Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Duke

    Motorrijders "Kop van Noord Holland" Deel 23

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  2. Duke

    Laser Duotech voor Gsx 600F vanaf '98 te koop

    Laser Duotech te koop!! Ik heb van mijn GSX600F '98 nog een titanium Laser Duotech demper die te koop is. Hij heeft er eigenlijk alleen de laatste twee maanden opgezeten (had niet verwacht dat ik zo snel al een andere motor zou kopen..) Dus hij is letterlijk als nieuw, en zit zelfs nog...
  3. Duke

    Solo seat cowl voor GSX600F

    Ik ben voor een GSX600F op zoek naar een solo seat cowl, het enige merk wat ik ken dat ze maakt is Braada www.braada.com een amerikaans eenmansbedrijf. Ik lees echter nogal wat reacties van mensen die na meer dan een half jaar nog niets hebben gehoord van dat figuur dus daar heb ik weinig...
  4. Duke

    n00b

    Hey mensen, Ik ben Reinier en nieuw op dit forum. ik ben 20 jaar oud en kom uit Den Helder, Noord-Holland. Ik rij op een Honda Shadow 1100 Ace en over anderhalve week ook op een Suzuki gsx600f. Wie iets wilt weten vraagt het maar :) *D
  5. Duke

    Reiniers Shadow

    Mijn Shadow 1100 Ace :)
Terug
Bovenaan Onderaan