Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: floris_cbrf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Sleutel (en Tour buddy) in rond Wassenaar

    Hallo, Zijn er meer mensen opzoek naar een sleutel maatje in of rond Wassenaar? Ik ben recent verhuist naar Wassenaar en zoek een sleutel maatje en iemand die soms mee wil touren. Ben bezig met mijn eerste Cafe Racer build en ben volledig onervaren maar ga gestaag voor uit met het...
  2. F

    Ermax ruitje voor Kawasaki Z750/1000 2007-09

    Ermax ruitje voor Kawasaki Z750/1000 2007-09 Heb dit ruitje in huis gehaald maar toen toch maar voor een ander ruitje gegaan. Het ruitje is niet uit de verpakking geweest en dus nooit gebruikt of gemonteerd. Versturen mogenlijk of op te halen in Den Haag Ik heb er 101 voor betaald dus...
  3. F

    Blok nr kawa zzr-600

    Hallo, Ik ben bezig met het repareren van de zzr-600 van mijn vriendin, koppelingsdeksel is beschadigd en moet worden vervangen. Nu kwam de postbode vandaag een pakketje brengen met het 2de hands onderdeel. Echter nu past het net niet. Ik denk dat ze mij een verkeerd onderdeel hebben...
  4. F

    remvloeistof reservoir vervangen

    Ik wil graag mijn remvloeistof reservoir van mijn kawa Z750 vervangen door een rizoma exemplaar. -kan ik dan gewoon het oude reservoir leegzuigen (de leiding vol laten) -het nieuwe reservoir plaatsen -vloeistof bijvullen Of moet ik het hele systeem legen ?
  5. F

    Verwijderen kappen kont Kawa Z750 ’08

    Ik krijg binnen kort nieuw kuipwerk voor de kont van mijn kawa Z750 ’08 en vroeg mij af of ik die zelf kon plaatsen. In de service manual ziet het er vrij eenvoudig uit tot dat je bij de Rivet Screws komt. :? Hoe verwijder je deze en kan je die dan nog gebruiken om ze later weer te...
  6. F

    Kuipruit en rechter knipperlicht voor ZZR 600 1992

    Hi, Ben op zoek naar - een kuipruit - rechter knipperlicht cover (voor) voor mijn Kawasaki zzr600 uit 1992. Laat weten als je iets hebt of weet. Tnx.
  7. F

    Hallo allemaal in motor land

    Hallo allemaal, Ik ben Floris uit Den Haag, 25 jaartjes jong. Ben student aan de TU Delft, faculteit bouwkunde. Door mijn vriendin ben ik gaan motor rijden. Het was haar droom en heb haar voor ons 5 jarig samen zijn een aantal lessen gegeven. Toen was het einde zoek…… rijbewijs gehaald...
Terug
Bovenaan Onderaan