Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dave89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dave89

    R1 achtervelg met nieuwe Metzeler Racetec RR slick

    Wegens verkoop circuitmotor overbodig Nette achtervelg met tandwieldrager tbv Yamaha R1 met daar omheen een nieuwe Metzeler Racetec RR slick K2. Dotcode 3416 (95% van de tijd in donkere/koele inpandige berging gelegen) Prijs €325 Af te halen in Hoorn NH / Den Helder
  2. Dave89

    Yamaha R1 2003

    Aangeboden mijn super rijdende 2003 R1. Wegens (onverwachte) aanschaf nieuwere R1, staat deze nu al een jaar bij mijn vader in de woonkamer. Tijd om deze nu van de hand te doen, zodat iemand anders plezier kan hebben met deze motor. Eind 2015 aangeschaft en 1 dag mee gereden, daarna in de...
  3. Dave89

    Honda FJS 400 Silverwing '09 slechts 4537km !

    Namens mijn stiefvader te koop aangeboden wegens te weinig gebruik Zeer nette Honda FJS 400 Silverwing uit 2009 Slechts 4537 kilometer gereden In zeer goede staat Met windscherm en middenbok Vraagprijs €3500 Bij verdere vragen graag telefonisch contact opnemen ! (nul 6 5 1 negen acht 4 een...
  4. Dave89

    Yamaha R6 2004

    Mooie 2004 R6 te koop Technisch in goede staat, motor rijdt/schakelt super. Slechts 6602 kilometer op de teller ! Eind 2015 aangeschaft toen vervangen: - Ketting en tandwielen (D.I.D. ZVM-X 520 ketting en JT tandwielen) - Achterband - Accu (netjes aan een druppellader gestaan) - Olie...
  5. Dave89

    Gezocht: MSL 26-09 Zandvoort groep 3/4

    Duurde te lang totdat ik wist of ik daadwerkelijk rijden kon, nu ben ik te laat om te kunnen boeken. Ben op zoek naar een inschrijving voor groep 3 of 4 voor aanstaande maandag bij MSL op Zandvoort. Mocht je voor deze dag ingeschreven staan maar toch niet kunnen, wil ik deze van je overnemen.
  6. Dave89

    Gezocht: MSL 29-08 Zandvoort groep 4

    Ik zoek nog een plekje voor maandag 29-08 op Zandvoort met MSL in groep 4. Helaas te laat besloten te willen rijden, sta al op de wachtlijst, maar schat me kansen hier groter in. Mocht je toch niet kunnen, hoor ik het graag :)
  7. Dave89

    Gezocht: R6 2003-2005 racekont met origineel zadel

    Voor mijn vriendin ben ik op zoek naar complete kont met origineel zadel voor een R6 2003-2005. Zadel wat er nu op zit is te hoog voor haar. Hoor graag mocht iemand wat hebben liggen :)
  8. Dave89

    2x 200cm RVS C-profiel

    Bij verkoop van me kist was de rails niet benodigd, daarom los te koop ! 2x 200cm van RVS Om zoals onderstaand kist vast te zetten Vraagprijs €20 kratje Heineken Af te halen omgeving Alkmaar
  9. Dave89

    Originele KTM SMC 660 LC4 '05-'08 uitlaatbochten + dempers

    Na diefstal van me KTM bleef dit liggen. Handig voor als je bochten/demper stuk zijn, het stiller moet voor het circuit of je je dure Akra eraf willen halen voor verkoop. Mocht het verkocht worden gaat er uiteraard nog een doekje overheen ;) Inclusief veren en boutjes voor...
  10. Dave89

    Kist voor op motoraanhanger

    Wegens motoraanhanger alleen nog maar gebruiken met 2 goten is de kist overbodig geworden. Mooie kist om spullen in op te bergen. Erg netjes in elkaar gezet, met afdichtingsrubber en afgekit. Is dus ook waterdicht. Met brandblusser voor de sier. Inclusief U profiel voor bevestiging...
  11. Dave89

    Sidi Crossfire SMS Supermotard laarzen WIT mt. 45

    Te koop aangeboden een zeer weinig gebruikt stel Sidi cross/supermotard laarzen. UPPER - Lorica® LINED - Cambrelle and air Teflon mesh CLOSURE - four buckles work independently from each other TECNOLOGY - FLEX SYSTEM - XFIRE METATARSUS PROTECTION - BOOT...
  12. Dave89

    Suzuki SV 650 S 2009 schakelpedaal

    Voor een Suzuki SV650S uit 2009 ben ik op zoek naar een schakelpedaal ! Ook te vinden op een '08-09 Hayabusa en een GSR600. Hoor graag mocht je er een hebben liggen !
  13. Dave89

    Alpinestars SMX-5 (Zwart / mt. 39)

    Namens mijn vriendin aangeboden.. Zo goed als nieuwe Alpinestars SMX 5 motorlaarzen in mt 39 Slechts 3 maandjes gedragen sinds het behalen van het rijbewijs in augustus. De laarzen zijn nog heel netjes en onbeschadigd. Worden verkocht omdat ze graag witte laarzen wilt...
  14. Dave89

    Sidi Crossfire SRS Supermoto (Wit / mt. 45)

    Wegens diefstal van mijn supermotard en het overstappen naar een naked.. Te koop aangeboden een zeer weinig gebruikt stel Sidi cross/supermotard laarzen. UPPER - Lorica® LINED - Cambrelle and air Teflon mesh CLOSURE - four buckles work independently from each...
  15. Dave89

    Gestolen: KTM 660 SMC 2005 MP-PF-66 (Hoorn NH)

    Wederom een slachtoffer van een dievengilde.. Vannacht is mijn KTM 660 samen met een vespa snorscooter uit de schuur gestolen.. 2 deuren mocht niet helpen ze tegen te houden me motor te bereiken. (recente foto) Enkele herkennigspunten: - Oranje/Zwarte kappen - Volledig Akrapovic...
  16. Dave89

    Velgenset Yamaha R6

    Wegens verkoop van mijn circuitmotor is me extra set velgen overbodig geworden. Zijn enkele keren gebruik op een 2004 R6 en momenteel zit er een zgan regenband voor en een goed gebruikte sc2 superbike slick achter die nog een dagje aan kan. Daarbij krijg je er nog een gebruikte dragon...
  17. Dave89

    Yamaha R6 2004

    Wegens de overstap naar supermotard verkoop ik hierbij mijn goed onderhouden Yamaha R6 In 2011 aangeschaft via het forum, hierna gelijk helemaal nagelopen en op de testbank gezet om de motor 100% te maken Hieruit bleek dat de bak klein beetje aandacht nodig had en toen zijn de 3e t/m 6e...
  18. Dave89

    Galfer wave remschijven Yamaha R6 2003/2004

    Weinig gebruikte wave remschijven van Galfer, typenr. DC495W Prijs €250 excl. eventuele verzendkosten
  19. Dave89

    2x Kontje R6 2003-2005, Galfer remschijven 2003/2004 R6

    Bezig met een kleine schuuropruiming.. 2x ongebruikte complete kont voor R6 2003-2005 1x van JVP 1x van Ricambi weiss JVP kontje Nieuwprijs €154,45, nu voor €75 Ricambi Weiss Geen foto van het bovendeel, zelfde als die van JVP maar dan zonder kevlar versterkte...
  20. Dave89

    Velgenset R1 1999

    Plaats namens een vriend deze advertentie, vragen betreft de velgen graag aan hem stellen via de mail.. Set velgen voor een R1 uit 1999 inclusief braking remschijven. Banden die er nog omheen zitten zijn op. Verkoop ivm met aanschaf andere motor. Prijs: teab.. daarvoor graag...
  21. Dave89

    Velgenset R1 1999

    Plaats namens een vriend deze advertentie, vragen betreft de velgen graag aan hem stellen via de mail.. Set velgen voor een R1 uit 1999 inclusief braking remschijven. Banden die er nog omheen zitten zijn op. Verkoop ivm met aanschaf andere motor. Prijs: teab.. daarvoor graag...
  22. Dave89

    Verzekering camper

    Afgelopen zaterdag heb ik een Iveco 35-10 gekocht welk ingericht is voor motorsport. Nu dacht ik er wel even een verzekering te kunnen afsluiten, maar de eerste weigering op basis van mijn leeftijd heeft al plaats gevonden via ANWB (Unigarant) Nu is mijn vraag, wie heeft zijn buscamper...
  23. Dave89

    3x nieuwe diablo supercorsa 180/60

    De banden zijn afkomstig uit het WK supersport. Dit zijn handgemaakte banden dus de compound is niet te vergelijken met die normaal gesproken word verkocht. De compound zit tussen de SC1 en SC2. Dotcode: 2310 Prijs p/st: € 150
  24. Dave89

    Pitbox Assen 12 Juli

    Zijn er nog mensen die dinsdag 12 Juli met MSH op Assen rijden en een pitbox willen delen ? Ben er maandag en dinsdag, ben er op maandag al met een groepje mensen maar ben de dinsdag spijtig genoeg alleen..
  25. Dave89

    Blauwe Yamaha Fazer 600 '02

    Er moet ruimte gemaakt worden in de schuur, dus bied ik mijn Yamaha FZS 600 '02 aan. Motor is recent nagekeken, schoon gemaakt en de olie plus filter zijn vernieuwd. Het is opstappen en gaan. Motor is vanwege soepele vermogen afgifte en vrij lage zit zeer geschikt voor een beginnende rijder...
Terug
Bovenaan Onderaan