Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bobcat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bobcat

    motogymkhana 29-9-2013

    www.motogymkhana.nl Mocht je je avb wat bij willen schaven, misschien is dit een leuk uitje. Gr bobcat
  2. bobcat

    tekoop honda cbr 600 circuit

    wegens omstandigheden zet ik mijn project tekoop, '( het gaat om een complete cbr 600 pc 25 :] vraagprijs is 550 euro of T.E.A.B. LET OP: zuigt ergens valse lucht aan dus motor loopt niet optimaal... stickers zijn verwijderd gr eric
  3. bobcat

    Bagster comfort seat Yamaha fzs

    :W ik heb een Bagster comfort seat van een yamaha fzs600 tekoop. ideaal voor de langere afstand en ziet er ook mooi uit *D 1 minpuntje zit een indrukking op het zit vlak nee niet van me dikke reet :+ zat klem in de stelling...... vraagprijs 190,- euro...
  4. bobcat

    gezocht spiegels voor honda cb 500

    ik ben op zoek naar een linker en rechter spiegel voor een : merk: honda type: cb500 bouwjaar: 1999 ik zou graag de originele ronde spiegels willen hebben (micky mous model) liefst gratis ;) *D maar tegen een schappelijke prijs mag ook. (voor niets gaat de zon op)...
  5. bobcat

    Beverwijk-Heemskerk en om-streken deeltje 9

    B&B Tours Binnenkort komt hier meer info te staan maar de datum staat vast. Het zal het weekend van 23 tot en met 25 Sept worden. Dus vrijdag tot en met Zondag. centerparks eifel www.centerparks.nl aanmelden tot 29 juni 1600 uur 65 euro pp Heb je zin en tijd, stuur dan even een PM...
  6. bobcat

    honda cb500 1996 (teab)

    ik heb voor de liefhebber een: is verkocht honda cb500 bouwjaar 1996 km stand +-25000 goudbruingrijskleurig goede banden LETOP: heeft wel een klein beetje schade krasjes op koplamp kuipruitje radiateurkapje achter paneel stuur krom en een knipperlicht gebroken krasjes op de...
Terug
Bovenaan Onderaan