Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: a3frogt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    EggRun 11 april 2009

    Even een berichtje van de PaasHaasBaas: Betreft: 5e EggRun, Paaszaterdag 11 april 2009. Inmiddels zijn al vele honderden aanmeldingen van deelnemende motorrijders binnen. Geweldig. We gaan 57 ziekenhuizen en instellingen bezoeken. De paaseitjes zijn binnen alsook de ingekochte...
  2. A

    Yamaha XJ900F '87

    Hallo luitjes, Voor de enthousiastelingen onder ons heb ik een fiets te koop! Het is een Yamaha XJ900F uit 1987, heeft 105K op de teller en wat gebruikssporen, maar dat hoort op een machine van die leeftijd ;) Cardanaandrijving, dus weinig onderhoud! Nooit startproblemen gehad. Eind...
  3. A

    Koffers CX500 ('79)

    Hoi, ik heb hier in de garage nog een paar zijkoffers staan voor een Honda CX500 uit '79. Wie kan ik daar een plezier mee doen? Gratis af te halen, ik kan de ruimte wel gebruiken ;)
  4. A

    Eindempers Varadero

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een stel einddempers voor mijn Honda XL1000V Varadero ('01). Dus mocht iemand nog iets hebben liggen..
  5. A

    XL Helmets

    Enkele XL helmen te koop! Eentje vanwege 'toch iets te klein vallend' en de ander vanwege de kleur 'die niet meer bij de rest past'. Enkele gebruikssporen aanwezig, nooit laten stuiteren. Bod? Wat de gek er voor geeft..
  6. A

    Grote helmen te koop!

    Enkele XL helmen te koop! Eentje vanwege 'toch iets te klein vallend' en de ander vanwege de kleur 'die niet meer bij de rest past'. Enkele gebruikssporen aanwezig, nooit laten stuiteren. Bod? Zelf zit ik te denken aan €50 per stuk..
  7. A

    XJ900F gaat het begeven?

    Hallo allemaal, Vanmorgen kwam ik van de A10 af (S103), begint de motor te rammelen bij het optrekken! '( Aangezien dit model een cardan heeft ben ik bang dat het daar aan ligt.. ;( Heeft iemand tips hoe ik dit vandaag op kan lossen? Alle motorzaken hier in de buurt zijn dicht! Hoe kom...
Terug
Bovenaan Onderaan