Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: soep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Sidi ST Air maat 41

    Te koop aangeboden: Sidi ST AIR maat 41 Kleur: zwart / wit Aan het begin van het seizoen gekocht. Nog geen 10 keer aangehad. Dus eigenlijk zo goed als nieuw. Maar zitten mij niet fijn in combinatie met mijn Rev'it broek en wat stevigere kuiten. Nieuw prijs € 329.95 Prijs: Doe een...
  2. S

    Te koop: Kawasaki ZX10R 2004

    Te koop aangeboden: In zeer goede staat verkerende Kawasaki ZX10R van 2004 in de kleur Kawa groen. Kilometerstand nu is 33246km (wordt zo nu en dan nog op gereden). Supersport motor met zeer goede wegligging en enorm veel vermogen (170 / 180Pk) Deze ZX10R heeft (veel) accessoires...
  3. S

    helm smash actie

    Hoi Gisteren was ik in Leende voor motorkleding. Je kon daar 30% korting verdienen op je nieuwe helm door je oude helm kapot te slaan..... Ik heb het zelf niet gedaan... maar mochten mensen op zoek zijn naar een nieuwe helm... Dan kun je daar denk ik wel je voordeel doen... (vandaag waren...
  4. S

    Te koop: Yamaha Fazer FZ-6S, 2004, 19500km

    Te koop: Yamaha FZ 6 FAZER Hieronder even kort de gegevens van de motor: Kilometerstand: 19.500 km Segment: Sport/tour Bouwjaar: 2004 Kleur: Zwart/zilver Cilinderinhoud: 600 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 72 kW (98 PK) In zeer goede staat, met ruim 500 euro aan accessoires...
  5. S

    HID Xenon kitje 8000K

    Na het inbouwen van een HID Xenon kitje in mijn ER6N, heb ik nog een kitje over. Voor de gene die interesse, het is een 8000k H7 kitje. Wordt geleverd met: - bracket voor de balast - Ballast - Hid Xenon lamp - bijbehorende kabeltjes en schroefjes Prijs is bieden. ( het ligt niet in...
  6. S

    Lookwell Steelmax combi maat 54

    Aangeboden: Lookwell Leder Combi (steelmax) Jas maat 54 = XL Broek maat 54 = XL Kleur zwart/rood De jas en broek zij nooit gedragen (kaartjes zitten er zelfs nog aan). Voor de mensen die opzoek zijn naar een nieuwe pak tegen een schappelijke prijs. Vraagprijs 350 325 Bieden mag...
Terug
Bovenaan Onderaan