Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Freaky Cat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Freaky Cat

    Freaky Cat is back

    Hoi hoi, Eigenlijk ben ik geen nieuweling maar ik ben al jaren niet meer actief geweest op MF, dus ik stel me maar even opnieuw voor. :+ Mijn naam is Karin en ik woon samen met Yuri in Oudkarspel. Ik rij een Honda VFR 400r nc30 met een nieuw jasje en zijn naam is Lucifer. Samen met je...
  2. Freaky Cat

    Noord-Holland deel 20

    Zal ik dan maar? Mooi plaatje volgt nog, toch mooie plaatjes makers? O-) We hebben nu ook een chatbox voor de liefhebbers. :Y Wachtwoord is niet nodig, wel inloggen met je MF Nickname. Aker Chat ( http://flash.bribble.com/group.html?port=30759 ) Historie: Noord Holland : A7, A9...
  3. Freaky Cat

    Inhalen, nee, remmen, boem, vlieg, blub?

    Het rijden op Lucifer was leuk... voor even dit jaar en voor PQ ( ook een mfer ) ist voorlopig ook klaar ben ik bang. :N Hoe wie wat waar? Nou... we kwamen net van een rotonde af en reden iets van 30/50 met voor ons een auto. We waren net van plan de auto in te halen tot de auto plots...
  4. Freaky Cat

    Garage delen in Heerhugowaard

    Haai, 7 April hoor ik of de motor wel of niet gestalt mag worden hier thuis ( appartementen complex, gezeik met bestuur blablavla ). Als dat niet mag B| kan ik in HHW een garage huren voor €100 per maand. Dat is veel geld maar misschien is er hier iemand die de garage wil delen? Of ik...
  5. Freaky Cat

    TK HRC Honda Racing velgstickers

    Haai Ik had via ebay leuke velgstickers gekocht voor mijn VFR'etje maar ik ga ze toch maar niet gebruiken, ik heb al striping dus t is eigenlijk 2 much. :+ Zo mogen voor €12 weg, het zijn er 5 dus je hebt 1 reserve.
  6. Freaky Cat

    Megameeting vanuit Noord Holland

    Aangezien iedereen te lui is een topic te openen doe ik t maar. :+ Ik dacht eraan om 10:15 uur op Akermaat aanwezig te zijn en rond 10:30 uur te vertrekken, is dat wat? Wie komen er: - Ik :+ als het redelijk weer is - Mij :+ als het redelijk weer is - MOTORHEAD als het redelijk weer is -...
  7. Freaky Cat

    MF Racing Team Promogirls topic deel 2

    En daar is deeltje 2 alweer. Deel 1 MF Racing team Pitspoezen en Promogirls topic De Dames: Freaky Cat ( heb ff geen betere recente foto ) :9 Sja wat zal ik eens over haar zeggen.... niks maar denk :9 Ilian Stoere Chopperchick, jaaa die verschijnt nog wel een x op een racer. Miss...
  8. Freaky Cat

    MF Racing team foto's en verslagen beurs Hengelo

    Een topic om overzichtelijk alle foto's en verslagen te posten over de beurs leek mij wel zo handig zodat we alles terug kunnen vinden. Er is al wat gepost in: MF Racing team zoekt Pitspoezen en Promogirls... http://www.motor-forum.nl/forum/topic/121266/singlepost/4365253...
  9. Freaky Cat

    TK rooie boutjes, 666 tankpad, gouden preload adj

    Tijdje terug had ik voor een nc30 allerlei rooie boutjes en wat moertjes besteld bij Bro Bolt in UK. Ze zijn niet gebruikt, ik heb alleen de tankdop boutjes er 1 x ff ingedraaid om te kijken en de kuipruitboutjes zijn heel kort gebruikt. Alles was meer dan 80€ en mag weg voor 40€ ( ex de...
  10. Freaky Cat

    Lucifers resurrection

    Alle foto's op een rij http://freaky-cat.magix.net Zo laat ik eens een topic openen over Lucifer zijn verbouwing ( en nee Lucifer word geen Luci ). Lucifer staat al wat maandjes stil en zijn baasje word zo onderhand geschiftttt van het niet rijden. 'T plan voor een verbouwing is er al een...
  11. Freaky Cat

    MF Racing team Pitspoezen en Promogirls topic

    We hebben genoeg promogirls. Voor vragen kun je mailen naar karin@mf-racing.nl Lijstje van aangemelde dames: *O* - Freaky Cat - Fietsertje - Ilian - Cathje - Tassie - Prairy - MissToseland - Ster ovb - Mieps ovb + reserve - Diddle ovb + reserve Dames die aanwezig zijn tijdens de...
  12. Freaky Cat

    Freaky's Horror Feest

    Ik ben binnenkort jarig en wilde een apart feestje geven,nu dacht ik aan een horror feest.Als er genoeg animo is wil ik elk jaar een thema feest geven en de volgende keer misschien wel een ruimte af huren. Wat is de bedoeling: We beginnen eerst gezellig bij mij thuis met een bloederig drankje en...
  13. Freaky Cat

    Is een motor brandgevaarlijk?

    Nah zeg dit slaat alles,wij hebben een (koop) appartement en daarbij beneden een box,om het appartementen complex staat een hek.Een tijd geleden had ik mijn motor gekocht maar kon die draai niet maken in de box dus hup met de lift naar 3 hoog de huiskamer in met dat ding.Paar maanden geleden...
  14. Freaky Cat

    Ikke is GESLAAGDDDD

    Joepieeeee eindelijk heb ik dat stempeltje hehe.Paar maanden geleden ging mijn vorige instructeur op zijn tetter met mij achterop,ff een rondje voordoen.Toen was mijn enkel gekneusd en verrekt en moest ik tijdelijk stoppen.Ik naar andere rijschool toen kregen we onverwachtse kosten en moest ik...
  15. Freaky Cat

    Les in het buitenland???

    Ik stel deze vraag ff voor Jaq ze kan momenteel niet inloggen. Jaq vraagt; Ik ben met mijn instructeur naar belgie geweest. Ik vroeg 'm van tevoren "mag dat?". Heeft-ie alleen zijn wenkbrauwen opgetrokken.
  16. Freaky Cat

    Ik heb me bike

    Joepieeeeeeeeeeeee nog nie eens motorrijbewijs en wel een bikie *D Ik les op een ER 500 maar zag op marktplaats een vfr 400r staan.Vandaag is Caspar Blade met me mee geweest om te kijken of t wat was.En t was wat ik ben verkocht,een leuk motortje al zeg ik t zelf.Nu is t w8en op me papiertje...
  17. Freaky Cat

    Wat vraagjes over vfr 400r

    Ik heb les op een kawa er5 en heb nu een leuke VFR 400r gezien waar ik van de week een kijkje ga nemen.Nu vraag ik me af hoeveel vermogen zo een motor heeft en of het niet te veel naar een brommer neigt? :9 Zit er veel verschil tussen een 400cc en 500cc :?
  18. Freaky Cat

    Effe Voorstellen

    Hey ik ben dus Freaky Cat een malle meid die nog maar net begint met lessen.Eigenlijk ben ik al jaren gek van motoren en als ik in mijn auto zit en ik hoor buiten het geluid van een motor doe ik mijn raam open en loopt het kwijl uit mijn mond :9~ :p (vandaar mijn naam).Eerst was ik helemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan