Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: herberto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. herberto

    parkeren in Cochem

    Op zaterdag 18 mei j.l waren wij met de motoren:] in Cochem. Parkeren unter der alten Cochemer Brücke dat is natuurlijk prachtig Alleen als je aan komt rijden staat er een bord met een motor en daaronder Frei.Als je iets verder rijdt staat er bord Nur mit Parkschein Dus alle Nederlander Belgen...
  2. herberto

    Nieuw verkeersbord

    Hallo Dit bord kwam ik tegen in de bossen bij Vierhouten :] :]
  3. herberto

    Op nieuwe 130-snelweg boete bij 139 km/u en sneller

    Op nieuwe 130-snelwegen boete vanaf 139 km/u ROTTERDAM - Op de snelwegen waar in de nabije toekomst 130 gereden mag worden, krijgen bestuurders die vanaf 139 kilometer per uur en harder geflitst worden een bekeuring. Het Openbaar ministerie maakte vandaag bekend dat er bij het meten van de...
  4. herberto

    Moderne motoren niet geflitst in Vlaanderen

    BRUSSEL - Bezitters van een nieuwe motorfiets hoeven zich minder zorgen te maken over flitscontroles in Vlaanderen. ?De nieuwste types motoren worden niet altijd gedetecteerd door onze flitscamera's met lusdetectie?, zegt Joke De Rocker van de Vlaamse overheidsdienst die instaat voor de goede...
  5. herberto

    Suzuki Gladius

    Vriend van mij heeft er 1 gekocht op de beurs in Utrecht leuke machine zie foto wordt een toppertje :]
  6. herberto

    Supersorts opgedonderd

    Supersportrijders die een vakantie naar het Noord-Italiaanse Piemont op de rol hebben staan opgelet. Door het hoge aantal dodelijke ongevallen in de provincie Cuneo tijdens de eerste maanden van het jaar, wil de president van de regio Raffaele Costa op bepaalde wegen een verbod instellen voor...
  7. herberto

    Motorrijder springt voor botsing van motor

    http://www.omroepflevoland.nl/2771fa14-556d-4414-bf05-54f6d4c7a8f0.aspx?NewsID=48518 Tja moet je durfen! 8-)
  8. herberto

    Alle Moto gp circuits voor Google-Maps

    Hoi Deze link kwam ik tegen op zwitserse motossport site MOTO SPORT SCHWEIZ - DAS SCHWEIZER MOTORRADMAGAZIN s6 ciao :] :]
  9. herberto

    chiptunning e.d

    Chiptunning wie heeft hier ervaring mee? www.hpc-power.de :]
  10. herberto

    Ducati 848

    En hebben jullie de prijs al gezien wat de 848 kost? € 15800,- Maar dan heb je ook wat :} :}
  11. herberto

    VVD wil verhoging maximum snelheid

    Wat lees ik nu op www.geenstijl.nl VVD wil verhoging maximum snelheid Ruim 551 miljoen euro aan boetes reed u in 2006 bij elkaar. Meer dan 70 procent hiervan ging naar automobilisten die 4 tot maximaal 10 kilometer te hard reden. Ruim 70 procent! Blijf volgend jaar ook vooral net iets te hard...
  12. herberto

    TT circuit Assen

    ASSEN - De gemeente Assen laat een onderzoek uitvoeren naar de geluidsbelasting van de wijk Baggelhuizen. :( :( Het gemeentebestuur was vrijdag in de wijk te gast en kreeg daar van het bewonersoverleg veel klachten over geluidsoverlast. Bewoners hebben al vaker geklaagd over onder meer het...
Terug
Bovenaan Onderaan