Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: No me jodas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. No me jodas

    Den Bosch de gezelligste stad van brabant deel 57

    Het is alweer zo ver!!! Weer toe aan een nieuw deel, deeltje 57 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie rijden...
  2. No me jodas

    's Hertogenbosch de mooiste Bourgondische stad van Brabant56

    Het is weer zo ver!!! Alweer toe aan een nieuw deel, deeltje 56 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie rijden...
  3. No me jodas

    Remvloeistofreservoirboutjes vast, en nu?

    Hallo beste lezer's, Ik heb een complete remrevisie gedaan zo wel voor als achter en de boel hangt weer netjes op zijn plaats klaar om weer bijgevuld te worden. Daar zit dus het probleem :Y ik kan van mijn rem reservoir niet de schroeven eruit krijgen zonder ze kapot te maken :N Ik heb al...
  4. No me jodas

    Burgman AN 400 deel 2

    Alweer een nieuw topic over De Suzuki Burgman *O* Gaat snel :Y Wat vooraf ging Burgman AN 400 K7 chopper_cooper in "Burgman AN 400 K7" haringkje in "Burgman AN 400 K7" haringkje in "Burgman AN 400 K7" Klompmeister in "Burgman AN 400 K7" Pimobiel in "Burgman AN 400 K7"...
  5. No me jodas

    Extra gereedschap voor onderweg

    Wat nemen jullie mee aan extra gereedschap naar vakantie bestemming? Ik neem mee zie foto dit is het standaard set van Suzuki zelf + wat extra's en een doppen setje maatje 10mm + 12mm + banden herstelset deze staan helaas niet op foto. Begin mei ga ik voor het eerst op de burgman naar spanje...
  6. No me jodas

    Motorrijders ook dupe van km-heffing

    De motorwereld staat op zijn kop nu blijkt dat er voor deze doelgroep mogelijk alsnog een verkapte kilometerheffing wordt ingevoerd. Ondanks toezeggingen van minister Eurlings (Verkeer) om motorrijders uit te sluiten van de belastingmaatregel, komt er een motortaks. De Motorrijders Actie...
  7. No me jodas

    Dupont motor

    Hallo iedereen, Ik kan geen informatie vinden over de Dupont motor, er was medio jaren 80 een mooie bike ( concept) + artikel met foto's etc... Wie kan mij helpen met foto's + link Hij was silver/ blauw van kleur ik wil weten of mijn smaak dusdanig veranderd is met nu.
  8. No me jodas

    Koude schade

    Ik wilde vandaag een stukie gaan rijden blijkt de gashendel van mij burgje vastgevroren en beide remmenhendels vastgevroren. Grrr een tip probeer geen gas te geven, je moet hendel naar voren te douwen kan er ook niks kapot gaan om hem los te krijgen. Morgen eventjes de boel uit elkaar halen...
  9. No me jodas

    De beste bestuurder's van Nederland

    Het is weer eens goed weer en de goedweer rijders zijn weer paraat ;( met hun glimmende brommer's :( met al hun stunten en andere kapriolen b.v. niet groeten etc... zij verkloten voor ons die het hele jaar door rijden (157km :( waar 50km toegestaan is.) Kijk hier eens van wij zij echte...
  10. No me jodas

    verder van huis

    Is er iemand die met zijn suz burgman 400 meer dan 500km in 1 dag rijdt en relaxedt aankomt zonder dat hij of kapot van zijn fiets afstapt. Niets kunnen vinden op vakantie of verder
  11. No me jodas

    Parkeren in Duitsland

    Ik moet binnenkort naar Duitsland om te werken, ik ben nog nooit met de motor/ scooter naar Duitsland geweest. Nou is mijn vraag deze mag je overal parkeren zoals hier??? eigenlijk mag het ook niet op de stoep maar het word gedoogd. Bij voorbaat dank
  12. No me jodas

    Hexagon naar Suzuki burgman 400

    Ik ben sinds vandaag de eigenaar van een Suzuki Burgman 400 (nu 2de eigenaar), Ik zal mijn Piaggio Hexagon zeker missen (opbergruimte) zij reed als op een Sofa relaxed. Het een is niet met de ander te vergelijken of toch wel! zeker na 13 zeer goede dienst jaren is tijd voor verandering. Het is...
  13. No me jodas

    Yamaha 2de hands

    Ik kan mijn hexje voordelig inruilen voor een Yamaha YP 250 MAJESTY uit 1996. Ik kan er helaas niets van vinden op de site zijn er mensen die hier nog op rond rijden??? Belangrijk voor mij zijn de voordelen en nadelen van het scootertje. En belangrijk is een ander uitlaatje. B.V.D. :)
  14. No me jodas

    Piaggio Beverly 200

    Hallo ik heb een leuke Piaggio Beverly 200 voor 1749 euro uit 2003 zien staan iemand ervaring hier mee??? Ik moet voor mijn werk 7 km snelweg rijden, 2 km 80km weg en daarna gewoon 50km weg. 130/ 120km wel gewenst.
  15. No me jodas

    Piaggio Hexagon

    Hallo, *D Hierbij bied ik mijn Piaggio Hexagon 150cc aan, (1250Eurie) het betreft een motorscooter voor licht rijbewijs 25Kw met topkoffer. Ideaal voor Woon Werkverkeer en in de binnenstad. De scooter is dealer onderhouden verder geen mancko's net een nieuw setje banden erop laten...
  16. No me jodas

    Motorscooter den bosch

    Hallo ik wilde dit topic graag openen om mede motorscooter's rondom den bosch te ontmoeten wie ben je waar rij je op misschien bijeenkomen kennismaking
  17. No me jodas

    Piaggio hexagon

    hallo ik ben nieuw hier maar ik rij alweer wat jaartjes. Ik rij nu sinds 2 jaar op een hexagon 150cc woon- werkverkeer dan is die supersnel en een stukje snelweg heerlijk. Zijn er nog meer Piaggio hexagon rijders??? :)
  18. No me jodas

    Nieuwe oude motorrijder

    Hallo ik ben haringkje ik ken de site al een hele tijd en heb besloten toch maar eens lid te worden. ;)
Terug
Bovenaan Onderaan