik zie zelf niet in waarom het niet zou kunnen maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even i.v.m. veiligheid en gezondheid motor.
  19. O

    Zoek Givi Y513 wingrack bevestigingskit voor Bandit 1200

    ...gevonden
  20. O

    Motor slaat af wanneer ik, met choke aan, rem

    Het gaat om een bandit 1200 uit '97. Ik heb dit gevraagd in het grote bandit topic maar niemand kwam met een oorzaak of oplossing Ik heb het probleem dat de motor afslaat wanneer ik met choke aan stevig rem, de choke hoeft maar een heel klein beetje open te staan en het gaat al mis. :? Ik...
  21. O

    Fietspadmarkeringen op te smalle wegen (60 zone), hoe glad?

    Vandaag "lekker" aan het rijden geweest.... Tot mijn grote ergernis kwam ik erachter dat de dijk langs oosterwijk is afgesloten en het stuk dijk ervoor is veranderd naar die vreselijke 60km/u inrichting. Drempels (natuurlijk weer te hoog) en fietpadmarkeringen van het type wit opplakspul...
  22. O

    suzuki bandit ('97) passsagier handvaten

    Ik ben op zoek naar handvaten voor passagier voor een bandit 1200 uit 97
  23. O

    Wat is dit rinkelende geluid na koudstart?

    Ik heb sinds kort een tweedehands bandit 1200. Voor het kopen is het me niet echt zo opgevallen (eerste eigen motor,ziet er goed uit en mijn enthousiasme toch niet kritisch genoeg geweest bij aankoop) maar de motor maakt bij koudstart een "rinkelend" geluid waar ik me nu toch wel zorgen om...
  24. O

    Eerste VFR750..niet prettig..mijn onkunde?

    Op dit moment ben ik op zoek naar een eerste eigen motor, ik heb niet veel straatervaring behalve enkele duizenden kilometers op verschillende typen bandits. de 600 en 650...en hier en daar eens een uurtje op wat anders. Vroeger wel veel met offroadjes 80,125 en 250 gereden. Nou zat ik na...
Terug
Bovenaan Onderaan