Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Raphaël-s
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Raphaël-s

    Extreem traag om 02:00

    Draait er de laatste tijd toevallig een backup om stipt 02:00? Nu al een aantal keer achter elkaar dat exact op dat tijdstip MF extreem traag is en timeouts geeft.
  2. Raphaël-s

    Foto’s draaien 90 graden bij uploaden

    Hi Ruud, Met regelmaat zie ik dat foto’s die ik upload vanaf mijn mobiel 90 graden gedraaid worden als ik ze upload op MF. Heb je enig idee waar dit door komt en wat er aan te doen is? MF is de enige plek waar ik daar last van heb. Device: iPhone 12 pro max Browser: Safari Enkele...
  3. Raphaël-s

    Adblock melding als donateur

    Hoi @Duderuud , Sinds kort krijg ik onderstaande melding. Ik ben echter al donateur dus ietwat dubbelop….
  4. Raphaël-s

    Meerdere items

    @Duderuud goed bezig Ruud en crew! Zie onderstaande screenshots: 1. als je de titel wilt invullen zoomt (mobiel) het scherm een miniscuul beetje in waardoor de V va Voeg advertentie toe 2. locatie kan je op 2 plekken invullen, eentje is nog engels. 3. Een diesel heeft geen cilinders? :+
  5. Raphaël-s

    TK: 1x kaartje TT Assen - Rossi tribune

    Wegens omstandigheden ben ik helaas niet in de gelegenheid om naar de TT Assen te gaan. Bij deze aangeboden 1x kaartje voor de Rossi Tribune op raceday.
  6. Raphaël-s

    Garage opruimen, oa: kevlar kont GSX-R srad, seatfoam, etc

    Edit: allemaal naar de stort
  7. Raphaël-s

    KNMV-instructeur op A44 - Blijf van je mobieltje!

    _O- Je verzint het niet..... helaas geen beelden van wat ik vanmiddag tegenkwam op de A44... ca 13:30-14:00.. Een KNMV instructeur met lekker groot KNMV op zijn hesje die achter 2 lessers aanrijdt... leunend op zijn tank met zijn linkerarm, met zijn helm in een houding die niet overeenkomt...
  8. Raphaël-s

    Triumph reclames zitten een "laag" te hoog

    Hoi! Zowel op laptop (osx en win10) als op telefoon (ios) werken de Triumph reclames erg vervelend. Ze zitten namelijk "te hoog" qua layers waardoor je er altijd op klikt als je bijv naar je privediscussies wilt gaan. Bij bijv de Suzuki reclame gaat dit wel goed, de reclame blijft netjes...
  9. Raphaël-s

    Yamaha Zadeltassen

    -verkocht-
  10. Raphaël-s

    Garmin Zumo 660 incl BMW Mount met knoppen

    Garmin Zumo 660 voorzien van de laatste kaarten en vele talen. Waterdichte navigatie. Inclusief BMW Mount met grote knoppen voor handschoenen. Op enkele bmw modellen dan ook te bedienen via de knoppen op de handlebars via deze mount! Goede staat en goed werkend. €295,-...
  11. Raphaël-s

    Motorjas + Broek voor woon-werkverkeer waterdicht - Welke?

    Hi allen, Na enige tijd vlak naast mijn werk te hebben gewoond moet ook ik inmiddels elke dag wat kilometers maken. Tijd om de motor weer veel vaker te gaan gebruiken dus. Nu dus ook een deftig pak nodig. Huidige textielen pak (naast leren jas en doorwaaizomerpak) is meer dan op na 7 jaar...
  12. Raphaël-s

    Bering regenoverall maat s - lang!!

    x
  13. Raphaël-s

    Berik leren broek mt 48 lang

    Bij deze aangeboden mijn leren Berik broek/combi-onderdeel. Maat 48, lang. (ik ben 1.86) Uiteraard incl de binnenvoering. Zeer nette broek, altijd goed ingevet met lederolie. Verkoop omdat ik er niet meer in pas. Nieuwprijs was 350 euro meen ik. Doe een redelijk bod en hij is van jou.
  14. Raphaël-s

    Ervaring geluidsniveau Shoei Neotec

    Na jarenlang een Caberg Justissimo GT systeemhelm te hebben gedragen en me te hebben geërgerd aan de vrij slechte geluidsdemping hiervan recent een nieuwe helm gekocht. Een Shoei Neotec. Nu ben ik me er goed van bewust dat een stille helm niet bestaat. Ik moet echter zeggen dat ik meer had...
  15. Raphaël-s

    Opruiming GSX-R600 SRAD onderdelen

    Nog een aantal zaken van mijn SRAD. TEAB: Filters: Stickers: Kabelboom: 1 stekker gesmolten waarna ik de hele boom heb vervangen. Maar deze is eigenlijk nog prima in orde op de stekker na. Pakking: Allerlei spul: Stepjes, clipons, stuurdemper etc. Heb ook nog...
  16. Raphaël-s

    [Aanhanger] - Anssems gesloten geremde dubbelasser

    --verkocht--
  17. Raphaël-s

    Motortafel / Metalenpallet

    weg
  18. Raphaël-s

    Garmin Streetpilot 2610

    -verkocht-
  19. Raphaël-s

    Ringetjes gasnaald. Waar halen?

    Net dynokit binnen gekregen voor mijn Yamaha FZS600 dus hop, alles uit elkaar halen en de spulletjes vervangen. Hoofdsproeier moet volgens dynokit uitleg 110 in (aftermarket uitlaat), zit nu 115 in. Lijkt me arm worden maar ik vermoed dat dat weer opgelost wordt door de andere gasnaald en...
  20. Raphaël-s

    Carbon/kevlar kontje GSX-R600 Srad

    Bij deze aangeboden: Een kontje/zitje uit carbon en kevlar voor een Suzki GSX-R 600 SRAD. Zit een extra subframe bij. €50
  21. Raphaël-s

    Remschakelset GSX-R 600 srad

    Deels verkocht! Nog 1 kant liggen.
  22. Raphaël-s

    Schuim/foam zitje

    Stuk foam om zitje van te maken. Ongebruikt. 25€ ex verzendkosten
  23. Raphaël-s

    H1 Twin bi-xenon complete projectorset

    Bij deze te koop aangeboden: Een complete kit om je motor op de juiste manier van xenonverlichting te voorzien. ;) Ik heb de kit van Tom gekocht nadat hij hem hier tekoop had aangeboden maar biedt hem bij deze weer te koop aan. De lenzen van mijn FZS lijken te klein te zijn om het goed...
Terug
Bovenaan Onderaan