Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cb550F ryan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cb550F ryan

    cb500f classicracer opbouw

    ik ben al enige tijd bezig met de bouw van een cb500f classicracer. het volgende is motorische gedaan: -cylinders geboord -andere zuigers -grotere inlaatkleppen -zware kieperen -kop geflowd -alle tandwielen uit het blok van de kickstarter en elektrische starter -krukas verlicht...
  2. cb550F ryan

    gezocht honda cbr 600 voorvork pc31

    ik zoek een complete voorvork van een honda cbr 600f3 1995-1998 met t-stuk en balhoofd en voorwiel as als je iets hebt liggen mail me met de prijs alvast bedankt ryan
  3. cb550F ryan

    maker gezocht van mijn tank/zit combinatie voor honda cbfour

    ik zou graag weten welk merk /maker deze combi heeft gemaakt heb hem pas gekocht om te gebruiken op een cb500 ga alleen de tank gebruiken wie weet wat het is, rickmann, bimoto, japauto, matisse, egli etc etc
  4. cb550F ryan

    hulp met gs550 omgeving Utrecht

    vriendin van mij uit Utrecht heeft onlangs een suzuki gs550 gekocht en ze heeft hulp nodig, hij lekt benzine en ze kan het niet vinden. is er iemand omgeving Utrecht die haar kan helpen groet ryan
  5. cb550F ryan

    cb 500 en 550 en 650 blok uit te wisselen onderdelen

    ik was vandaag bezig mijn cb 500 blok te demonteren en had ook een open cb 550 blok staan mmmm koppeling van de 550 op het 500 blok gepast ging perfect deksel ook gewisseld en koppeling werkt perfect. wat is er nog meer te wisselen tussen de 500 550 en 650 blokken wat ik al weet: van...
  6. cb550F ryan

    Triumph Speed Triple 900, bouwjaar 1996

    hallo nu een keer wat anders dan een honda cb 500 ik heb een Triumph Speed Triple 900 bj 1996 gekocht dat is toch ook al een beetje een young timer en ik ga hem ombouwen tot caferacer nu zoek ik nog wat onderdelen wie weet waar ik 2dehands en nieuwe onderdelen kan vinden voor die...
  7. cb550F ryan

    konische balhoofdlagers monteren cb 650

    even een vraagje bij de montage van de konische balhoofdlagers er zit een grote ring bij de 2 lagers het zijn de zelfde lagers als bij de 500/550 waar komt die ring? van onder naar boven zit er normaal eerst een dunne metalen ring dan een rubberenstofring, dan de lager.
  8. cb550F ryan

    oldtimer moto/brommer beurs in Wachtebeke (B)

    zondag 2 okt motor beurs in wachtebeke ik ga er zelf ook staan en al mij cb 500/550 spul verkopen dat in de weg ligt. OLDTIMERBEURS WACHTEBEKE Datum: 02 oktober 2011 Locatie: Wachtebeke (BE) Omschrijving: Oldtimerbeurs voor brommers en motos 2 ocktober 2011 Gemeenteschool Jules...
  9. cb550F ryan

    cb 650Z wat gaat het worden

    ja ik heb dit weekend eens wat anders gekocht en cb 650z maar ik ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen caferacer, naked, wrench monkee style. ik was eerst van plan het blok in mijn CB500 te plaatsen maar dan moet ik weer alle electra aanpassen. ik vind het niet het mooiste model van...
  10. cb550F ryan

    cb 500 andere voorvork, wielen, achterbrug

    ik heb een vraagje ik zit nu met het idee in mijn hoofd om een caferacer te bouwen van een cb 500 maar ik wil het volgende doen: een andere voorvork (upside down of iets anders recent) ander voor wiel met dubbele of enkele remschijf maar ook iets dat beter remt dan het originele het achter...
  11. cb550F ryan

    nu op ebay.de. DYNA-S elektr. Zündung CB 500 CB 550

    DYNA-S elektr. Zündung CB 500 CB 550 CB 750 Four NEU! voor 99 euro DYNA-S elektr. Zündung CB 500 CB 550 CB 750 Four NEU! | eBay
  12. cb550F ryan

    de quarter mile met je motor racen, hier kan het

    Mss interessant voor de mensen die hun motor willen meten met ander oldtimer racers op 4 sept kan het op het vliegveld van Ursel, Belgie Oost Vlaanderen
  13. cb550F ryan

    zware koppeling cb500F

    vraagje mijn koppeling van mijn cb500f is ongelofelijk zwaar om in te knijpen, ook als ik de stelschoeven losser zet blijft het zwaar. wat is hier de oorzaak van? het beste nieuwe koppelings platen monteren en nieuwe koppelings veren.
  14. cb550F ryan

    de belgische C-BBQ (caferacer-BBQ)

    oke het is een feit er komt een caferacer BBQ een soort belgische versie van de CB BBQ in Gendt nederland, alleen deze keer in Kaprijke vlak bij gent,niet alleen voor honda's voor alle caferacers we zij er alleen nog niet helemaal uit wanneer, in ieder geval na rockabillyday 3,4 sept Is er...
  15. cb550F ryan

    en nog een CB500F "kaffeeracer" bouw

    ja nu mijn ander cb 500 caferacer af is moest er wel een ander project komen. en ik bouw nu een lowbudget kaffee racer a la wrenchmonkey style en die ga ik als woonwerk verkeer gebruiken. ik had dus nog 2 cb 500f staan en een belgisch 500f frame de ene had goeie velgen, banden, dubbele...
  16. cb550F ryan

    cb500f frame zonder papieren?. belgie

    ik heb hier een Cb500f frame staan en er zitten geen papieren bij maar er is mij verzekerd dat het een belgisch frame is en al een keer is ingeschreven in belgie. kan ik hier nog papieren voor aanvragen of hoe werkt dit?
  17. cb550F ryan

    cb 750 F2 overbouwen in een cb750 K6 frame?

    wie weet of alles van een honda cb 750 F1-F2 op een CB750 K6 (78) frame past wat kun je overbouwen en wat niet. voorvork, achterbrug, blok, olietank, ?? wie heeft het antwoord?
  18. cb550F ryan

    te koop onderdelen cb 500/550 four

    heb hier veel onderdelen van de cb 500 en 550 four liggen mail mij wat je nodig hebt en ik heb het mss liggen. locatie: kaprijke ,belgie ryantombokan@hotmail.com
  19. cb550F ryan

    te koop cb 750 F2

    ja mn schuur is echt te vol dus er zal wat weg moeten deze cb 750 gaat weg ik heb er toch geen tijd voor. heb hem proberen te starten maar hij sloeg niet aan wel goede vonken. voor de brikker die een leuk project zoekt hij heeft nederlandse export papieren en kun je dus zo weer inschrijven...
  20. cb550F ryan

    ratelend kickstarter asje cb 500

    als ik mijn cb 500 start dan blijf mijn kickstarter asje ratelen :( en als hij uit en in een versnelling staat en de koppeling in dan draait het achter wiel bijna niet. ?????????????? blijft er iets hangen van mijn kick starter asje??? iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik het...
  21. cb550F ryan

    Wie rijdt er op een caferacer in belgie en waar?

    ja beetje vreemd dat ik als Nederlander dit topic begin maar woon dan ook in Belgie ,Kaprijke ik zou graag willen weten wie, wat en waar de caferacers in Belgie zijn leuk om te weten en mss voor een keer een meeting te houden met de Belgische MF-ers met caferacers en natuurlijk ook de...
  22. cb550F ryan

    te koop CB 550f

    te koop mooie cb 550F bj 80 was eerst een caferacer geweest maar is weer naar een normale motor omgebouwd maar kan zo weer terug gebouwd worden met een M stuurtje of clipons en racezitje kan je zo weer een mooi caferacer bouwen. technisch in orde banden als nieuw nieuwe accu...
  23. cb550F ryan

    vraagje over cb 750F bol D or

    ik ben vandaag wezen kijken naar een cb750 f bol d or. waar moet ik opletten bij het blok? ik had ook gehoord dat die blokken niet zo goed zijn de nokkenas ketting kon ik wel goed horen. iets te goed dacht ik. wie kan mij hier over meer vertellen. over het blok min en plus punten. groet
  24. cb550F ryan

    te koop HONDA cb550F caferacer

    zie hier de motor in mijn topic mijn cb 550f caferacer project zonder budget En ik heb er de hele winter over gedacht en met spijt in mijn hart ga ik toch mijn cb 550 verkopen zadel is nu wel zwart ipv bruin dus cb550F caferacer nl-kenteken clip ons caferacer zit digitale km...
  25. cb550F ryan

    CB 125 gezocht voor motorloze vriendin

    mijn vriendin wil ook motorrijden maar wil geen rijbewijs halen dus dat wordt maar een 125cc ik dacht aan een cb 125 wil haar namelijk geen 2-takt laten rijden weet iemand een cb tje te koop staan
Terug
Bovenaan Onderaan