Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroenio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroenio

    Oxtar Motorlaarzen Gore-tex maat 40(nieuw/ongebruikt)

    Nieuw en ongebruikt! Top kwaliteit motorlaarzen, zowel top comfort, top veiligheid als top levensduur! Voor echt ALLE weersomstandigheden(kouw,regen,warmte,etc) Voor zowel vrouw/man. 100 euro, vaste MF prijs. Weekje hier en daarna plof ik hem ook MP. Vragen, PBtje graag!
  2. Jeroenio

    Two brothers M Series P1X Race Pipe PowerTip (-7 to 8 dB)

    DB-killer voor je Two Brothers demper!! Nieuw gekocht, alleen kwam er achter dat ik er twee nodig had.. en daarvoor vind ik het een iets te duur grapje worden voor eenmaal TT-rondje in t jaar!! ONGEBRUIKT NIEUW IN VERPAKKING !!
  3. Jeroenio

    pirelli diablo supercorsa (ex-circuit)

    SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE !! Is zeker al een week verkocht !! Vervulling van verkoop topic !!
  4. Jeroenio

    Wintermotorbroek 100,- met reflectie!!

    Nieuw.. nooit gedragen(alleen met passen dan) Super warm.. dikke voering.. wind en waterdicht.. Vaste prijs.. Aangezien nieuw rond de 350,- a 400,-.. Ritsen en alles werkt prima(logisch nieuw). Reden verkoop... Iets te klein voor mij.. Mensen die hem wel passen rond de 175 cm...
  5. Jeroenio

    Wintermotorbroek M.48 textiel water/wind/kouwdicht 150,-

    Complete motorbroek.. Zeer warm.. Betere broek voor de winterdagen vind je niet.. Nieuw.. nooit gebruikt... Met reflectie-strips meerdere ritsen 100 euro mag die weg Maat 48 voor een normaal postuur tot ongeveer 180cm lang
  6. Jeroenio

    Hoe verander ik mijn nickname??

    Uiteraard al vele malen gevraagd.. En waarschijnlijk weet ik het antwoord ook al wel.. Dat het niet kan mits je nieuw account aan maakt.. Maar hoe verander ik mijn nickname.. Jeroenio82 bv in jeroenio....?? kan dat ??
  7. Jeroenio

    MF-038A28 Poll. gezamenlijk uitje!!

    :W Hallo :W vriendjes en vriendinnetjes van MF-038-A28, hierbij een poll. om is te kijken waar het meeste animo voor is om is gezellig saampjes te gaan doen. Stem je zo meteen *O* HEEL IETS ANDERS *O* , Motiveer/post het hier dan in dit topic en kom met een idee wat nog niet in het...
  8. Jeroenio

    Test

    Pol aan het uitproberen voor Zwolle en omgeving.
  9. Jeroenio

    Kawasaki GPZ500s 899€ koopje

    Bouwjaar: 1992 Km-stand: 70000 2 cilinder 500cc pk? geen idee, maar is zeer snel voor 500cc Motor is van mijn vriendin maar heeft haar hobby gedag gezegd, ze is te bang geworden om te rijden.. Ze wil een mio scooter nu :N Afgelopen jaar zelf nog aardig wat geinvesteerd zodat ze veilig...
  10. Jeroenio

    Kawasaki GPZ500s 1992 koopje,

    Voor meer info zie link. http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motoren.marktplaats.nl/motoren-kawasaki/190217716-kawasaki-gpz500s.html%3Fxref%3D1
Terug
Bovenaan Onderaan